Siirry suoraan sisältöön

Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä palveluohjaus (5 cr)

Code: EKSKZ209-3001

General information


Timing

31.08.2020 - 11.12.2020

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Face-to-face

Unit

Hyvinvointiyksikkö

Teaching languages

  • Finnish

Seats

0 - 20

Degree programmes

  • Asiakas- ja palveluohjauksen erikoistumiskoulutus

Teachers

  • Tuija Ketola
  • Teppo Karapalo

Teacher in charge

Teppo Karapalo

Groups

  • EKS20KAPE
    Asiakas- ja palveluohjauksen erikoistumiskoulutus

Objective

Erikoistuja
1. Osaa ohjauksen ja viestinnän etiikan sekä työtavat ja niiden kehittämisen monimuo-toisina ja moniviestimin eri toimintaympäristöissä
2. Osaa sosiaalisen sekä muun kestävän kehityksen mukaiset työtavat, niiden vahvis-tamisen ja edelleen kehittämisen asiakas- ja palveluohjausprosessin eri vaiheissa
3. Osaa viestiä palveluista asiakkaalle ja yhteistyökumppaneille
4. Osaa viestiä omasta ammatillisesta osaamisestaan ja asiakas- ja palveluohjauksesta eri viestimissä ja medioissa

Content

- Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä kehitys
- Digitalisaatio ja teknologian uudet mahdollisuudet ammatillisessa viestinnässä

Evaluation scale

Pass/Fail

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Hyväksytty

Opiskelija tunnistaa sote-alan tulevaisuuden muutoksen suunnat. Opiskelija osaa soveltaa monipuolisesti APESTEK–analyysia ja tuottaa kuvauksen valitsemansa yksikön tai organisaation toimintaympäristössä tapahtuvista muutoksista eri näkökulmista ja laajalla perspektiivillä.
Opiskelija perustelee tekemiään havaintojaan.
Opiskelija pystyy tuottamaan valitsemastaan eettisestä teemasta sisällöllisesti ja rakenteellisesti loogisen tekstin.
Opiskelija pystyy kirjoittamaan sanomansa ymmärrettävästi ja perustellen.

Hylätty

Yllä mainitut tavoitteet eivät toteudu.