Teollisuusyritysten markkinointiin vaikuttaminen (3 op)
Toteutuksen tunnus: TK00BU17-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
28.11.2022 - 30.04.2023
Ajoitus
01.05.2023 - 01.06.2023
Opintopistemäärä
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Teknologiayksikkö
Toimipiste
Pääkampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
0 - 30
Koulutus
- Konetekniikka (AMK)
Opettaja
- Anneli Kakko
Vastuuopettaja
Anneli Kakko
Ryhmät
-
TKN23VKKonetekniikka (AMK), vaihto-opiskelu/Exchange studies
-
TKN21SAKonetekniikka (AMK)
-
TKN21SBKonetekniikka (AMK)
-
TKN22VKKonetekniikka (AMK), vaihto-opiskelu/Exchange studies
-
TKN21S1Konetekniikka
-
TKN21SMKonetekniikka
- 08.05.2023 08:30 - 17:00, Influence Marketing for Industrial Business TK00BU17-3002
- 09.05.2023 08:30 - 17:00, Influence Marketing for Industrial Business TK00BU17-3002
- 10.05.2023 08:30 - 17:00, Influence Marketing for Industrial Business TK00BU17-3002
- 11.05.2023 08:30 - 17:00, Influence Marketing for Industrial Business TK00BU17-3002
- 12.05.2023 08:30 - 17:00, Influence Marketing for Industrial Business TK00BU17-3002
Tavoitteet
Opintojakson tavoitteena on tutustuttaa opiskelijoita vaikuttamisen roolista markkinoinnissa ja siitä, miten vaikuttajamarkkinointistrategioita voidaan käyttää liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamiseen. Kulttuurillisen vaikuttamisen roolia teollisessa liiketoiminnassa painotetaan, vaikka aiheita tutkitaan myös yritysten ja kuluttajien välisen markkinoinnin yhteydessä.
Sisältö
Opijntojakso kattaa neljä pääaihetta:
1. Kulttuuri - sen vaikutus kuluttajien käyttäytymiseen
2. Ihmisten ajatusten ja tekojen muuttamisen vaikutusmekaniikka
3. Vaikuttajamarkkinointi - vaikuttajien valintaan ja kampanjoiden luomiseen liittyvät näkökohdat
4. B2B Influencer Marketing - soveltamalla vaikuttajamarkkinointikäytäntöjä B2B-yleisöjen sitouttamiseen.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty