Finnish
09.01.2023 - 19.05.2023
The course alternates independent literature studies, webinars, video materials and assignments
Independent study of the theories and concepts of the topic
Webinars
Self-study ang group work
Self-assessment and peer review
Kotler, P., Kartajaya, H. & Setiawan, I. (2017). Marketing 4.0: Moving from traditional to digital. Wiley.
Lahtinen, N., Pulkka, K., Karjaluoto, H., Mero, J. & Mäkelä, T. 2022. Digimarkkinointi: Luo strategia, vie se käytäntöön, myy enemmän. Alma Talent.
The Elements of AI online course materials:
Part 1: What is AI and Part 4. Machine learning
https://www.elementsofai.com/
Other study materials are informed during the course
Virtual visit at JAMK Digi & Game Center
Virtual study 35h
Self-study 60h
Group work 40h
Total 135h
01.11.2022 - 05.01.2023
Digital transformation and possibilities of creative work
Digital strategy
Ecosystems and systems thinking
UX design and interaction in digital development
Omnichannel marketing
Outsourcing, partnerships and networks in business models
Elements of AI - What is AI and machine learning
Hyväksilukeminen (korvaaminen ja sisällyttäminen).
Muulla tavoin hankitun osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen.
Opinnollistaminen.
Tarkemmat ohjeet löytyvät tutkintosäännöstä ja opinto-oppaasta. (not translated)
0 - 40
Avoin amk 3
Osaamisen arviointi ja palaute arvioitavasta yksilötehtävästä.
Osaamisen arviointi ja palaute ryhmätyöhön liittyvästä osaamisesta.
Osaamisen ja aktiivisuuden arviointi harjoitustehtävissä.
Ryhmän vertaisarviointi ryhmätyöhön liittyvästä osaamisesta. (not translated)
Bachelor's Degree Programme in Service Business
Online learning
5 cr
School of Business