Kansainvälisyysosaaminen
Opiskelija
* toimii monikulttuurisessa ympäristössä yhteistyössä muiden kanssa
* toimii itsenäisesti työelämän viestintätilanteissa myös toisella kotimaisella ja vähintään yhdellä vieraalla kielellä
* ottaa työssään huomioon alansa kansainvälisyyskehityksen vaikutuksia ja mahdollisuuksia.
|
Työelämän englanti
|
Työelämän ruotsi
|
Demola Project
|
Oppimisen taidot
Opiskelija
* arvioi ja kehittää osaamistaan ja on valmis jatkuvaan oppimiseen
* hankkii, käsittelee ja arvioi oman alansa tietoja, teorioita, käsitteitä, menetelmiä ja periaatteita kriittisesti
* ottaa vastuun ryhmän oppimisesta ja opitun jakamisesta.
|
Osaajana kehittyminen
|
ICT-valmiudet
|
Yrittäjyys
|
JAMK InnoFlash
|
Työelämän viestintä
|
Musiikin hahmottaminen 1
|
Musiikin hahmottaminen 2
|
Musiikin kirjoittaminen 1
|
Musiikin kirjoittaminen 2
|
Teorian perusteet
|
Musiikin kuuleminen 1 (pop/jazz)
|
Musiikin kuuleminen 2 (pop/jazz)
|
Musiikin lukeminen 1 (pop/jazz)
|
Musiikin lukeminen 2 (pop/jazz)
|
Musiikin kirjoittaminen 1 (pop/jazz)
|
Pop/jazz-säveltapailun ja teorian perusteet
|
Instrumenttiopinnot 1
|
Instrumenttiopinnot 3
|
Vapaa säestys
|
Pääinstrumentti 1
|
Pääinstrumentti 2
|
Pääinstrumentti 3
|
Sivuinstrumentti 1
|
Sivuinstrumentti 2
|
Musiikkikasvatuksen säestyssoittimet
|
Oppiminen ja opetussuunnitelmat
|
Ohjaus ja arviointi
|
Instrumenttididaktiikka 1
|
Yhtyedidaktiikka (pop/jazz)
|
Musiikin perusteiden didaktiikka
|
Musiikki hyvinvoinnin edistäjänä
|
Varhaisiän musiikkikasvatuksen didaktiikka 1
|
Varhaisiän musiikkikasvatuksen didaktiikka 2
|
Musiikkikasvatuksen soveltava didaktiikka
|
Orkesterinjohto 1
|
Orkesterinjohto 2
|
Kuoronjohto 1
|
Kuoronjohto 2
|
Opinnäytetyö osa 1
|
Opinnäytetyö osa 2
|
Tutkimus ja kehittäminen
|
Unelmat+Inspiraatio!
|
Demola Project
|
Tiedonhallintaosaaminen
Opiskelija
* toteuttaa tutkimus- ja kehittämishankkeita soveltaen alan tietoa, menetelmiä ja hankittuja käytännön taitoja
* ratkaisee ongemia uudella tavalla, luovasti ja kehittää työtapoja
* hankkii kehityshaasteen tai ratkaistavan ongelman kannalta relevanttia tietoa ja tekee päätöksiä niiden perusteella.
|
Osaajana kehittyminen
|
ICT-valmiudet
|
Yrittäjyys
|
JAMK InnoFlash
|
Oppiminen ja opetussuunnitelmat
|
Tutkiva opettajuus
|
Projektit ja innovaatiot
|
Opinnäytetyö osa 1
|
Opinnäytetyö osa 2
|
Tutkimus ja kehittäminen
|
Unelmat+Inspiraatio!
|
Demola Project
|
Työelämäosaaminen
Opiskelija
* toimii yhteistoiminnallisesti ja ammattieettisesti opiskelu- ja työyhteisön sekä muiden ryhmien jäsenenä ja edistää yhteisön tuloksellisuutta ja hyvinvointia
* organisoi työtehtäviä, työnkulkua ja päätöksentekoa sekä työskentelee systemaattisesti ja päämäärätietoisesti asiantuntijatehtävissä
* jakaa omaa asiantuntijuuttaan ja käyttää muiden asiantuntijuutta hyväkseen.
|
Yrittäjyys
|
JAMK InnoFlash
|
Työelämän englanti
|
Työelämän ruotsi
|
Työelämän viestintä
|
Instrumenttiopinnot 2
|
Instrumenttiopinnot 4
|
Pääinstrumentti 4
|
Opettaminen ammattina
|
Instrumenttididaktiikka 1
|
Instrumenttididaktiikka 2
|
Musiikin perusteiden didaktiikka
|
Musiikki hyvinvoinnin edistäjänä
|
Varhaisiän musiikkikasvatuksen didaktiikka 1
|
Varhaisiän musiikkikasvatuksen didaktiikka 2
|
Musiikkikasvatuksen soveltava didaktiikka
|
Orkesterinjohto 2
|
Kuoronjohto 2
|
Pedagoginen harjoittelu
|
Harjoittelu
|
Unelmat+Inspiraatio!
|
NY-startup 1
|
NY-startup 2
|
DreamUp-projektikurssi
|
Luo oma kesäduunisi
|
Demola Project
|
Viestintäosaaminen
Opiskelija
* viestii hyvin suullisesti ja kirjallisesti äidinkielellään
* hyödyntää monipuolisesti tieto- ja viestintätekniikkaa oman alansa tehtävissä
* huomioi erilaiset toimijat työskentelyssään ja toimii verkostoissa.
|
Osaajana kehittyminen
|
ICT-valmiudet
|
Työelämän englanti
|
Työelämän ruotsi
|
Työelämän viestintä
|
Musiikkikasvatuksen perusteet
|
Tutkiva opettajuus
|
Musiikki hyvinvoinnin edistäjänä
|
Musiikkialan yrittäjyys
|
Opinnäytetyö osa 2
|
Kypsyysnäyte
|
Tutkimus ja kehittäminen
|
DreamUp-projektikurssi
|
Demola Project
|
Yrittäjyysosaaminen
Opiskelija
* rakentaa asiakaslähtöisiä, kestävän kehityksen periaatteen mukaisia ja taloudellisesti kannattavia ratkaisuja verkostoissaan
* ottaa vastuun omasta toiminnastaan ja sen seurauksista
* osoittaa rohkeutta kokeilla uusia asioita ja hallitsee niihin liittyviä riskejä.
|
Yrittäjyys
|
JAMK InnoFlash
|
Instrumenttiopinnot 2
|
Instrumenttiopinnot 4
|
Pääinstrumentti 4
|
Opettaminen ammattina
|
Musiikkialan yrittäjyys
|
Projektit ja innovaatiot
|
Harjoittelu
|
Unelmat+Inspiraatio!
|
NY-startup 1
|
NY-startup 2
|
DreamUp-projektikurssi
|
Luo oma kesäduunisi
|
Demola Project
|
Esihautomo
|
Hautomo
|
Luokittelemattomat
|
Sävellys
|
Musiikin kirjoittaminen 2 (pop/jazz)
|