Suomi
08.01.2024 - 20.05.2024
Etäopetus
Asiantuntija-, ja vierailijaluennot (osa vierailijoista online)
Yksilö- ja ryhmätyöt, joita tehdään koko opintojakson ajan
Kehittämisprojekti yritykseen
Fill, C. & Turnbull, S. (2019). Marketing communications: Touchpoints, sharing and disruption (Eighth edition.). Harlow, England: Pearson. Egan, J. (2015). Marketing communications (2nd ed.). London: SAGE Publications. Franklin, A., Jenkins, T., Scott, D. M. & Reardon, P. (2014). Web marketing that works: Confessions from the marketing trenches. Milton, Connecticut: Wiley.
Wrigley, C. & Straker, K. (2018). Affected: Emotionally engaging customers in the digital age. Milton, Qld: John Wiley & Sons Australia, Ltd. Charlesworth, A. (2022). Digital Marketing: A Practical Approach (4th edition). London: Routledge.
Pääkampus
Ei tenttiä, opintojakson oppimistehtävät tehdään opintojakson alussa annetun aikataulun mukaisesti.
Luennot 22h
Virtuaaliopiskelu 28h
Harjoitustyöt 65h
Itsenäinen työskentely 20h
20.11.2023 - 04.01.2024
Opintojaksolla vuorottelevat itsenäinen kirjallisuuteen perehtyminen, luennot ja harjoitustehtävät.
Opintojakson loppuvaiheessa opiskelijat tekevät yrityksen toimeksiantoon perustuvan projektin ryhmätyönä. Opintojakson lopuksi ryhmät esittävät työnsä tuloksen.
Hyväksilukeminen (korvaaminen ja sisällyttäminen)
Muulla tavoin hankitun osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen
Tarkemmat ohjeet löytyvät tutkintosäännöstä ja opinto-oppaasta.
20 - 40
Avoin amk 5
Liiketalous (AMK)
Verkko-opetus
0.00 op
5.00 op
Liiketoimintayksikkö