Sairaanhoitaja: Monimuotototeutus
Tunnus: SAR2023KS
Valitse opintojen ajoitus-, rakenne- tai jäsentelynäkymä
Näytä opintojen ajoitukset lukuvuosittain, lukukausittain tai periodeittain
Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) | 2022-2023 | 2023-2024 | 2024-2025 | 2025-2026 | Kevät 2023 | Syksy 2023 | Kevät 2024 | Syksy 2024 | Kevät 2025 | Syksy 2025 | Kevät 2026 | 2. / 2023 | 3. / 2023 | 1. / 2023 | 2. / 2024 | 3. / 2024 | 1. / 2024 | 2. / 2025 | 3. / 2025 | 1. / 2025 | 2. / 2026 | 3. / 2026 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
SAR2023KS-1001 |
FUTURE FACTORY
(Valitaan kaikki ) |
10 | ||||||||||||||||||||||
ZZPP0740 | JAMK InnoFlash | 2 | ||||||||||||||||||||||
ZZPP0750 | Yrittäjyys | 3 | ||||||||||||||||||||||
ZZ00CB62 | Terveysalan Future Factory -projekti | 5 | ||||||||||||||||||||||
SAR2023KS-1004 |
KIELET JA VIESTINTÄ
(Valitaan kaikki ) |
11 | ||||||||||||||||||||||
ZZPC0220 | Työelämän englanti | 4 | ||||||||||||||||||||||
ZZPC0320 | Työelämän ruotsi | 4 | ||||||||||||||||||||||
ZZPC0420 | Työelämän viestintä | 3 | ||||||||||||||||||||||
SAR2023KS-1005 |
HOITOTYÖTÄ TUKEVAT MONITIETEELLISET OPINNOT
(Valitaan kaikki ) |
27 | ||||||||||||||||||||||
ZZPP0520 | Osaajana kehittyminen | 5 | ||||||||||||||||||||||
ZZPP0420 | ICT-valmiudet | 3 | ||||||||||||||||||||||
SZYY2010 | Farmakologia | 4 | ||||||||||||||||||||||
SZYY2011 | Anatomia ja fysiologia | 5 | ||||||||||||||||||||||
SZYY2012 | Lääketiede | 5 | ||||||||||||||||||||||
SZZZ2000 | Sosiaali- ja terveysalan asiakkuus ja palvelujärjestelmät | 5 | ||||||||||||||||||||||
SAR2023KS-1006 |
HOITOTYÖN PERUSTEET
(Valitaan kaikki ) |
21 | ||||||||||||||||||||||
SZYY2013 | Näyttöön perustuva hoitotyö | 3 | ||||||||||||||||||||||
SZYY2014 | Terveyden edistäminen ja ohjaaminen | 3 | ||||||||||||||||||||||
SZYY2015 | Hoitotyön auttamismenetelmät | 2 | ||||||||||||||||||||||
SZYYW201 | Hoitotyön perusteiden orientoiva harjoittelu | 2 | ||||||||||||||||||||||
SZYY2016 | Rokottaminen | 2 | ||||||||||||||||||||||
SZYY2017 | Lääkehoito | 3 | ||||||||||||||||||||||
SZYYW202 | Hoitotyön perusteiden harjoittelu | 6 | ||||||||||||||||||||||
SAR2023KS-1007 |
SISÄTAUTIEN HOITOTYÖ
(Valitaan kaikki ) |
20 | ||||||||||||||||||||||
SZYY2018 | Sisä- ja syöpätautien hoitotyön perusteet | 4 | ||||||||||||||||||||||
SZYY2019 | Sisä- ja syöpätautien hoitotyö | 5 | ||||||||||||||||||||||
SZYYW203 | Sisätautien hoitotyön orientoiva harjoittelu | 5 | ||||||||||||||||||||||
SZYYW204 | Sisätautien hoitotyön harjoittelu | 6 | ||||||||||||||||||||||
SAR2023KS-1008 |
AKUUTTI JA PERIOPERATIIVINEN HOITOTYÖ
(Valitaan kaikki ) |
20 | ||||||||||||||||||||||
SZYY2020 | Akuutti ja perioperatiivinen hoitotyö | 5 | ||||||||||||||||||||||
SZYYW205 | Akuutin ja perioperatiivisen hoitotyön orientoiva harjoittelu | 3 | ||||||||||||||||||||||
SZYYW206 | Perioperatiivisen hoitotyön harjoittelu | 6 | ||||||||||||||||||||||
SARSW201 | Akuuttihoitotyön harjoittelu | 6 | ||||||||||||||||||||||
SAR2023KS-1009 |
GERONTOLOGINEN HOITOTYÖ
(Valitaan kaikki ) |
10 | ||||||||||||||||||||||
SZYY2021 | Gerontologinen hoitotyö | 4 | ||||||||||||||||||||||
SARSW202 | Hoitotyön harjoittelu kodinomaisissa ympäristöissä | 6 | ||||||||||||||||||||||
SAR2023KS-1010 |
PERHE- JA YHTEISÖHOITOTYÖ
(Valitaan kaikki ) |
15 | ||||||||||||||||||||||
SZYY2022 | Äitiys- ja naisen hoitotyö | 3 | ||||||||||||||||||||||
SZYY2023 | Lasten ja nuorten hoitotyö | 3 | ||||||||||||||||||||||
SZYYW207 | Perhehoitotyön orientoiva harjoittelu | 3 | ||||||||||||||||||||||
SZYYW208 | Lasten hoitotyön harjoittelu | 6 | ||||||||||||||||||||||
SAR2023KS-1011 |
MIELENTERVEYS-, PÄIHDE- JA KRIISIHOITOTYÖ
(Valitaan kaikki ) |
12 | ||||||||||||||||||||||
SZYY2024 | Mielenterveys- ja päihdehoitotyö | 4 | ||||||||||||||||||||||
SZYY2025 | Mielenterveys-, päihde- ja kriisihoitotyön orientoiva harjoittelu | 2 | ||||||||||||||||||||||
SZYYW209 | Mielenterveys- ja päihdehoitotyön harjoittelu | 6 | ||||||||||||||||||||||
SAR2023KS-1012 |
HOITOTYÖ MUUTTUVISSA TOIMINTAYMPÄRISTÖISSÄ
(Valitaan kaikki ) |
14 | ||||||||||||||||||||||
SZYY2026 | Potilaan kliininen tutkiminen ja hoidon tarpeen arviointi | 5 | ||||||||||||||||||||||
SZYY2027 | Cultural nursing | 3 | ||||||||||||||||||||||
SARSW203 | Avoterveydenhuollon harjoittelu | 6 | ||||||||||||||||||||||
SAR2023KS-1013 |
KEHITTYVÄ HOITOTYÖN ASIANTUNTIJUUS
(Valitaan kaikki ) |
25 | ||||||||||||||||||||||
SZYY2028 | Työyhteisötaidot ja tiimin johtaminen | 5 | ||||||||||||||||||||||
SARSW204 | Syventävä harjoittelu | 20 | ||||||||||||||||||||||
SAR2023KS-1003 |
TUTKIMUKSELLINEN KEHITTÄMISTOIMINTA
(Valitaan kaikki ) |
20 | ||||||||||||||||||||||
ZZPP0620 | Kehittämis- ja tutkimustoiminta | 5 | ||||||||||||||||||||||
ZZ00BL91 | Opinnäytetyön suunnittelu, AMK | 3 | ||||||||||||||||||||||
ZZ00BL97 | Opinnäytetyön kirjoittaminen, AMK | 2 | ||||||||||||||||||||||
ZZ00BL92 | Opinnäytetyön toteutus, AMK | 6 | ||||||||||||||||||||||
ZZ00BL93 | Opinnäytetyön raportointi ja arviointi, AMK | 4 | ||||||||||||||||||||||
ZZOA0220 | Kypsyysnäyte, AMK | 0 | ||||||||||||||||||||||
SAR2023KS-1017 |
VAPAASTI VALITTAVAT OPINNOT
(Valitaan opintopisteitä: 5) |
5 | ||||||||||||||||||||||
SZZZ1538 | Läheisväkivallan ennaltaehkäisy | 5 | ||||||||||||||||||||||
SZZZ1921 | Lapset puheeksi -menetelmä perheiden asiakkuuksissa | 3 - 5 | ||||||||||||||||||||||
SZ00BB55 | Digitaalinen turvallisuus ja kyberuhat terveysalalla | 5 | ||||||||||||||||||||||
SZ00BB70 | Rokotusosaamisen syventävät opinnot | 1 | ||||||||||||||||||||||
SZ00BC01 | Imetysohjaus | 1.5 | ||||||||||||||||||||||
SZ00BB68 | Seksuaaliterveyden edistäminen | 5 | ||||||||||||||||||||||
ZZHYVIN |
Opiskelija- ja työhyvinvointi (AMK-opiskelijalle)
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 57) |
0 - 57 | ||||||||||||||||||||||
SZZZ1910 | Opiskelijan hyvinvointi ja elämäntaidot | 2 | ||||||||||||||||||||||
ZS00CJ12 | Life Balance - Tasapainoa elämään | 5 | ||||||||||||||||||||||
BI00BB51 | Sujuvuutta opiskeluun, opiskelukirjoittaminen | 2 | ||||||||||||||||||||||
BI00BB52 | Sujuvuutta opiskeluun, opiskelutekniikat | 2 | ||||||||||||||||||||||
BI00BB50 | Sujuvuutta opiskeluun, kielenhuollon kertaus | 1 | ||||||||||||||||||||||
ZZ00CM49 | Mentorointi | 3 - 5 | ||||||||||||||||||||||
ZZ00BM06 | Opiskelijatutorointi | 3 - 5 | ||||||||||||||||||||||
ZZ00BM07 | Monimuototutorointi | 3 - 5 | ||||||||||||||||||||||
ZW00BM05 | Degree Student Tutoring | 3 - 5 | ||||||||||||||||||||||
ZW00BM04 | Exchange Student Tutoring | 3 - 5 | ||||||||||||||||||||||
ZZAJ0100 | Opiskelija aktiivina JAMKissa | 5 - 15 | ||||||||||||||||||||||
ZZ00BP80 | Buustia urallesi! Urasuunnittelu- ja työelämävalmiudet | 2 | ||||||||||||||||||||||
YHTYRI |
Yhteiset yrittäjyysopinnot (AMK- ja YAMK-opiskelijalle)
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 23) |
0 - 23 | ||||||||||||||||||||||
ZZ00BC02 | Ideasta yritykseksi | 5 | ||||||||||||||||||||||
ZZ00BC03 | Yrittäjävalmennus | 8 | ||||||||||||||||||||||
ZYVZ0200 | Unelmat+Inspiraatio! | 3 | ||||||||||||||||||||||
ZZ00CQ16 | Yrittäjyystarinoita | 2 | ||||||||||||||||||||||
ZZ00CQ17 | Valmiina yrittämään | 3 | ||||||||||||||||||||||
ZZ00CQ18 | Vuosi yrittäjänä | 1 - 5 | ||||||||||||||||||||||
ZZ00CQ62 | Yritystoimintaa kehittävät opinnot | 1 - 5 | ||||||||||||||||||||||
SAR2023KS-1014 |
CAMPUSONLINE AMK
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 0) |
0 | ||||||||||||||||||||||
SAR2023KS-1015 |
EDUFUTURA AMK
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 20) |
0 - 20 | ||||||||||||||||||||||
SAR2023KS-1016 |
METODIOPINNOT (EduFutura tarjonta)
(Valitaan erillisten kriteerien mukaan: 15) |
0 - 15 | ||||||||||||||||||||||
SZ00BB95 | Tiedot, taidot ja metodit | 2 | ||||||||||||||||||||||
SZ00BB97 | Kvantitatiivinen tutkimus | 5 | ||||||||||||||||||||||
SZ00BB96 | Kvalitatiivinen tutkimus | 3 | ||||||||||||||||||||||
YZZZ0110 | Tutkiva kehittäminen | 5 | ||||||||||||||||||||||
Yhteensä | 210 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Lukukausi- ja lukuvuosikohtaiset opintopistekertymät vaihtelevat valinnaisten ja vapaasti valittavien opintojen ajoituksesta johtuen.
Opintojen tyyppi (AMK)
AMK: Sairaanhoitaja 2020-2024
Kliininen osaaminen
Opiskelija |
Farmakologia |
Anatomia ja fysiologia |
Lääketiede |
Hoitotyön perusteiden orientoiva harjoittelu |
Lääkehoito |
Hoitotyön perusteiden harjoittelu |
Sisä- ja syöpätautien hoitotyö |
Sisätautien hoitotyön orientoiva harjoittelu |
Sisätautien hoitotyön harjoittelu |
Akuutin ja perioperatiivisen hoitotyön orientoiva harjoittelu |
Perioperatiivisen hoitotyön harjoittelu |
Akuuttihoitotyön harjoittelu |
Hoitotyön harjoittelu kodinomaisissa ympäristöissä |
Perhehoitotyön orientoiva harjoittelu |
Lasten hoitotyön harjoittelu |
Mielenterveys-, päihde- ja kriisihoitotyön orientoiva harjoittelu |
Mielenterveys- ja päihdehoitotyön harjoittelu |
Potilaan kliininen tutkiminen ja hoidon tarpeen arviointi |
Avoterveydenhuollon harjoittelu |
Syventävä harjoittelu |
Näyttöön perustuva toiminta ja päätöksenteko-osaaminen
Opiskelija |
Lääketiede |
Näyttöön perustuva hoitotyö |
Hoitotyön auttamismenetelmät |
Lääkehoito |
Sisä- ja syöpätautien hoitotyön perusteet |
Sisä- ja syöpätautien hoitotyö |
Sisätautien hoitotyön harjoittelu |
Akuutti ja perioperatiivinen hoitotyö |
Äitiys- ja naisen hoitotyö |
Lasten ja nuorten hoitotyö |
Mielenterveys- ja päihdehoitotyö |
Potilaan kliininen tutkiminen ja hoidon tarpeen arviointi |
Cultural nursing |
Avoterveydenhuollon harjoittelu |
Syventävä harjoittelu |
Lapset puheeksi -menetelmä perheiden asiakkuuksissa |
Ohjaus- ja vuorovaikutusosaaminen sekä omahoidon tukeminen
Opiskelija |
Sosiaali- ja terveysalan asiakkuus ja palvelujärjestelmät |
Terveyden edistäminen ja ohjaaminen |
Hoitotyön auttamismenetelmät |
Hoitotyön perusteiden harjoittelu |
Sisätautien hoitotyön harjoittelu |
Akuutin ja perioperatiivisen hoitotyön orientoiva harjoittelu |
Perioperatiivisen hoitotyön harjoittelu |
Akuuttihoitotyön harjoittelu |
Hoitotyön harjoittelu kodinomaisissa ympäristöissä |
Perhehoitotyön orientoiva harjoittelu |
Mielenterveys- ja päihdehoitotyön harjoittelu |
Potilaan kliininen tutkiminen ja hoidon tarpeen arviointi |
Cultural nursing |
Avoterveydenhuollon harjoittelu |
Läheisväkivallan ennaltaehkäisy |
Lapset puheeksi -menetelmä perheiden asiakkuuksissa |
Potilasturvallisuus- ja laadunvarmistusosaaminen
Opiskelija |
Farmakologia |
Hoitotyön perusteiden orientoiva harjoittelu |
Lääkehoito |
Sisä- ja syöpätautien hoitotyön perusteet |
Sisätautien hoitotyön orientoiva harjoittelu |
Akuutti ja perioperatiivinen hoitotyö |
Akuutin ja perioperatiivisen hoitotyön orientoiva harjoittelu |
Perioperatiivisen hoitotyön harjoittelu |
Gerontologinen hoitotyö |
Lasten ja nuorten hoitotyö |
Lasten hoitotyön harjoittelu |
Mielenterveys- ja päihdehoitotyön harjoittelu |
Potilaan kliininen tutkiminen ja hoidon tarpeen arviointi |
Työyhteisötaidot ja tiimin johtaminen |
Syventävä harjoittelu |
Läheisväkivallan ennaltaehkäisy |
Sairaanhoitajan eettinen osaaminen
Opiskelija |
Sosiaali- ja terveysalan asiakkuus ja palvelujärjestelmät |
Näyttöön perustuva hoitotyö |
Hoitotyön auttamismenetelmät |
Rokottaminen |
Hoitotyön perusteiden harjoittelu |
Sisä- ja syöpätautien hoitotyö |
Sisätautien hoitotyön orientoiva harjoittelu |
Akuuttihoitotyön harjoittelu |
Gerontologinen hoitotyö |
Hoitotyön harjoittelu kodinomaisissa ympäristöissä |
Lasten hoitotyön harjoittelu |
Mielenterveys- ja päihdehoitotyö |
Mielenterveys-, päihde- ja kriisihoitotyön orientoiva harjoittelu |
Kehittämis- ja tutkimustoiminta |
Läheisväkivallan ennaltaehkäisy |
Lapset puheeksi -menetelmä perheiden asiakkuuksissa |
Terveyden edistämisen osaaminen
Opiskelija |
Terveyden edistäminen ja ohjaaminen |
Hoitotyön auttamismenetelmät |
Rokottaminen |
Sisä- ja syöpätautien hoitotyön perusteet |
Äitiys- ja naisen hoitotyö |
Perhehoitotyön orientoiva harjoittelu |
Avoterveydenhuollon harjoittelu |
Luokittelemattomat |
JAMK InnoFlash |
Yrittäjyys |
Terveysalan Future Factory -projekti |
Työelämän englanti |
Työelämän ruotsi |
Työelämän viestintä |
Osaajana kehittyminen |
ICT-valmiudet |
Opinnäytetyön suunnittelu, AMK |
Opinnäytetyön kirjoittaminen, AMK |
Opinnäytetyön toteutus, AMK |
Opinnäytetyön raportointi ja arviointi, AMK |
Kypsyysnäyte, AMK |
Digitaalinen turvallisuus ja kyberuhat terveysalalla |
Rokotusosaamisen syventävät opinnot |
Imetysohjaus |
Seksuaaliterveyden edistäminen |
Tiedot, taidot ja metodit |
Kvantitatiivinen tutkimus |
Kvalitatiivinen tutkimus |
Tutkiva kehittäminen |
AMK: Sosiaali- ja terveysalan yhteinen osaaminen 2020-2024
AMK: Yhteiset osaamiset 2023-2025
Eettisyys
Valmistuva opiskelija toimii ammattialan eettisten periaatteiden ja arvojen mukaisesti huomioiden tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden periaatteet. |
Työelämän englanti |
Työelämän ruotsi |
Työelämän viestintä |
Osaajana kehittyminen |
ICT-valmiudet |
Gerontologinen hoitotyö |
Kehittämis- ja tutkimustoiminta |
Opinnäytetyön kirjoittaminen, AMK |
Opinnäytetyön toteutus, AMK |
Opinnäytetyön raportointi ja arviointi, AMK |
Kypsyysnäyte, AMK |
Ennakoiva kehittäminen
Valmistuva opiskelija osaa kehittää oman alan tulevaisuutta ennakoivia ratkaisuja soveltaen olemassa olevaa tietoa sekä tutkimus-ja kehittämismenetelmiä. |
JAMK InnoFlash |
Terveysalan Future Factory -projekti |
Työelämän englanti |
Työelämän ruotsi |
Työelämän viestintä |
Kehittämis- ja tutkimustoiminta |
Opinnäytetyön suunnittelu, AMK |
Opinnäytetyön toteutus, AMK |
Kypsyysnäyte, AMK |
Kansainvälisyys ja monikulttuurisuus
Valmistuva opiskelija osaa toimia monikulttuurisissa ja kansainvälisissä toimintaympäristöissä ja verkostoissa. |
Työelämän englanti |
Työelämän ruotsi |
Työelämän viestintä |
Osaajana kehittyminen |
ICT-valmiudet |
Rokottaminen |
Sisä- ja syöpätautien hoitotyö |
Akuutti ja perioperatiivinen hoitotyö |
Lasten hoitotyön harjoittelu |
Mielenterveys- ja päihdehoitotyö |
Cultural nursing |
Kestävä kehitys
Valmistuva opiskelija tuntee kestävän kehityksen periaatteet, edistää niiden toteutumista sekä toimii vastuullisesti ammattilaisena ja yhteiskunnan jäsenenä. |
Terveysalan Future Factory -projekti |
Hoitotyön perusteiden harjoittelu |
Sisätautien hoitotyön harjoittelu |
Akuutti ja perioperatiivinen hoitotyö |
Perioperatiivisen hoitotyön harjoittelu |
Akuuttihoitotyön harjoittelu |
Hoitotyön harjoittelu kodinomaisissa ympäristöissä |
Lasten hoitotyön harjoittelu |
Mielenterveys- ja päihdehoitotyön harjoittelu |
Avoterveydenhuollon harjoittelu |
Työyhteisötaidot ja tiimin johtaminen |
Syventävä harjoittelu |
Opinnäytetyön toteutus, AMK |
Opinnäytetyön raportointi ja arviointi, AMK |
Oppimaan oppiminen
Valmistuva opiskelija tunnistaa osaamisensa ja oppimistapojensa vahvuuksia ja kehityskohteita sekä hyödyntää oppimisessaan yhteisöllisyyden ja digitalisaation mahdollisuuksia. |
JAMK InnoFlash |
Työelämän englanti |
Työelämän ruotsi |
Työelämän viestintä |
Osaajana kehittyminen |
ICT-valmiudet |
Näyttöön perustuva hoitotyö |
Sisätautien hoitotyön orientoiva harjoittelu |
Cultural nursing |
Kehittämis- ja tutkimustoiminta |
Opinnäytetyön suunnittelu, AMK |
Opinnäytetyön kirjoittaminen, AMK |
Opinnäytetyön toteutus, AMK |
Opinnäytetyön raportointi ja arviointi, AMK |
Kypsyysnäyte, AMK |
Työelämässä toimiminen
Valmistuva opiskelija omaa monipuoliset työelämävalmiudet ja osaa toimia alansa työyhteisöissä. |
JAMK InnoFlash |
Yrittäjyys |
Työelämän englanti |
Työelämän ruotsi |
Työelämän viestintä |
Osaajana kehittyminen |
ICT-valmiudet |
Työyhteisötaidot ja tiimin johtaminen |
Opinnäytetyön toteutus, AMK |
Opinnäytetyön raportointi ja arviointi, AMK |
Luokittelemattomat |
Farmakologia |
Anatomia ja fysiologia |
Lääketiede |
Sosiaali- ja terveysalan asiakkuus ja palvelujärjestelmät |
Terveyden edistäminen ja ohjaaminen |
Hoitotyön auttamismenetelmät |
Hoitotyön perusteiden orientoiva harjoittelu |
Lääkehoito |
Sisä- ja syöpätautien hoitotyön perusteet |
Akuutin ja perioperatiivisen hoitotyön orientoiva harjoittelu |
Äitiys- ja naisen hoitotyö |
Lasten ja nuorten hoitotyö |
Perhehoitotyön orientoiva harjoittelu |
Mielenterveys-, päihde- ja kriisihoitotyön orientoiva harjoittelu |
Potilaan kliininen tutkiminen ja hoidon tarpeen arviointi |
Läheisväkivallan ennaltaehkäisy |
Lapset puheeksi -menetelmä perheiden asiakkuuksissa |
Digitaalinen turvallisuus ja kyberuhat terveysalalla |
Rokotusosaamisen syventävät opinnot |
Imetysohjaus |
Seksuaaliterveyden edistäminen |
Tiedot, taidot ja metodit |
Kvantitatiivinen tutkimus |
Kvalitatiivinen tutkimus |
Tutkiva kehittäminen |