Influence Marketing for Industrial Business (TK00BU17-3002), 01.05.2023 – 01.06.2023, 3 cr(TKN23VK, ...)
— Face-to-face +-
Language of instruction
English
Timing
01.05.2023 - 01.06.2023
Lecturer(s)
Anneli Kakko
Campus
Main Campus
Enrollment
28.11.2022 - 30.04.2023
Groups
TKN23VK
TKN21SA
TKN21SB
TKN22VK
TKN21S1
TKN21SM
Seats
0 - 30
Degree Programme
Bachelor's Degree Programme in Mechanical Engineering
Mode of delivery
Face-to-face
Unit
School of Technology
Learning outcomes of the course
Opintojakson tavoitteena on tutustuttaa opiskelijoita vaikuttamisen roolista markkinoinnissa ja siitä, miten vaikuttajamarkkinointistrategioita voidaan käyttää liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamiseen. Kulttuurillisen vaikuttamisen roolia teollisessa liiketoiminnassa painotetaan, vaikka aiheita tutkitaan myös yritysten ja kuluttajien välisen markkinoinnin yhteydessä.
Course contents
Opijntojakso kattaa neljä pääaihetta:
1. Kulttuuri - sen vaikutus kuluttajien käyttäytymiseen
2. Ihmisten ajatusten ja tekojen muuttamisen vaikutusmekaniikka
3. Vaikuttajamarkkinointi - vaikuttajien valintaan ja kampanjoiden luomiseen liittyvät näkökohdat
4. B2B Influencer Marketing - soveltamalla vaikuttajamarkkinointikäytäntöjä B2B-yleisöjen sitouttamiseen.