No upcoming implementations. See the syllabus for more information.
Learning outcomes of the course
Opiskelija ymmärtää kansainvälisen tuoteliiketoiminnan erityisesti markkinoinnin johtamisen keskeiset osa-alueet ja menettelytavat tuottavan liiketoiminnan aikaansaamiseksi.
Course contents
Tuotekehitys, markkinointi, myynti ja jakelu yrityksen tuloksen osatekijöinä.
Tuloslaskelman ja taseen keskeiset elementit.
Prerequisites and co-requisites
Liiketoimintaosaamisen ja ICT-käytön perusteet (1. lukuvuoden opinnot)
Assessment criteria
Assessment criteria - grade 1 and 2
Arviointi tapahtuu yrityspelissä menestymisen, raporttien ja esitysten perusteella.
Erinomainen (5):
Joukkue menestyy yrityspelissä toimivan tiimityöskentelyn ja strategisen ymmärryksensä perusteella. Pelimenestyksen lisäksi strateginen ajattelu heijastuu ryhmän kirjallisista ja suullisista tuotoksista.
Hyvä (3-4): Opiskelijat kykenevät tekemään liiketoiminnan kannalta olennaisia strategisia päätöksiä, jotka vaikuttavat yrityksen menestykseen markkinoilla. Opiskelijat pystyvät perustelemaan päätöksensä uskottavasti. Tyydyttävä/välttävä(1-2): Opiskelijat tuntevat menestyvän liiketoiminnan peruskäsitteet ja pystyvät tekemään liiketoimintaan vaikuttavia päätöksiä tiimin jäsenenä.