Finnish
28.08.2023 - 19.12.2023
Lessons / working in small groups
Learning assignments/exam
studying together with pair / small group.
Grönroos, C. 2009. Palveluiden johtaminen ja markkinointi. Helsinki: WsoyPro. Löytänä, J. & Korkiakoski, K. 2014. Asiakkaan aikakausi. Talentum. Fischer, M. 2014. Potkua palvelubisnekseen – asiakaskokemus luodaan yhdessä. Helsinki: Talentum. Kortesuo, K. & Löytänä, J. 2011. Asiakaskokemus - Palvelubisneksestä kokemusbisnekseen. Helsinki: Talentum. Filenius, M. 2015, Digitaalinen asiakaskokemus – Menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa, Docendo. Journal of Marketing, Journal of International Marketing
Visiting lecturers
Learning assignment for a case company
Main Campus
Case Assignment (pass/fail) and written task/exam/assignments( 100%)
01.08.2023 - 24.08.2023
20 - 40
Bachelor's Degree Programme in Business Management
Face-to-face, Online learning
2 cr
School of Business
Finnish
28.08.2023 - 19.12.2023
Webinars / video lessons
Learning assignments, exam
On-line studying together with pair / small group.
Grönroos, C. 2009. Palveluiden johtaminen ja markkinointi. Helsinki: WsoyPro. Löytänä, J. & Korkiakoski, K. 2014. Asiakkaan aikakausi. Talentum. Fischer, M. 2014. Potkua palvelubisnekseen – asiakaskokemus luodaan yhdessä. Helsinki: Talentum. Kortesuo, K. & Löytänä, J. 2011. Asiakaskokemus - Palvelubisneksestä kokemusbisnekseen. Helsinki: Talentum. Filenius, M. 2015, Digitaalinen asiakaskokemus – Menesty monikanavaisessa liiketoiminnassa, Docendo. Journal of Marketing, Journal of International Marketing
Visiting lecturers
Learning assignment for a case company
Main Campus
Case Assignment (pass/fail)and written task/exam/assignments( 100%)
01.08.2023 - 24.08.2023
20 - 40
Bachelor's Degree Programme in Business Management
Online learning
5 cr
School of Business