Finnish
Tiimitreenit, itsenäinen työskentely, ryhmätyöskentely, kirjallisuus, oppimistehtävät. (not translated)
Opintomateriaalina mm.:
Grönroos, C. 2009. Palvelujen johtaminen ja markkinointi. Helsinki : WSOYpro.
Tuulanniemi, Juha: Palvelumuotoilu
Ries, E. 2016: Lean Startup - Kokeilukulttuurin käsikirja
Apunen, A. 2020: Haastajasta hittipalveluksi – tuotteista ideastasi menestyjä
Hassi, L., Paju, S & Maila, R. 2015: Kehitä kokeillen
Löytänä ja Kortesuo, 2015: Asiakaskokemus - palvelubisneksestä kokemusbisnekseen
Parantainen, J. 2007: Tuotteistaminen 1
Parantainen, J. 2011: Tuotteistaminen 2
Tuominen, S. & Lindroos K.: Ravistettava – omskakas, toisinajattelijan käsikirja
Gerdt, Belinda & Eskelinen, Sanna: Digiajan asiakaskokemus – Oppia kansainväliseltä huipulta
Holma, Liisa & Laasio, Kirsti & Ruusuvuori, Minna & Seppä, Salla & Tanner, Riikka: Menestys syntyy asiakaskokemuksesta – B2B -johtajan opas (not translated)
Anu Manner, Tero Lehtinen, Kimmo Aho, Tapu Holttinen, Mikko Pitkänen, Janne Roiha, Jaana Larsson
09.01.2023 - 19.05.2023
4 op = 108 h
Tehtävä 1: Alkutehtävä, yksilötehtävä
Tehtävä 2: Asiakaskäynnit ja niistä raportit (2kpl)
Tehtävä 3: Tiimiyrityksen palvelun tuotteistus + pitchaus
Tehtävä 4: Oman oppimisen reflektio (not translated)
01.11.2022 - 05.01.2023
Avoin amk 5 (sis. max-määrään)
Opintojakson arviointimenetelmiä ovat:
Oman osaamisen arviointi käsiteltyyn teemaan liittyen (reflektiopaperi).
Osaamisen arviointi ja opintojakson arvosana perustuvat opintojakson tehtävien perusteella.
Osallistuminen dialogitreeneihin, kirjalliset tehtävät ja palvelun tuotteistus -pitch. (not translated)
Bachelor's Degree Programme in Team Academy
Face-to-face
School of Business