Siirry suoraan sisältöön

Brändiosaajaksi (10 cr)

Code: HTLM0001-3001

General information


Enrollment

04.01.2021 - 10.01.2021

Timing

11.01.2021 - 31.07.2022

Number of ECTS credits allocated

10 op

Virtual portion

6 op

RDI portion

10 op

Mode of delivery

40 % Face-to-face, 60 % Online learning

Unit

Liiketoimintayksikkö

Teaching languages

  • Finnish

Seats

0 - 8

Degree programmes

  • Liiketalous (AMK)

Teachers

  • Nina Välimäki

Groups

  • HTL19S1
    Liiketalous
  • HTLMAR
    Markkinointi, liiketalous

Objective

Opiskelija muodostaa kuvan yhteistyöyrityksen markkinoinnista ja brändin rakentamisesta.
Opiskelija tutustuu käytännössä markkinoinnin ja brändinrakentamisen toimintoihin.
Opiskelija tutustuu yrityksen markkinoinnin ja brändin johtamisen käytäntöihin.
Opiskelija perehtyy brändin strategiseen suunnitteluun, brändin kehittämiseen ja johtamiseen.

Content

Opintojakson osaamistavoitteiden mukaisten sisältöjen työssäoppiminen.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Yrityksen perehdytysmateriaalit. Projektitöiden aihealueen kirjallisuus.

Vaihtoehtoiset suoritustavat

Projektityöt yhteistyöyrityksessä 100%.

Student workload

Työssäoppiminen, projektityö, tiimi-tapaamiset ja seminaarit 216h. Tapahtumiin osallistuminen/tapahtumien järjestäminen 54h.

Further information

Opintojaksoa voivat suorittaa ainoastaan brändiasiantuntijakärjen opiskelijat.

Evaluation scale

Pass/Fail

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)

Hyväksytty (S): Opiskelija kykenee osoittamaan osaamisensa kehittymisen brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelija osoittaa ammatillista osaamista brändin strategisen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen aloilla.
Hylätty (0): Opiskelija ei kykene osoittamaan osaamisensa kehittymistä brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelijan ammatillinen osaaminen brändin strategiseen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen osalta ei tule ilmi.

Qualifications

Liiketalouden koulutusohjelman perusopinnot.