Siirry suoraan sisältöön

Sustainable Brand ManagementLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: YH00CB51

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
englanti
Vastuuhenkilö
Heidi Neuvonen

Osaamistavoitteet

Kestävän brändäyksen kurssikuvaus:

Kestävän brändäyksen kurssi on suunniteltu tarjoamaan sinulle syvällinen ymmärrys kestävän brändijohtamisen merkityksestä nykyaikaisessa markkinoinnissa.
Kurssi antaa sinulle tiedot ja taidot luoda ja hallita brändejä, jotka menestyvät markkinoilla ja samalla edistävät kestävämpää ja vastuullisempaa maailmaa.
Kurssilla osoitat vahvaa ymmärrystä kestävän brändäyksen periaatteista ja niiden merkityksestä nykyisessä markkinointikentässä sekä rakennat ja hallitset kestäviä brändi-identiteettejä hyödyntäen kestävän brändäyksen keskeisiä rakennuspalikoita.
Luot ja toteutat myös kestäviä kokemuksellisia brändäysstrategioita asiakkaiden sitouttamiseksi ja brändiuskollisuuden vahvistamiseksi.
Hallinnoidaksesi tehokkaasti brändiportfoliota ja varmistaaksesi kestävyyttä koskevien tavoitteiden saavuttamisen, sovitat brändistrategiat yhteen kestävyyteen liittyvien tavoitteiden ja tutkimustiedon kanssa.
Ennakoi ja sopeudut tuleviin kestävän brändäyksen trendeihin, asettaen itsesi tietoiseksi ja ennakoivaksi ammattilaiseksi.

Kurssilla kehitettävät osaamiset:

Kestävän globaalin liiketoiminnan hallinta

Kansainvälisyys ja monikulttuurisuus

Kestävän globaalin liiketoiminnan hallinta:
Arvioit kriittisesti ja hankit kokonaisvaltaisen ymmärryksen brändistrategiasta ja brändiportfolioiden hallinnasta kestävän brändijohtamisen näkökulmasta.
Sovellat monitieteistä tietämystä kehittääksesi kestäviä brändäysratkaisuja eri alojen yrityksille.

Kansainvälisyys ja monikulttuurisuus:
Osoitat kykyä seurata globaaleja trendejä ja kehityskulkuja kestävän brändijohtamisen alalla.
Pysyt ajan tasalla kestävän brändäyksen kansainvälisistä standardeista, toimit tehokkaasti ja sopeudut kansainvälisiin ja monikulttuurisiin työympäristöihin.
Tunnistat myös kulttuurienvälisen osaamisen merkityksen kestävän brändäyksen edistämisessä.
Nämä osaamiset korostavat globaalin tietoisuuden ja monimuotoisissa kulttuurikonteksteissa menestymisen tärkeyttä kestävän brändijohtamisen kentällä.

Sisältö

Kestävän brändäyksen perusteet, kestävän brändäyksen rakennuspalikat, kestävä kokemuksellinen brändäys, kestävien brändiportfolioiden hallinta, kestävän brändistrategian sovittaminen ja tutkimus, kestävän brändijohtamisen tulevaisuus.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Välttävä (1):
Osoitat riittävää kykyäsi osoittaa kestävän brändäyksen perustavanlaatuista ymmärrystä.
Ilmaiset tietoisuutta brändistrategioista ja brändiportfolioista kestävän brändijohtamisen näkökulmasta ja sovellat monitieteistä tietämystä kehittääksesi kestäviä brändäysratkaisuja eri alojen yrityksille.
Lisäksi tunnistat rajallisesti kulttuurienvälisen osaamisen merkityksen kestävän brändäyksen edistämisessä ja korostat globaalin tietoisuuden ja monimuotoisissa kulttuurikonteksteissa menestymisen tärkeyttä kestävän brändijohtamisen kentällä.
Peruskäsitteiden, trendien ja suunnistustaitojen hallintasi tällä alalla on perustasolla.
Sitoutumisesi kurssisisältöihin on vähäistä, ja osallistumisesi kurssimateriaaleihin ja keskusteluihin on vähäistä, mikä heijastaa perustason suoritusta.

Tyydyttävä (2):
Osoitat tyydyttävää ymmärrystä kestävästä brändäyksestä.
Ilmaiset tyydyttävästi tietoisuutta brändistrategioista ja brändiportfolioista kestävän brändijohtamisen näkökulmasta ja sovellat monitieteistä tietämystä kehittääksesi kestäviä brändäysratkaisuja eri alojen yrityksille.
Näytät tyydyttävää kykyä tunnistaa kulttuurienvälisen osaamisen merkitys kestävän brändäyksen edistämisessä ja korostat globaalin tietoisuuden ja monimuotoisissa kulttuurikonteksteissa menestymisen tärkeyttä kestävän brändijohtamisen kentällä.
Hallitset kohtuullisesti kestävän brändäyksen peruskäsitteet, trendit ja suunnistustaidot.
Lisäksi osoitat tyydyttävää sitoutumista kurssisisältöihin ja materiaaleihin sekä osallistut aktiivisesti kurssimateriaaleihin ja keskusteluihin, mikä heijastaa tyydyttävää suoritustasoa.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä (3):
Osoitat vahvaa ymmärrystä kestävän brändäyksen keskeisistä periaatteista.
Näytät korkeatasoista ymmärrystä brändistrategioista ja brändiportfolioista kestävän brändijohtamisen näkökulmasta ja sovellat monitieteistä tietämystä kehittääksesi kestäviä brändäysratkaisuja eri alojen yrityksille.
Osoitat vahvaa kykyä tunnistaa kulttuurienvälisen osaamisen merkitys kestävän brändäyksen edistämisessä ja korostat globaalin tietoisuuden ja monimuotoisissa kulttuurikonteksteissa menestymisen tärkeyttä kestävän brändijohtamisen kentällä.
Hallitset hyvin kestävän brändäyksen käsitteet, trendit ja suunnistustaidot ja osallistut aktiivisesti kurssisisältöihin ja materiaaleihin.
Osallistut aktiivisesti kurssimateriaaleihin ja keskusteluihin, osoittaen korkeatasoista suoritusta.

Kiitettävä (4):
Osoitat edistynyttä ymmärrystä kestävästä brändäyksestä.
Näytät erinomaista ymmärrystä brändistrategioista ja brändiportfolioista kestävän brändijohtamisen näkökulmasta ja sovellat monitieteistä tietämystä kehittääksesi kestäviä brändäysratkaisuja eri alojen yrityksille.
Osoitat poikkeuksellista kykyä tunnistaa kulttuurienvälisen osaamisen merkitys kestävän brändäyksen edistämisessä.
Korostat myös globaalin tietoisuuden ja monimuotoisissa kulttuurikonteksteissa menestymisen tärkeyttä kestävän brändijohtamisen kentällä.
Osallistut taitavasti kurssisisältöihin ja materiaaleihin sekä osallistut aktiivisesti keskusteluihin ja kurssitehtäviin.
Osoitat sujuvaa suoritustasoa ja vahvaa sitoutumista kurssin sisältöihin ja keskusteluihin.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Erinomainen (5):
Osoitat poikkeuksellista ymmärrystä kestävästä brändäyksestä.
Näytät poikkeuksellista ymmärrystä brändistrategioista ja brändiportfolioista kestävän brändijohtamisen näkökulmasta ja sovellat monitieteistä tietämystä kehittääksesi kestäviä brändäysratkaisuja eri alojen yrityksille.
Osoitat edistynyttä kykyä tunnistaa kulttuurienvälisen osaamisen merkitys kestävän brändäyksen edistämisessä.
Korostat globaalin tietoisuuden ja monimuotoisissa kulttuurikonteksteissa menestymisen tärkeyttä kestävän brändijohtamisen kentällä.
Hallitset poikkeuksellisen hyvin kestävän brändäyksen käsitteet, trendit ja suunnistustaidot.
Osallistut aktiivisesti kurssisisältöihin ja materiaaleihin, ja osallistut innokkaasti keskusteluihin ja kurssitehtäviin.
Lisäksi osoitat johdonmukaisesti poikkeuksellista suoritustasoa ja sitoutumista kurssimateriaaleihin ja keskusteluihin.

Oppimateriaalit

Luentomateriaalit, oppikirjat, artikkelit, kirjan luvut, konferenssijulkaisut, käytännön tapaustutkimukset.

Siirry alkuun