Markkinointi maaseutuyrityksessä (3op)
Opintojakson tunnus: LMVY8200
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija tuntee kuluttajakäyttäytymisen perusteet, nykyaikaisen asiakaslähtöisen markkinoinnin kilpailukeinot ja palvelujen markkinoinnin. Opiskelija ymmärtää markkinoinnin suunnittelussa tarvittavan monipuolisen informaation merkityksen ja osaa hankkia tietoa markkinointitutkimuksen keinoin. Opiskelija osaa suunnitella maaseudun pienyrityksen markkinointitoimenpiteitä sekä strategisella että operatiivisella tasolla. Opiskelija kehittää omaa liiketoimintasuunnitelmaansa.
Sisältö
kuluttajakäyttäytymisen perusteet, asiakaslähtöisen markkinoinnin kilpailukeinot, palvelujen markkinointi, markkinatutkimuksen perusteet, markkinoinnin suunnittelu
Esitietovaatimukset
-
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
tentti 50 %, oppimistehtävät 50 %