Bachelor's Degree Programme in Business Information Technology: Full-time Studies
Opetussuunitelman tunnus: HTG2021SS
- Tutkintonimike
- Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely
- Laajuus
- 210 op
- Kesto
- 3.5 vuotta (210 op)
- Aloituslukukausi
- Syksy 2021
- Opetuskieli
- englanti
Valitse opintojen ajoitus-, rakenne- tai jäsentelynäkymä
Näytä opintojen ajoitukset lukuvuosittain, lukukausittain tai periodeittain
| Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) | 2021-2022 | 2022-2023 | 2023-2024 | 2024-2025 | Syksy 2021 | Kevät 2022 | Syksy 2022 | Kevät 2023 | Syksy 2023 | Kevät 2024 | Syksy 2024 | 1. / 2021 | 2. / 2022 | 3. / 2022 | 1. / 2022 | 2. / 2023 | 3. / 2023 | 1. / 2023 | 2. / 2024 | 3. / 2024 | 1. / 2024 | 
|---|---|---|
| Yhteensä | 210 | 
Opintojen tyyppi (AMK)
AMK: JAMKin yhteiset työelämäosaamiset 2020-2022
AMK: Business Information Technology 2020-2023
Opintojen pakollisuus (AMK)
| Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) | 
|---|---|---|
| HTG2021SS-1001 | 
                                    FUTURE FACTORY
                                 (Valitaan opintopisteitä: 10 ) | 10 | 
| ZZPP0750 | Yrittäjyys | 3 | 
| ZZPP0740 | JAMK InnoFlash | 2 | 
| HTGP0450 | FF Concept Lab | 5 | 
| ZZWZ0400 | JAMK Pre-Incubator | 5 | 
| ZZWZ0450 | JAMK Incubator | 8 | 
| ZZVZ0250 | Demola Project | 5 | 
| HTG2021SS-1002 | 
                                    LANGUAGES AND COMMUNICATION STUDIES
                                 (Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 11 ) | 11 | 
| ZWPC0220 | English for Working Life | 4 | 
| ZWPC0320 | Swedish for Working Life | 4 | 
| ZWPC0820 | Finnish 1 | 4 | 
| ZWPC0420 | Communication Skills for Working Life | 3 | 
| HTG2021SS-1003 | 
                                    STUDENT WELLBEING IN STUDIES AND AT WORK
                                 (Valitaan opintopisteitä: 9 ) | 9 | 
| ZZPP0520 | Osaajana kehittyminen | 5 | 
| HTGP0010 | Self-Leadership | 2 | 
| HTGP0020 | Business Communication | 2 | 
| ZW00BM05 | Degree Student Tutoring | 3 - 5 | 
| HTG2021SS-1004 | 
                                    RESEARCH-BASED DEVELOPMENT IN PRACTICE
                                 (Valitaan kaikki ) | 20 | 
| ZZPP0620 | Kehittämis- ja tutkimustoiminta | 5 | 
| ZZ00BL91 | Opinnäytetyön suunnittelu, AMK | 3 | 
| ZZ00BL97 | Opinnäytetyön kirjoittaminen, AMK | 2 | 
| ZZ00BL92 | Opinnäytetyön toteutus, AMK | 6 | 
| ZZ00BL93 | Opinnäytetyön raportointi ja arviointi, AMK | 4 | 
| ZZOA0220 | Kypsyysnäyte, AMK | 0 | 
| HTG2021SS-1005 | 
                                    FF TICORPORATE
                                 (Valitaan opintopisteitä: 45 ) | 25 - 45 | 
| HTGP0460 | FF Ticorporate Demo Lab 1 | 5 | 
| HTGP0470 | FF Ticorporate Demo Lab 2 | 20 | 
| HTGP0480 | Ticorporate Product Lab | 10 - 20 | 
| HTG2021SS-1006 | 
                                    BIT SYSTEMS AND TOOLS
                                 (Valitaan kaikki ) | 30 | 
| ZZPP0420 | ICT-valmiudet | 3 | 
| HTGP0050 | CMS Basics | 3 | 
| HTGP0060 | Collaboration Tools | 2 | 
| HTGP0070 | Operating Systems | 3 | 
| HTGP0080 | Computing Infrastructure | 3 | 
| HTGP0090 | Ohjelmistotuotanto | 6 | 
| HTGP0100 | Käytettävyys ja käyttäjäkeskeinen suunnittelu | 3 | 
| HTGP0110 | Basics for Digital Media | 5 | 
| HTGP0120 | Business Basics | 2 | 
| HTG2021SS-1007 | 
                                    PRACTICAL TRAINING
                                 (Valitaan kaikki ) | 30 | 
| HTGP0130 | Practical Training | 30 | 
| HTG2021SS-1008 | 
                                    GAME PRODUCTION
                                 (Valitaan kaikki ) | 30 | 
| HTGP0140 | Basics of Game Programming | 5 | 
| HTGP0160 | Game Engine 1 | 5 | 
| HTGP0170 | Game Design | 8 | 
| HTGP0180 | Game Industry | 3 | 
| HTGP0190 | Basics of 2D Game Art | 3 | 
| HTGP0200 | Narrative Design | 3 | 
| HTGP0210 | Game Concept Development | 3 | 
| HTG2021SS-1009 | 
                                    GAME ART
                                 (Valitaan opintopisteitä: 25 ) | 0 - 25 | 
| HTGP0220 | 2D Graphics | 5 | 
| HTGP0230 | 2D Animation | 5 | 
| HTGP0240 | 3D Modeling and Texturing | 5 | 
| HTGP0250 | 3D Animation | 5 | 
| HTGP0260 | Concept Art & Character Design | 5 | 
| HTG2021SS-1010 | 
                                    GAME PROGRAMMING & ENGINES
                                 (Valitaan opintopisteitä: 25 ) | 0 - 25 | 
| HTGP0270 | Advanced Game Programming | 5 | 
| HTGP0280 | Game Engine 2 | 5 | 
| HTGP0290 | Mobile Game Programming | 5 | 
| HTGP0300 | Online Game Programming | 5 | 
| HTGP0310 | Game Engine 3 | 5 | 
| HTG2021SS-1011 | 
                                    COMPLEMENTARY PROFESSIONAL STUDIES
                                 (Valitaan opintopisteitä: 55 ) | 0 - 55 | 
| HTGP0320 | Serious Games & Gamification | 5 | 
| HTGP0330 | Cross Reality | 5 | 
| HTGP0340 | Game Monetization and Analytics | 5 | 
| HTGP0350 | AI in Games | 5 | 
| KDMP0410 | Music and Sound for Games | 5 | 
| HTGP0370 | Game Entrepreneurship | 5 | 
| HTGP0380 | Game Testing | 5 | 
| HTGP0360 | Narrative | 5 | 
| HTGP0490 | Advanced Content for Games | 5 | 
| HTGP0500 | Digital Photography and Video Production | 5 | 
| HTGP0510 | Image Processing and Publishing | 5 | 
| HTG2021SS-1012 | 
                                    PROFESSIONAL PROJECT STUDIES
                                 (Valitaan opintopisteitä: 15 ) | 0 - 15 | 
| HTGP0400 | FF Wimma Lab | 5 | 
| HTGP0410 | Professional Project | 2 - 5 | 
| HTGP0150 | Customer Project | 5 | 
| HTG2021SS-1013 | 
                                    COMPLEMENTARY SKILLS
                                 (Valitaan opintopisteitä: 15 ) | 15 | 
| HTG2021SS-1015 | 
                                    ELECTIVE STUDIES
                                 (Valitaan opintopisteitä: 15 ) | 15 | 
| HTGP0420 | Elective 1 | 5 | 
| HTGP0430 | Elective 2 | 5 | 
| HTGP0440 | Elective 3 | 5 | 
| HTG2021SS-1014 | 
                                    CAMPUSONLINE
                                 (Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 0 ) | 0 | 
| HTG2021SS-1016 | 
                                    EDUFUTURA
                                 (Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 0 ) | 0 | 
Lukukausi- ja lukuvuosikohtaiset opintopistekertymät vaihtelevat valinnaisten ja vapaasti valittavien opintojen ajoituksesta johtuen.
