Finnish
09.01.2023 - 19.05.2023
Lectures, learning assignments and group work.
ISBN 978-951-0-34601-3 sidottu
Grönroos, C. 2009. Palvelujen johtaminen ja markkinointi. Helsinki : WSOYpro.
Material package made for the course.
Main Campus
Exams on week 16, re-exams on week 17 and 18.
4 ETC= 108 hours
- lectures (36 h), group work (30 h), individual working (42 h)
Assignment 1: Orientation, individual work (5 h)
Assignment 2: Service product and structure & Mystery Shopping, group work (30 h)
Assignment 3: Elevator pitch, individual work (5 h)
Assignment 4: Self- and peer evaluation, individual work (2 h)
Preparing for the exam (30 h)
01.11.2022 - 05.01.2023
Recognition of Prior Learning and Experience
Accreditation
Recognition of informal learning
Studification
More information in the degree regulations and the study guide.
0 - 40
Feedback on the elevator pitch and group work will be given during the course. Self- and peer evaluation as well as the exam at the end of the course.
Bachelor's Degree Programme in Business Management
Face-to-face
School of Business
Finnish
09.01.2023 - 19.05.2023
Lectures, learning assignments and group work.
ISBN 978-951-0-34601-3 sidottu
Grönroos, C. 2009. Palvelujen johtaminen ja markkinointi. Helsinki : WSOYpro.
Material package made for the course.
No exam.
4 ETC= 108 hours
- lectures (18 h)
- individual working (90 h)
Assignment 1: Mystery Shopping (30 h)
Assignment 2: Elevator pitch (5 h)
Assignment 3: Discussion about the future state of services (5 h)
Assignment 4: Essay (50 h)
01.11.2022 - 05.01.2023
Recognition of Prior Learning and Experience
Accreditation
Recognition of informal learning
Studification
More information in the degree regulations and the study guide.
0 - 60
Avoin amk 25 sisältyy max-paikkoihin. (not translated)
Bachelor's Degree Programme in Business Management
Online learning
4 cr
School of Business
Finnish
09.01.2023 - 19.05.2023
Tiimitreenit, itsenäinen työskentely, ryhmätyöskentely, kirjallisuus, oppimistehtävät. (not translated)
Opintomateriaalina mm.:
Grönroos, C. 2009. Palvelujen johtaminen ja markkinointi. Helsinki : WSOYpro.
Tuulanniemi, Juha: Palvelumuotoilu
Ries, E. 2016: Lean Startup - Kokeilukulttuurin käsikirja
Apunen, A. 2020: Haastajasta hittipalveluksi – tuotteista ideastasi menestyjä
Hassi, L., Paju, S & Maila, R. 2015: Kehitä kokeillen
Löytänä ja Kortesuo, 2015: Asiakaskokemus - palvelubisneksestä kokemusbisnekseen
Parantainen, J. 2007: Tuotteistaminen 1
Parantainen, J. 2011: Tuotteistaminen 2
Tuominen, S. & Lindroos K.: Ravistettava – omskakas, toisinajattelijan käsikirja
Gerdt, Belinda & Eskelinen, Sanna: Digiajan asiakaskokemus – Oppia kansainväliseltä huipulta
Holma, Liisa & Laasio, Kirsti & Ruusuvuori, Minna & Seppä, Salla & Tanner, Riikka: Menestys syntyy asiakaskokemuksesta – B2B -johtajan opas (not translated)
4 op = 108 h
Tehtävä 1: Alkutehtävä, yksilötehtävä
Tehtävä 2: Asiakaskäynnit ja niistä raportit (2kpl)
Tehtävä 3: Tiimiyrityksen palvelun tuotteistus + pitchaus
Tehtävä 4: Oman oppimisen reflektio (not translated)
01.11.2022 - 05.01.2023
Avoin amk 5 (sis. max-määrään)
Opintojakson arviointimenetelmiä ovat:
Oman osaamisen arviointi käsiteltyyn teemaan liittyen (reflektiopaperi).
Osaamisen arviointi ja opintojakson arvosana perustuvat opintojakson tehtävien perusteella.
Osallistuminen dialogitreeneihin, kirjalliset tehtävät ja palvelun tuotteistus -pitch. (not translated)
Bachelor's Degree Programme in Team Academy
Face-to-face
School of Business