Ei tulevia toteutuksia. Katso ajoitussuunnitelmasta seuraavan alkavan toteutuksen ajoitus.
Osaamistavoitteet
Opiskelija tuntee pelikehitykseen liittyviä käsitteitä ja hallitsee opintojaksolla käytettävien kehitysvälineiden perusominaisuudet. Opiskelija pystyy itsenäisesti opiskelemaan kehitysvälineen ominaisuuksia syvällisemmin. Opiskelija pystyy tuottamaan pienen pelin tai peliprototyypin.
Sisältö
- Peliohjelmointiin liittyvät käsitteet ja tekniikat
- Pelikehitys Unityllä
Edeltävä osaaminen
Tietokoneen käyttötaito, ohjelmointi, C#
Arviointikriteerit
Arviointikriteeri - arvosana 1 ja 2
o Kiitettävä (5): Opiskelija tuntee kehitysvälineen toiminnallisuudet ja pystyy itsenäisesti laajentamaan osaamistaan. Opiskelija osaa kokonaisvaltaisesti tietotaitoaan soveltaen luoda toimivan ja pelattavan pelin.
o Hyvä (3-4): Opiskelija tuntee kehitysvälineen toiminnallisuudet. Opiskelija osaa tietotaitoaan soveltaen luoda pelattavan pelin tai pitkälle viedyn peliprototyypin.
o Tyydyttävä (1-2): Opiskelija tuntee kehitysvälineen perustoiminnallisuudet. Opiskelija osaa tuottaa yksinkertaisen pelin tai peliprototyypin.
Arviointikriteeri - arvosana 3 ja 4
Hyvä (3-4): Opiskelija tuntee kehitysvälineen toiminnallisuudet. Opiskelija osaa tietotaitoaan soveltaen luoda pelattavan pelin tai pitkälle viedyn peliprototyypin.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Kiitettävä (5): Opiskelija tuntee kehitysvälineen toiminnallisuudet ja pystyy itsenäisesti laajentamaan osaamistaan. Opiskelija osaa kokonaisvaltaisesti tietotaitoaan soveltaen luoda toimivan ja pelattavan pelin.