Suomi
28.08.2023 - 19.12.2023
Luennot ja käänteinen oppiminen; opintojakso etenee teemoittain. Teemat sisältävät seuraavia oppimisprosessia tukevia vaiheita:
1. Teemaan liittyvä asiantuntijaluento
2. Opintojaksoon liittyvä yritysvierailija (vierailijat vaihtuvat lukukausittain)
3. Teemaan liittyviä itsenäisiä oppimistehtäviä koko opintojakson ajan
4. Kokoava ryhmätyö yritykselle opintojakson lopussa
Opintojakson aikana saa ohjausta seuraavasti:
1. Jokaisen teeman alussa johdatus teemaan
2. Ryhmäpalaute yksilötehtävistä luennoitsijalta
3. Vertaispalaute ryhmätyöstä esityksen jälkeen
4. Oman osaamisen arviointi kurssin lopussa kirjallisena
Kotler, P., Armstrong, G., Harris, L. C., & He, H. (2020). Principles of marketing. Pearson. 8th edition. (Kappaleet: 11, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 10, 14, 17, 20)
Opintojaksolla vierailee yrityselämän edustaja/edustajia eri teemoihin liittyen. (vierailijoiden nimet vahvistetaan opintojaksokohtaisesti)
Pääkampus
Ryhmätehtäviä tehdään sekä luentojen aikana että ryhmätyölle erikseen varatulla ajalla.
Tentti tehdään verkkotenttinä opettajan ilmoittamana ajankohtana.
Luennot 10*1,5 h = 15 h
Vierailevat luennoitsijat 2*1,5h = 3 h (vahvistus myöhemmin)
Itsenäisten tehtävien tekeminen 54 h
Ryhmätyö 34 h
01.08.2023 - 24.08.2023
Opintojaksolla vuorottelevat itsenäinen työskentely, vuorovaikutteiset luennot, workshopit ja ryhmätehtävät.
Tarkemmat ohjeet löytyvät tutkintosäännöstä ja opinto-oppaasta.
20 - 40
Avoin amk 5 (sis. max-määrään)
Opintojakson arvosana muodostuu oppimistehtävien, ryhmätyön ja tentin perusteella.
Liiketalous (AMK)
Lähiopetus
0.00 op
0.00 op
Liiketoimintayksikkö
Suomi
28.08.2023 - 19.12.2023
Käänteinen oppiminen; opintojakso etenee teemoittain. Teemat sisältävät seuraavia oppimisprosessia tukevia vaiheita:
1. Teemaan liittyvä asiantuntijaluento
2. Teemaan liittyvä yritysvierailija (vahvistus myöhemmin)
3. Teemaan liittyvät workshopit, case-harjoitustyöt ryhmätöinä
4. Itsenäisiä oppimistehtäviä, joita tehdään koko opintojakson ajan
Opintojakson aikana saa ohjausta seuraavasti:
1. Jokaisen teeman alussa johdatus teemaan
2. Ryhmätyön ohjausta workshopeissa
3. Vertaispalaute workshop-työskentelystä-, ja ryhmätöistä
4. Oman osaamisen arviointi kurssin lopussa kirjallisena
5. Ryhmäpalaute yksilötehtävistä luennoitsijalta
Kotler, P., Armstrong, G, Harris, L.C. & Piercy, N. 2013. Principles of Marketing. Pearson. 7th edition. (Kappaleet: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 14, 18, 20)
Pääkampus
Tentti järjestetään viikolla 50.
Vuorovaikutteiset luennot/workshopit 12*2h = 24h (sis. vierailijat)
Itsenäisten tehtävien tekeminen 30h
Ryhmätyö 30h
Tenttiin valmistautuminen 28h
01.08.2023 - 24.08.2023
20 - 40
Avoin amk 5 (sis. max-määrään)
Opintojakson arvosana muodostuu oppimistehtävien, ryhmätyön sekä tentin perusteella.
Liiketalous (AMK)
Lähiopetus
0.00 op
0.00 op
Liiketoimintayksikkö
Suomi
28.08.2023 - 19.12.2023
Käänteinen oppiminen; opintojakso etenee teemoittain. Teemat sisältävät seuraavia oppimisprosessia tukevia vaiheita:
1. Teemaan liittyvä asiantuntijaluento
2. Teemaan liittyvä yritysvierailija (vahvistus myöhemmin)
3. Teemaan liittyvät workshopit, case-harjoitustyöt ryhmätöinä
4. Itsenäisiä oppimistehtäviä, joita tehdään koko opintojakson ajan
Opintojakson aikana saa ohjausta seuraavasti:
1. Jokaisen teeman alussa johdatus teemaan
2. Ryhmätyön ohjausta workshopeissa
3. Vertaispalaute workshop-työskentelystä-, ja ryhmätöistä
4. Oman osaamisen arviointi kurssin lopussa kirjallisena
5. Ryhmäpalaute yksilötehtävistä luennoitsijalta
Kotler, P., Armstrong, G, Harris, L.C. & Piercy, N. 2013. Principles of Marketing. Pearson. 7th edition. (Kappaleet; 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 14, 18, 20)
Pääkampus
Tentti pidetään opintojakson lopussa, tarkka aikataulu julkaistaan opintojakson alkaessa ensimmäisellä luennolla.
Luennot 12*2h = 24h (sis. vierailijat)
Itsenäisten tehtävien tekeminen 30h
Ryhmätyö 30h
Tenttiin valmistautuminen 28h
01.08.2023 - 24.08.2023
20 - 40
Avoin amk 10 (sis. max-määrään)
Opintojakson arvosana muodostuu oppimistehtävien, ryhmätyön sekä tentin perusteella.
Liiketalous (AMK)
Lähiopetus
0.00 op
0.00 op
Liiketoimintayksikkö
Suomi
08.01.2024 - 20.05.2024
Tiimitreenit, itsenäinen työskentely, ryhmätyöskentely, kirjallisuus, oppimistehtävät.
Kirjallisuus mm:
Kotler, P., Armstrong, G, Harris, L.C. & Piercy, N. 2013. Principles of Marketing. Pearson. 7th edition. (Kappaleet: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 14, 18, 20)
Bergström, S. & Leppänen, A. 2015. Yrityksen asiakasmarkkinointi. 16. uud. p.
Keuruu: Edita. tai uudempi painos.
Pride, W.M.; Ferrel, O.C., Lukas, B.; Schembri, S.; Niininen, O.; & Casidy, R. (2017). Marketing Principles.
Seth Godin: This is marketing
Rauhala, Mervi & Vikström, Tarja: Storytelling työkaluna – Vaikuta tarinoilla bisneksessä
Ruokolainen Pekka: Brändikäsikirja
Ruola, Eka: Markkinoinnin uudet 4 P:tä
Rummukainen, Mikko & Hakola, Ida & Hiila, Ilona: Sisältömarkkinoinnin työkalut
Lillberg, Petteri & Mattila, Riku: Kestävä markkinointi – Ilmastonmuutosopas brändeille, Alma
0 - 50
Avoin amk 5 (sis. max-määrään)
Opintojakson arviointimenetelmiä ovat:
Oman osaamisen arviointi käsiteltyyn teemaan liittyen (reflektiopaperi).
Osaamisen arviointi ja opintojakson arvosana perustuvat opintojakson tehtävien perusteella.
Osallistuminen dialogitreeneihin, kirjallinen tehtävä, asiakaskäynnit ja esittely ta-media.fi -sivulle.
Tiimiakatemia (AMK)
Lähiopetus
0.00 op
0.00 op
Liiketoimintayksikkö
Suomi
08.01.2024 - 20.05.2024
Käänteinen oppiminen; opintojakso etenee teemoittain. Teemat sisältävät seuraavia oppimisprosessia tukevia vaiheita:
1. Teemaan liittyvä asiantuntijaluento
2. Teemaan liittyvä yritysvierailija (vahvistus myöhemmin)
3. Teemaan liittyvät workshopit, case-harjoitustyöt ryhmätöinä
4. Itsenäisiä oppimistehtäviä, joita tehdään koko opintojakson ajan
Opintojakson aikana saa ohjausta seuraavasti:
1. Jokaisen teeman alussa johdatus teemaan
2. Ryhmätyön ohjausta workshopeissa
3. Vertaispalaute workshop-työskentelystä-, ja ryhmätöistä
4. Oman osaamisen arviointi kurssin lopussa kirjallisena
5. Ryhmäpalaute yksilötehtävistä luennoitsijalta
Kotler, P., Armstrong, G, Harris, L.C. & Piercy, N. 2013. Principles of Marketing. Pearson. 7th edition. (Kappaleet; 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 14, 18, 20)
Tentti järjestetään viikolla 50.
Webinaarit 12*2h = 24h (sis. vierailijat)
Itsenäisten tehtävien tekeminen 30h
Ryhmätyö 30h
Tenttiin valmistautuminen 28h
20.11.2023 - 04.01.2024
20 - 40
Avoin amk 25 (sisältyy max-paikkoihin)
Opintojakson arvosana muodostuu oppimistehtävien, ryhmätyön sekä tentin perusteella.
Liiketalous (AMK)
Verkko-opetus
0.00 op
4.00 op
Liiketoimintayksikkö