Siirry suoraan sisältöön

Markkinointi maaseutuyrityksessä (3op)

Opintojakson tunnus: LMVY8200

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija tuntee kuluttajakäyttäytymisen perusteet, nykyaikaisen asiakaslähtöisen markkinoinnin kilpailukeinot ja palvelujen markkinoinnin. Opiskelija ymmärtää markkinoinnin suunnittelussa tarvittavan monipuolisen informaation merkityksen ja osaa hankkia tietoa markkinointitutkimuksen keinoin. Opiskelija osaa suunnitella maaseudun pienyrityksen markkinointitoimenpiteitä sekä strategisella että operatiivisella tasolla. Opiskelija kehittää omaa liiketoimintasuunnitelmaansa.

Sisältö

kuluttajakäyttäytymisen perusteet, asiakaslähtöisen markkinoinnin kilpailukeinot, palvelujen markkinointi, markkinatutkimuksen perusteet, markkinoinnin suunnittelu

Esitietovaatimukset

-

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

tentti 50 %, oppimistehtävät 50 %

Siirry alkuun