Brändiosaajaksi (10 cr)
Code: HTLM0001-3001
General information
Enrollment
04.01.2021 - 10.01.2021
Timing
11.01.2021 - 31.07.2022
Number of ECTS credits allocated
10 op
Virtual portion
6 op
RDI portion
10 op
Mode of delivery
40 % Face-to-face, 60 % Online learning
Unit
Liiketoimintayksikkö
Teaching languages
- Finnish
Seats
0 - 8
Degree programmes
- Liiketalous (AMK)
Teachers
- Nina Välimäki
Groups
-
HTL19S1Liiketalous
-
HTLMARMarkkinointi, liiketalous
Objective
Opiskelija muodostaa kuvan yhteistyöyrityksen markkinoinnista ja brändin rakentamisesta.
Opiskelija tutustuu käytännössä markkinoinnin ja brändinrakentamisen toimintoihin.
Opiskelija tutustuu yrityksen markkinoinnin ja brändin johtamisen käytäntöihin.
Opiskelija perehtyy brändin strategiseen suunnitteluun, brändin kehittämiseen ja johtamiseen.
Content
Opintojakson osaamistavoitteiden mukaisten sisältöjen työssäoppiminen.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Yrityksen perehdytysmateriaalit. Projektitöiden aihealueen kirjallisuus.
Vaihtoehtoiset suoritustavat
Projektityöt yhteistyöyrityksessä 100%.
Student workload
Työssäoppiminen, projektityö, tiimi-tapaamiset ja seminaarit 216h. Tapahtumiin osallistuminen/tapahtumien järjestäminen 54h.
Further information
Opintojaksoa voivat suorittaa ainoastaan brändiasiantuntijakärjen opiskelijat.
Evaluation scale
Pass/Fail
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Hyväksytty (S): Opiskelija kykenee osoittamaan osaamisensa kehittymisen brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelija osoittaa ammatillista osaamista brändin strategisen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen aloilla.
Hylätty (0): Opiskelija ei kykene osoittamaan osaamisensa kehittymistä brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelijan ammatillinen osaaminen brändin strategiseen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen osalta ei tule ilmi.
Qualifications
Liiketalouden koulutusohjelman perusopinnot.