Siirry suoraan sisältöön

BrändiosaajaksiLaajuus (10 op)

Tunnus: HTLM0001

Laajuus

10 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija muodostaa kuvan yhteistyöyrityksen markkinoinnista ja brändin rakentamisesta.
Opiskelija tutustuu käytännössä markkinoinnin ja brändinrakentamisen toimintoihin.
Opiskelija tutustuu yrityksen markkinoinnin ja brändin johtamisen käytäntöihin.
Opiskelija perehtyy brändin strategiseen suunnitteluun, brändin kehittämiseen ja johtamiseen.

Sisältö

Opintojakson osaamistavoitteiden mukaisten sisältöjen työssäoppiminen.

Esitietovaatimukset

Liiketalouden koulutusohjelman perusopinnot.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Hyväksytty (S): Opiskelija kykenee osoittamaan osaamisensa kehittymisen brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelija osoittaa ammatillista osaamista brändin strategisen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen aloilla.
Hylätty (0): Opiskelija ei kykene osoittamaan osaamisensa kehittymistä brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelijan ammatillinen osaaminen brändin strategiseen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen osalta ei tule ilmi.

Ilmoittautumisaika

04.01.2021 - 10.01.2021

Ajoitus

11.01.2021 - 31.07.2022

Opintopistemäärä

10 op

Virtuaaliosuus

6 op

TKI-osuus

10 op

Toteutustapa

40 % Lähiopetus, 60 % Verkko-opetus

Yksikkö

Liiketoimintayksikkö

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 8

Koulutus
  • Liiketalous (AMK)
Opettaja
  • Nina Välimäki
Ryhmät
  • HTL19S1
    Liiketalous
  • HTLMAR
    Markkinointi, liiketalous

Tavoitteet

Opiskelija muodostaa kuvan yhteistyöyrityksen markkinoinnista ja brändin rakentamisesta.
Opiskelija tutustuu käytännössä markkinoinnin ja brändinrakentamisen toimintoihin.
Opiskelija tutustuu yrityksen markkinoinnin ja brändin johtamisen käytäntöihin.
Opiskelija perehtyy brändin strategiseen suunnitteluun, brändin kehittämiseen ja johtamiseen.

Sisältö

Opintojakson osaamistavoitteiden mukaisten sisältöjen työssäoppiminen.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Yrityksen perehdytysmateriaalit. Projektitöiden aihealueen kirjallisuus.

Vaihtoehtoiset suoritustavat

Projektityöt yhteistyöyrityksessä 100%.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Työssäoppiminen, projektityö, tiimi-tapaamiset ja seminaarit 216h. Tapahtumiin osallistuminen/tapahtumien järjestäminen 54h.

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojaksoa voivat suorittaa ainoastaan brändiasiantuntijakärjen opiskelijat.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Hyväksytty (S): Opiskelija kykenee osoittamaan osaamisensa kehittymisen brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelija osoittaa ammatillista osaamista brändin strategisen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen aloilla.
Hylätty (0): Opiskelija ei kykene osoittamaan osaamisensa kehittymistä brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelijan ammatillinen osaaminen brändin strategiseen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen osalta ei tule ilmi.

Esitietovaatimukset

Liiketalouden koulutusohjelman perusopinnot.