Skip to main content

Project 5Laajuus (5 cr)

Code: HTKA0270

Credits

5 op

Teaching language

  • Finnish

Responsible person

  • Jaana Larsson
  • Kimmo Aho
  • Anu Manner
  • Tapu Holttinen
  • Janne Roiha

Objective

Jakso koostuu projektityöskentelystä, pääpaino on tekemällä oppimisessa. Oppija laatii tavoitteet ja suunnitelman, joiden toteutumista arvioidaan projektin päätyttyä arviointikriteerien mukaisesti.

Assessment criteria, approved/failed

Tiimiyrittäjän (opiskelijan) osaamisen arviointi perustuu kokemukselliseen oppimisen prosessiin ja taitoihin
1) Asettaa sekä toiminnallisia että osaamisen kehittämisen tavoitteita
2) Teoreettiseen tietämykseen osaamisalueesta
3) Toiminnallisista kyvyistä ja taidosta soveltaa teoreettista tietämystään käytäntöön
4) Taidoista reflektoida ja arvioida omaa oppimista ja kehittymistä

Opintojakso voidaan lukea hyväksytyksi, kun oppija on toimittanut kohdissa 1-4 riittävät näytöt, erityisesti painotetaan kohtaa 1,3 ja 4.

Osaamisen kehittymistä arvioidaan seitsemällä osaamisalueella, jotka myös muodostavat opetussuunnitelman keskeiset moduulit :

1. Oppimaan oppimisen osaaminen
2. Luovuus-, innovointi- ja palvelumuotoiluosaaminen
3. Johtamisosaaminen
4. Myynti,- asiakkuus- ja markkinointiosaaminen
5. Viestintäosaaminen
6. Liiketoimintaosaaminen
7. Digiteknologiaosaaminen

Timing

01.05.2022 - 31.12.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Face-to-face

Unit

School of Business

Teaching languages
  • Finnish
Degree programmes
  • Bachelor's Degree Programme in Team Academy
Teachers
  • Anu Manner
  • Tero Lehtinen
  • Kimmo Aho
  • Tapu Holttinen
  • Mikko Pitkänen
  • Janne Roiha
  • Jaana Larsson
Groups
  • HTA21S1
    Tiimiakatemia (AMK)

Objectives

Jakso koostuu projektityöskentelystä, pääpaino on tekemällä oppimisessa. Oppija laatii tavoitteet ja suunnitelman, joiden toteutumista arvioidaan projektin päätyttyä arviointikriteerien mukaisesti.

Evaluation scale

0-5

Evaluation criteria, pass/failed

Tiimiyrittäjän (opiskelijan) osaamisen arviointi perustuu kokemukselliseen oppimisen prosessiin ja taitoihin
1) Asettaa sekä toiminnallisia että osaamisen kehittämisen tavoitteita
2) Teoreettiseen tietämykseen osaamisalueesta
3) Toiminnallisista kyvyistä ja taidosta soveltaa teoreettista tietämystään käytäntöön
4) Taidoista reflektoida ja arvioida omaa oppimista ja kehittymistä

Opintojakso voidaan lukea hyväksytyksi, kun oppija on toimittanut kohdissa 1-4 riittävät näytöt, erityisesti painotetaan kohtaa 1,3 ja 4.

Osaamisen kehittymistä arvioidaan seitsemällä osaamisalueella, jotka myös muodostavat opetussuunnitelman keskeiset moduulit :

1. Oppimaan oppimisen osaaminen
2. Luovuus-, innovointi- ja palvelumuotoiluosaaminen
3. Johtamisosaaminen
4. Myynti,- asiakkuus- ja markkinointiosaaminen
5. Viestintäosaaminen
6. Liiketoimintaosaaminen
7. Digiteknologiaosaaminen

Timing

30.08.2021 - 15.12.2023

Number of ECTS credits allocated

5 op

Mode of delivery

Face-to-face

Unit

School of Business

Teaching languages
  • Finnish
Degree programmes
  • Bachelor's Degree Programme in Team Academy
Teachers
  • Anu Manner
  • Tero Lehtinen
  • Kimmo Aho
  • Tapu Holttinen
  • Jaana Larsson
  • Janne Roiha
  • Mikko Pitkänen
Groups
  • HTA20S1
    Tiimiakatemian tutkinto-ohjelma

Objectives

Jakso koostuu projektityöskentelystä, pääpaino on tekemällä oppimisessa. Oppija laatii tavoitteet ja suunnitelman, joiden toteutumista arvioidaan projektin päätyttyä arviointikriteerien mukaisesti.

Evaluation scale

0-5

Evaluation criteria, pass/failed

Tiimiyrittäjän (opiskelijan) osaamisen arviointi perustuu kokemukselliseen oppimisen prosessiin ja taitoihin
1) Asettaa sekä toiminnallisia että osaamisen kehittämisen tavoitteita
2) Teoreettiseen tietämykseen osaamisalueesta
3) Toiminnallisista kyvyistä ja taidosta soveltaa teoreettista tietämystään käytäntöön
4) Taidoista reflektoida ja arvioida omaa oppimista ja kehittymistä

Opintojakso voidaan lukea hyväksytyksi, kun oppija on toimittanut kohdissa 1-4 riittävät näytöt, erityisesti painotetaan kohtaa 1,3 ja 4.

Osaamisen kehittymistä arvioidaan seitsemällä osaamisalueella, jotka myös muodostavat opetussuunnitelman keskeiset moduulit :

1. Oppimaan oppimisen osaaminen
2. Luovuus-, innovointi- ja palvelumuotoiluosaaminen
3. Johtamisosaaminen
4. Myynti,- asiakkuus- ja markkinointiosaaminen
5. Viestintäosaaminen
6. Liiketoimintaosaaminen
7. Digiteknologiaosaaminen