Suomi
15.03.2021 - 21.05.2021
Kontaktiopetus: ennakkotehtävät, alustusluennot, dialogi, työpajatyöskentely, oppimistehtävien purku ja reflektointi
Verkko-opetus: itsenäinen oppimateriaaliin ja kirjallisuuteen perehtyminen, webinaarit ja verkkokeskustelut, oppimistehtävät
Autti-Rämö, I., Salminen, A.L., Rajavaara, M. & Ylinen, A. (toim.) 2016. Kuntoutuminen. Helsinki: Duodecim. Luku 3 ICF-luokitus, luku 4 Kuntoutumisen prosessi s.56-62, luvut 8-14 soveltuvin osin, luku 15 Toimintakyvyn arviointi ja menetelmät
Kykyviisari –arvioi työ- ja toimintakykysi. 2019. Työterveyslaitos. - https://www.ttl.fi/tutkimushanke/kykyviisari-arvioi-tyo-toimintakykysi/Y
ICF-luokitus. 2020. Terveyden ja hyvinvoinnin laitos. https://thl.fi/fi/web/toimintakyky/icf-luokitus
TOIMIA-tietokanta. 2019. Toimintakyvyn mittaamisen ja arvioinnin kansallinen asiantuntijaverkosto. Terveyden ja hyvinvoinnin laitos. http://www.thl.fi/toimia/tietokanta/
ICF e-learning verkko-oppimisympäristö: https://www.icf-e-learning.com/
Työn opinnollistamisen vaihtoehdossa opintojakson tehtävät tehdään omalla työpaikalla omilla asiakkailla.
Ei tenttejä. Tehtävien palautusajankohdat ilmoitetaan verkko-oppimisympäristössä kurssin auettua.
Kontaktiopetus kampuksella ja verkossa 1 op:
Webinaarit 3 x 2-4 h
Kontaktiopetus kampuksella 2 x 8 h
Valmistautuminen kontaktiopetuksiin 14 h (0.5 op)
Opintojakson metriaaleihin ja kirjallisuuteen perehtyminen, itsenäinen opiskelu 54 h (2 op)
Arvioitava oppimistehtävä 40 h (1,5 op)
Yhteensä 135 h (5 op)
04.01.2011 - 10.01.2021
Työn opinnollistaminen tai osallistuminen opetukseen.
0 - 40
Avoin AMK 14
Kuntoutuksen ohjaaja (AMK)
Lähiopetus, Verkko-opetus
4 op
Hyvinvointiyksikkö