Suomi
02.11.2020 - 30.07.2021
02.11.2020 - 31.03.2021
0 - 30
Toimintaterapeutti (AMK), Sosionomi (AMK)
Lähiopetus
Hyvinvointiyksikkö
Suomi
02.11.2020 - 30.07.2021
02.11.2020 - 31.03.2021
0 - 25
Toimintaterapeutti (AMK), Sosionomi (AMK)
Lähiopetus
Hyvinvointiyksikkö
Suomi
11.01.2021 - 21.05.2021
Ojasalo, K., Moilanen, T., Ritalahti, J. 2015. Kehittämistyön menetelmät. Uudenlaista osaamista liiketoimintaan. 4. painos. Helsinki: Sanoma Pro. Toikko, T., Rantanen, T. 2009. Tutkimuksellinen kehittämistoiminta: Näkökulmia kehittämisprosessiin, osallistumiseen ja tiedontuotantoon. Tampere: Tampere University Press. Muu opiskelumateriaali valitaan opiskelijan kehitettävän osaamisalueen mukaan.
• Päivä- ja monimuoto-opiskelu: Harjoittelua, projekti- ja/tai Lab-toimintaa. Yhteensä 270 h.
02.11.2020 - 30.11.2020
• Päivä- ja monimuoto-opiskelu: Projektisuunnitelma tutkimustiedon tai -tulosten soveltamisesta tai palvelutuotteen kokeilusta ja testauksesta, projektiraportti tutkimustiedon soveltamisen, tuotekokeilun ja testauksen toteumisesta, tuloksista ja edelleen kehittämisestä,itsearviointi ammatillisesta osaamisesta, sen kehittymisestä, asiakaslähtöisestä, eettisestä ja moniasiantujamaisesta toiminnasta.
0 - 30
Vastuuhenkilöt:Fysioterapia: Pirjo Mäki-Natunen Kuntoutuksen ohjaus: Karapalo Teppo Sosiaaliala: Lundahl Raija Toimintaterapia: Juntunen Kristiina
Toimintaterapeutti (AMK)
Lähiopetus, Verkko-opetus
5 op
Hyvinvointiyksikkö
Suomi
15.03.2021 - 21.05.2021
02.11.2020 - 30.11.2020
0 - 30
Toimintaterapeutti (AMK), Sosionomi (AMK), Fysioterapeutti (AMK)
Lähiopetus
Hyvinvointiyksikkö
Suomi
15.03.2021 - 14.05.2021
Lutakon kampus
Toimintaterapeutti (AMK), Kuntoutuksen ohjaaja (AMK), Sosionomi (AMK)
Lähiopetus
Hyvinvointiyksikkö
Suomi
11.01.2021 - 21.05.2021
Opiskelija laatii kehittämisprojektin suunnitelman. (3 op)
Opiskelja toteuttaa projektin, kirjoittaa projektiraportin ja laatii tiedotteen projektista. Lisäksi opiskelija raportoi projektin etenemisestä valitsemallaan sosiaalisen median kanavalla tai Moodle oppimisympäristössä pidettävälä päiväkirjalla. (7 op)
Kehittämisprojekti toteutetaan opiskelijan urasuunnitelmaa tukevassa työpaikassa tai hankkeessa. Opiskelija saa kehittämisprojektin ohjausta toimeksiantajalta.
Ohjaustapaamiset opettajan kanssa sovitaan yksilöllisen tarpeen mukaan. Opettajalta palaute projektisuunnitelmasta ja -raportista ja tiedotteesta.
Projektisuunnitelma 81 h (3 op)
Projektin toteutus, raportointi ja tiedote 189 h (7 op)
Yhteensä 270 h (10 op)
04.01.2021 - 10.01.2021
50 - 50
Toimintaterapeutti (AMK), Kuntoutuksen ohjaaja (AMK), Sosionomi (AMK)
Verkko-opetus
10 op
10 op
Hyvinvointiyksikkö
Suomi
17.05.2021 - 31.08.2021
Ojasalo, K., Moilanen, T., Ritalahti, J. 2015. Kehittämistyön menetelmät. Uudenlaista osaamista liiketoimintaan. 4. painos. Helsinki: Sanoma Pro. Toikko, T., Rantanen, T. 2009. Tutkimuksellinen kehittämistoiminta: Näkökulmia kehittämisprosessiin, osallistumiseen ja tiedontuotantoon. Tampere: Tampere University Press. Muu opiskelumateriaali valitaan opiskelijan kehitettävän osaamisalueen mukaan.
• Päivä- ja monimuoto-opiskelu: Harjoittelua, projekti- ja/tai Lab-toimintaa. Yhteensä 270 h.
01.12.2020 - 30.04.2021
• Päivä- ja monimuoto-opiskelu: Projektisuunnitelma tutkimustiedon tai -tulosten soveltamisesta tai palvelutuotteen kokeilusta ja testauksesta, projektiraportti tutkimustiedon soveltamisen, tuotekokeilun ja testauksen toteumisesta, tuloksista ja edelleen kehittämisestä,itsearviointi ammatillisesta osaamisesta, sen kehittymisestä, asiakaslähtöisestä, eettisestä ja moniasiantujamaisesta toiminnasta.
0 - 30
Vastuuhenkilöt:Fysioterapia: Pirjo Mäki-Natunen Kuntoutuksen ohjaus: Karapalo Teppo Sosiaaliala: Lundahl Raija Toimintaterapia: Juntunen Kristiina
Toimintaterapeutti (AMK)
Verkko-opetus
5 op
10 op
Hyvinvointiyksikkö
Suomi
24.05.2021 - 31.07.2021
Opiskelija laatii kehittämisprojektin suunnitelman. (3 op)
Opiskelja toteuttaa projektin, kirjoittaa projektiraportin ja laatii tiedotteen projektista. Lisäksi opiskelija raportoi projektin etenemisestä valitsemallaan sosiaalisen median kanavalla tai Moodle oppimisympäristössä pidettävälä päiväkirjalla. (7 op)
Kehittämisprojekti toteutetaan opiskelijan urasuunnitelmaa tukevassa työpaikassa tai hankkeessa. Opiskelija saa kehittämisprojektin ohjausta toimeksiantajalta.
Ohjaustapaamiset opettajan kanssa sovitaan yksilöllisen tarpeen mukaan. Opettajalta palaute projektisuunnitelmasta ja -raportista ja tiedotteesta.
Projektisuunnitelma 81 h (3 op)
Projektin toteutus, raportointi ja tiedote 189 h (7 op)
Yhteensä 270 h (10 op)
01.12.2010 - 30.04.2021
50 - 50
Toimintaterapeutti (AMK), Kuntoutuksen ohjaaja (AMK), Sosionomi (AMK)
Verkko-opetus
10 op
10 op
Hyvinvointiyksikkö
Suomi
30.08.2021 - 17.12.2021
Ojasalo, K., Moilanen, T., Ritalahti, J. 2015. Kehittämistyön menetelmät. Uudenlaista osaamista liiketoimintaan. 4. painos. Helsinki: Sanoma Pro. Toikko, T., Rantanen, T. 2009. Tutkimuksellinen kehittämistoiminta: Näkökulmia kehittämisprosessiin, osallistumiseen ja tiedontuotantoon. Tampere: Tampere University Press. Muu opiskelumateriaali valitaan opiskelijan kehitettävän osaamisalueen mukaan.
• Päivä- ja monimuoto-opiskelu: Harjoittelua, projekti- ja/tai Lab-toimintaa. Yhteensä 270 h.
• Päivä- ja monimuoto-opiskelu: Projektisuunnitelma tutkimustiedon tai -tulosten soveltamisesta tai palvelutuotteen kokeilusta ja testauksesta, projektiraportti tutkimustiedon soveltamisen, tuotekokeilun ja testauksen toteumisesta, tuloksista ja edelleen kehittämisestä,itsearviointi ammatillisesta osaamisesta, sen kehittymisestä, asiakaslähtöisestä, eettisestä ja moniasiantujamaisesta toiminnasta.
0 - 35
Vastuuhenkilöt:Fysioterapia: Pirjo Mäki-Natunen Kuntoutuksen ohjaus: Karapalo Teppo Sosiaaliala: Lundahl Raija Toimintaterapia: Juntunen Kristiina
Toimintaterapeutti (AMK), Kuntoutuksen ohjaaja (AMK), Sosionomi (AMK)
Lähiopetus, Verkko-opetus
8 op
Hyvinvointiyksikkö
Suomi
03.01.2022 - 20.05.2022
Ojasalo, K., Moilanen, T., Ritalahti, J. 2015. Kehittämistyön menetelmät. Uudenlaista osaamista liiketoimintaan. 4. painos. Helsinki: Sanoma Pro. Toikko, T., Rantanen, T. 2009. Tutkimuksellinen kehittämistoiminta: Näkökulmia kehittämisprosessiin, osallistumiseen ja tiedontuotantoon. Tampere: Tampere University Press. Muu opiskelumateriaali valitaan opiskelijan kehitettävän osaamisalueen mukaan.
• Päivä- ja monimuoto-opiskelu: Harjoittelua, projekti- ja/tai Lab-toimintaa. Yhteensä 270 h.
• Päivä- ja monimuoto-opiskelu: Projektisuunnitelma tutkimustiedon tai -tulosten soveltamisesta tai palvelutuotteen kokeilusta ja testauksesta, projektiraportti tutkimustiedon soveltamisen, tuotekokeilun ja testauksen toteumisesta, tuloksista ja edelleen kehittämisestä,itsearviointi ammatillisesta osaamisesta, sen kehittymisestä, asiakaslähtöisestä, eettisestä ja moniasiantujamaisesta toiminnasta.
0 - 35
Vastuuhenkilöt:Fysioterapia: Pirjo Mäki-Natunen Kuntoutuksen ohjaus: Karapalo Teppo Sosiaaliala: Lundahl Raija Toimintaterapia: Juntunen Kristiina
Toimintaterapeutti (AMK), Kuntoutuksen ohjaaja (AMK), Sosionomi (AMK)
Lähiopetus, Verkko-opetus
8 op
Hyvinvointiyksikkö
Suomi
03.01.2022 - 31.07.2022
Lutakon kampus
0 - 30
Toimintaterapeutti (AMK), Kuntoutuksen ohjaaja (AMK), Sosionomi (AMK)
Lähiopetus
Hyvinvointiyksikkö
Suomi
03.01.2022 - 31.07.2022
Lutakon kampus
0 - 35
Toimintaterapeutti (AMK), Kuntoutuksen ohjaaja (AMK), Sosionomi (AMK)
Lähiopetus
Hyvinvointiyksikkö