Please select the curriculum by the start year of studies and track.
Finnish
Verkko-opiskelu
Videoluennot
Webinaarit
Itsenäiset oppimistehtävät
Ryhmäkeskustelu verkossa
Portfolio
Suullinen videoesitys
Vaadittavat työvälineet: nopea Internet-yhteys, tietokone, MS Office, Zoom. (not translated)
Dodgson, Mark; Gann, David; Gann, David M.; Salter, Ammon & Salter, Ammon J. 2008 The Management of Technological Innovation. New York: Oxford University Press. Sivut 54-93.
Linturi, R. & Kuusi, O. Suomen sata uutta mahdollisuutta 2018–2037. Yhteiskunnan toimintamallit uudistava radikaali teknologia. Eduskunnan tulevaisuusvaliokunnan julkaisu 1/2018.
Pedersen, J. B. & Hvid, A. 2017. Teknologiax: Kohtaa tulevaisuus. Helsinki: Teknologiainfo Teknova Oy. Tai Hvid, A. & Pedersen, J. B. 2016. Face the Future: What disruption and exponential acceleration means for you? Bookboon. (Saatavilla e-kirjana.)
Dufva, M. 2020. Megatrendit. Sitran selvityksiä 162. Helsinki: Sitra.
Opintojaksolla hyödynnetään pääosin vieraskielistä opetusmateriaalia. (not translated)
Henna Siltanen
Opintojaksoon sisältyy työelämäedustajan asiantuntijaluento (videoluento), jonka tavoitteena on tukea opiskelijan tietämystä opiskeltavan alan kehityksestä ja tulevaisuudennäkymistä.
Opintojaksolla toteutetaan kehittämistehtävä, jonka aiheen opiskelija voi tuoda mukanaan omasta työtehtävästään tai joka kytketään työelämän tilaamaan kehittämistehtävään tai valitaan vapaavalintaisesti opiskelijaa kiinnostavasta ajankohtaisesta kehittämisaiheesta alalla. (not translated)
Ei lopputenttiä, osaaminen näytetään harjoitustehtävissä. (not translated)
Opintojakson sisällössä ja tehtävissä pohditaan alan kehitystä kansallisesti ja kansainvälisesti. Opiskelija saa valita kehittämistehtävälleen halutessaan kansainvälisen toimeksiantajan ja/tai aiheen. Opintojaksolla hyödynnetään pääosin vieraskielistä opetusmateriaalia. (not translated)
04.10.2021 - 17.12.2021
135 t (yksi opintopiste vastaa 27 työtuntia)
Webnaarit ja videot 20 tuntia
Lukumateriaali ja tiedon etsintä 45 tuntia
Oppimistehtävät 70 tuntia (not translated)
02.08.2021 - 12.09.2021
Ajoitus on 04.10.2021 - 17.12.2021. Oppiminen tapahtuu verkko-oppimisympäristössä Moodlessa. Vapaaehtoiset webinaarit toteutetaan Zoomissa. Ei pakollisia webinaareja.
- Ohjauswebinaari I to 14.10.2021. klo 17-18:30. Linkki Moodlessa.
- Ohjauswebinaari II to 4.11. klo 17-18. Linkki Moodlessa.
- Ohjauswebinaari III to 2.12. klo 17-18. Linkki Moodlessa.
- Loppugaala 14.12. klo 17-18:30. Linkki Moodlessa.
Opintojaksolla on jaksoittain etenevä aikataulu oppimistehtävien palautuksille. Viimeinen mahdollinen palautuspäivä kaikille tehtäville on opintojakson päättymispäivänä.
Opintojakson webinaarit, videoluennot ja harjoitukset tallennetaan Moodleen, mikä edistää opiskelijan joustavaa etenemistä opinnoissaan. Opintojakso soveltuu myös työssä käyvälle opiskelijalle, joka kykenee aikatauluttamaan opiskelun vaatiman 135 tuntia edeten viikkotasolla loogisesti eteenpäin. (not translated)
Opinnollistaminen – Opiskelija voi suorittaa opinnon työelämän kehittämistehtävänä omaan työpaikkaansa tai vapaa-ajan toimeensa opinnollistaen. Opinnollistaminen edellyttää aina asian sopimista työnantajan ja opintojakson opettajan kanssa. (not translated)
0 - 40
Avoin AMK 5 (not translated)
Master’s Degree Programme in Tourism and Hospitality Management
Online learning
5 cr
School of Business
Finnish
Verkko-opiskelu
Videoluennot
Webinaarit
Itsenäiset oppimistehtävät
Ryhmäkeskustelu verkossa
Portfolio
Suullinen videoesitys
Vaadittavat työvälineet: nopea Internet-yhteys, tietokone, MS Office, Zoom. (not translated)
Dodgson, Mark; Gann, David; Gann, David M.; Salter, Ammon & Salter, Ammon J. 2008 The Management of Technological Innovation. New York: Oxford University Press. Sivut 54-93.
Linturi, R. & Kuusi, O. Suomen sata uutta mahdollisuutta 2018–2037. Yhteiskunnan toimintamallit uudistava radikaali teknologia. Eduskunnan tulevaisuusvaliokunnan julkaisu 1/2018.
Pedersen, J. B. & Hvid, A. 2017. Teknologiax: Kohtaa tulevaisuus. Helsinki: Teknologiainfo Teknova Oy. Tai Hvid, A. & Pedersen, J. B. 2016. Face the Future: What disruption and exponential acceleration means for you? Bookboon. (Saatavilla e-kirjana.)
Dufva, M. 2020. Megatrendit. Sitran selvityksiä 162. Helsinki: Sitra.
Opintojaksolla hyödynnetään pääosin vieraskielistä opetusmateriaalia. (not translated)
Henna Siltanen
Opintojaksoon sisältyy työelämäedustajan asiantuntijaluento (videoluento), jonka tavoitteena on tukea opiskelijan tietämystä opiskeltavan alan kehityksestä ja tulevaisuudennäkymistä.
Opintojaksolla toteutetaan kehittämistehtävä, jonka aiheen opiskelija voi tuoda mukanaan omasta työtehtävästään tai joka kytketään työelämän tilaamaan kehittämistehtävään tai valitaan vapaavalintaisesti opiskelijaa kiinnostavasta ajankohtaisesta kehittämisaiheesta alalla. (not translated)
Ei lopputenttiä, osaaminen näytetään harjoitustehtävissä. (not translated)
Opintojakson sisällössä ja tehtävissä pohditaan alan kehitystä kansallisesti ja kansainvälisesti. Opiskelija saa valita kehittämistehtävälleen halutessaan kansainvälisen toimeksiantajan ja/tai aiheen. Opintojaksolla hyödynnetään pääosin vieraskielistä opetusmateriaalia. (not translated)
09.01.2023 - 26.03.2023
135 t (yksi opintopiste vastaa 27 työtuntia)
Webnaarit ja videot 20 tuntia
Lukumateriaali ja tiedon etsintä 45 tuntia
Oppimistehtävät 70 tuntia (not translated)
Ajoitus on 09.01.2023 - 26.03.2023. Oppiminen tapahtuu verkko-oppimisympäristössä Moodlessa. Vapaaehtoiset webinaarit toteutetaan Zoomissa, linkit Moodlessa. Ei pakollisia webinaareja.
- Ohjauswebinaari I tammikuussa, ilta-aika.
- Ohjauswebinaari II helmikuun alku, ilta-aika.
- Ohjauswebinaari III maaliskuun alku, ilta-aika.
- Loppugaala maaliskuun loppu, ilta-aika.
Opintojaksolla on jaksoittain etenevä aikataulu oppimistehtävien palautuksille. Viimeinen mahdollinen palautuspäivä kaikille tehtäville on opintojakson päättymispäivänä.
Opintojakson webinaarit, videoluennot ja harjoitukset tallennetaan Moodleen, mikä edistää opiskelijan joustavaa etenemistä opinnoissaan. Opintojakso soveltuu myös työssä käyvälle opiskelijalle, joka kykenee aikatauluttamaan opiskelun vaatiman 135 tuntia edeten viikkotasolla loogisesti eteenpäin. (not translated)
Opinnollistaminen – Opiskelija voi suorittaa opinnon työelämän kehittämistehtävänä omaan työpaikkaansa tai vapaa-ajan toimeensa opinnollistaen. Opinnollistaminen edellyttää aina asian sopimista työnantajan ja opintojakson opettajan kanssa. (not translated)
0 - 40
Avoin AMK 5 (not translated)
Master’s Degree Programme in Tourism and Hospitality Management, Master’s Degree Programme in Tourism and Hospitality Management
Online learning
5 cr
School of Business