Skip to main content

Specialization in BrandingLaajuus (10 cr)

Code: HTLM0001

Credits

10 op

Teaching language

  • Finnish

Objective

Opiskelija muodostaa kuvan yhteistyöyrityksen markkinoinnista ja brändin rakentamisesta.
Opiskelija tutustuu käytännössä markkinoinnin ja brändinrakentamisen toimintoihin.
Opiskelija tutustuu yrityksen markkinoinnin ja brändin johtamisen käytäntöihin.
Opiskelija perehtyy brändin strategiseen suunnitteluun, brändin kehittämiseen ja johtamiseen.

Content

Opintojakson osaamistavoitteiden mukaisten sisältöjen työssäoppiminen.

Qualifications

Liiketalouden koulutusohjelman perusopinnot.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Hyväksytty (S): Opiskelija kykenee osoittamaan osaamisensa kehittymisen brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelija osoittaa ammatillista osaamista brändin strategisen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen aloilla.
Hylätty (0): Opiskelija ei kykene osoittamaan osaamisensa kehittymistä brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelijan ammatillinen osaaminen brändin strategiseen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen osalta ei tule ilmi.

Enrollment

04.01.2021 - 10.01.2021

Timing

11.01.2021 - 31.07.2022

Number of ECTS credits allocated

10 op

Virtual portion

6 op

RDI portion

10 op

Mode of delivery

40 % Face-to-face, 60 % Online learning

Unit

School of Business

Teaching languages
  • Finnish
Seats

0 - 8

Degree programmes
  • Bachelor's Degree Programme in Business Management
Teachers
  • Nina Välimäki
Groups
  • HTL19S1
    Liiketalous
  • HTLMAR
    Marketing, Business Administration

Objectives

Opiskelija muodostaa kuvan yhteistyöyrityksen markkinoinnista ja brändin rakentamisesta.
Opiskelija tutustuu käytännössä markkinoinnin ja brändinrakentamisen toimintoihin.
Opiskelija tutustuu yrityksen markkinoinnin ja brändin johtamisen käytäntöihin.
Opiskelija perehtyy brändin strategiseen suunnitteluun, brändin kehittämiseen ja johtamiseen.

Content

Opintojakson osaamistavoitteiden mukaisten sisältöjen työssäoppiminen.

Learning materials and recommended literature

Yrityksen perehdytysmateriaalit. Projektitöiden aihealueen kirjallisuus.

Alternative completion methods

Projektityöt yhteistyöyrityksessä 100%.

Student workload

Työssäoppiminen, projektityö, tiimi-tapaamiset ja seminaarit 216h. Tapahtumiin osallistuminen/tapahtumien järjestäminen 54h.

Further information for students

Opintojaksoa voivat suorittaa ainoastaan brändiasiantuntijakärjen opiskelijat.

Evaluation scale

Pass/Fail

Evaluation criteria, satisfactory (1-2)

Hyväksytty (S): Opiskelija kykenee osoittamaan osaamisensa kehittymisen brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelija osoittaa ammatillista osaamista brändin strategisen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen aloilla.
Hylätty (0): Opiskelija ei kykene osoittamaan osaamisensa kehittymistä brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelijan ammatillinen osaaminen brändin strategiseen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen osalta ei tule ilmi.

Prerequisites

Liiketalouden koulutusohjelman perusopinnot.