Specialization in BrandingLaajuus (10 cr)
Code: HTLM0001
Credits
10 op
Teaching language
- Finnish
Objective
Opiskelija muodostaa kuvan yhteistyöyrityksen markkinoinnista ja brändin rakentamisesta.
Opiskelija tutustuu käytännössä markkinoinnin ja brändinrakentamisen toimintoihin.
Opiskelija tutustuu yrityksen markkinoinnin ja brändin johtamisen käytäntöihin.
Opiskelija perehtyy brändin strategiseen suunnitteluun, brändin kehittämiseen ja johtamiseen.
Content
Opintojakson osaamistavoitteiden mukaisten sisältöjen työssäoppiminen.
Qualifications
Liiketalouden koulutusohjelman perusopinnot.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Hyväksytty (S): Opiskelija kykenee osoittamaan osaamisensa kehittymisen brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelija osoittaa ammatillista osaamista brändin strategisen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen aloilla.
Hylätty (0): Opiskelija ei kykene osoittamaan osaamisensa kehittymistä brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelijan ammatillinen osaaminen brändin strategiseen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen osalta ei tule ilmi.
Enrollment
04.01.2021 - 10.01.2021
Timing
11.01.2021 - 31.07.2022
Number of ECTS credits allocated
10 op
Virtual portion
6 op
RDI portion
10 op
Mode of delivery
40 % Face-to-face, 60 % Online learning
Unit
School of Business
Teaching languages
- Finnish
Seats
0 - 8
Degree programmes
- Bachelor's Degree Programme in Business Management
Teachers
- Nina Välimäki
Groups
-
HTL19S1Liiketalous
-
HTLMARMarketing, Business Administration
Objectives
Opiskelija muodostaa kuvan yhteistyöyrityksen markkinoinnista ja brändin rakentamisesta.
Opiskelija tutustuu käytännössä markkinoinnin ja brändinrakentamisen toimintoihin.
Opiskelija tutustuu yrityksen markkinoinnin ja brändin johtamisen käytäntöihin.
Opiskelija perehtyy brändin strategiseen suunnitteluun, brändin kehittämiseen ja johtamiseen.
Content
Opintojakson osaamistavoitteiden mukaisten sisältöjen työssäoppiminen.
Learning materials and recommended literature
Yrityksen perehdytysmateriaalit. Projektitöiden aihealueen kirjallisuus.
Alternative completion methods
Projektityöt yhteistyöyrityksessä 100%.
Student workload
Työssäoppiminen, projektityö, tiimi-tapaamiset ja seminaarit 216h. Tapahtumiin osallistuminen/tapahtumien järjestäminen 54h.
Further information for students
Opintojaksoa voivat suorittaa ainoastaan brändiasiantuntijakärjen opiskelijat.
Evaluation scale
Pass/Fail
Evaluation criteria, satisfactory (1-2)
Hyväksytty (S): Opiskelija kykenee osoittamaan osaamisensa kehittymisen brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelija osoittaa ammatillista osaamista brändin strategisen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen aloilla.
Hylätty (0): Opiskelija ei kykene osoittamaan osaamisensa kehittymistä brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelijan ammatillinen osaaminen brändin strategiseen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen osalta ei tule ilmi.
Prerequisites
Liiketalouden koulutusohjelman perusopinnot.