No upcoming implementations. See the syllabus for more information.
Learning outcomes of the course
Opiskelija tuntee pelikehitykseen liittyviä käsitteitä ja hallitsee opintojaksolla käytettävien kehitysvälineiden perusominaisuudet. Opiskelija pystyy itsenäisesti opiskelemaan kehitysvälineen ominaisuuksia syvällisemmin. Opiskelija pystyy tuottamaan pienen pelin tai peliprototyypin. (not translated)
Course contents
- Peliohjelmointiin liittyvät käsitteet ja tekniikat
- Pelikehitys Unityllä (not translated)
Prerequisites and co-requisites
Tietokoneen käyttötaito, ohjelmointi, C# (not translated)
Assessment criteria
Assessment criteria - grade 1 and 2
o Kiitettävä (5): Opiskelija tuntee kehitysvälineen toiminnallisuudet ja pystyy itsenäisesti laajentamaan osaamistaan. Opiskelija osaa kokonaisvaltaisesti tietotaitoaan soveltaen luoda toimivan ja pelattavan pelin.
o Hyvä (3-4): Opiskelija tuntee kehitysvälineen toiminnallisuudet. Opiskelija osaa tietotaitoaan soveltaen luoda pelattavan pelin tai pitkälle viedyn peliprototyypin.
o Tyydyttävä (1-2): Opiskelija tuntee kehitysvälineen perustoiminnallisuudet. Opiskelija osaa tuottaa yksinkertaisen pelin tai peliprototyypin. (not translated)
Assessment criteria - grade 3 and 4
Hyvä (3-4): Opiskelija tuntee kehitysvälineen toiminnallisuudet. Opiskelija osaa tietotaitoaan soveltaen luoda pelattavan pelin tai pitkälle viedyn peliprototyypin. (not translated)
Assessment criteria - grade 5
Kiitettävä (5): Opiskelija tuntee kehitysvälineen toiminnallisuudet ja pystyy itsenäisesti laajentamaan osaamistaan. Opiskelija osaa kokonaisvaltaisesti tietotaitoaan soveltaen luoda toimivan ja pelattavan pelin. (not translated)