Siirry suoraan sisältöön

Teollisuusyritysten markkinointiin vaikuttaminen (3 op)

Toteutuksen tunnus: TK00BU17-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

28.11.2022 - 30.04.2023

Ajoitus

01.05.2023 - 01.06.2023

Opintopistemäärä

3 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Teknologiayksikkö

Toimipiste

Pääkampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

0 - 30

Koulutus

  • Konetekniikka (AMK)

Opettaja

  • Anneli Kakko

Vastuuopettaja

Anneli Kakko

Ryhmät

  • TKN23VK
    Konetekniikka (AMK), vaihto-opiskelu/Exchange studies
  • TKN21SA
    Konetekniikka (AMK)
  • TKN21SB
    Konetekniikka (AMK)
  • TKN22VK
    Konetekniikka (AMK), vaihto-opiskelu/Exchange studies
  • TKN21S1
    Konetekniikka
  • TKN21SM
    Konetekniikka
  • 08.05.2023 08:30 - 17:00, Influence Marketing for Industrial Business TK00BU17-3002
  • 09.05.2023 08:30 - 17:00, Influence Marketing for Industrial Business TK00BU17-3002
  • 10.05.2023 08:30 - 17:00, Influence Marketing for Industrial Business TK00BU17-3002
  • 11.05.2023 08:30 - 17:00, Influence Marketing for Industrial Business TK00BU17-3002
  • 12.05.2023 08:30 - 17:00, Influence Marketing for Industrial Business TK00BU17-3002

Tavoitteet

Opintojakson tavoitteena on tutustuttaa opiskelijoita vaikuttamisen roolista markkinoinnissa ja siitä, miten vaikuttajamarkkinointistrategioita voidaan käyttää liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamiseen. Kulttuurillisen vaikuttamisen roolia teollisessa liiketoiminnassa painotetaan, vaikka aiheita tutkitaan myös yritysten ja kuluttajien välisen markkinoinnin yhteydessä.

Sisältö

Opijntojakso kattaa neljä pääaihetta:
1. Kulttuuri - sen vaikutus kuluttajien käyttäytymiseen
2. Ihmisten ajatusten ja tekojen muuttamisen vaikutusmekaniikka
3. Vaikuttajamarkkinointi - vaikuttajien valintaan ja kampanjoiden luomiseen liittyvät näkökohdat
4. B2B Influencer Marketing - soveltamalla vaikuttajamarkkinointikäytäntöjä B2B-yleisöjen sitouttamiseen.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty