Sosionomi: SOS2019SPT
Tunnus: SOS2019SPT
Valitse opintojen ajoitus-, rakenne- tai jäsentelynäkymä
Näytä opintojen ajoitukset lukuvuosittain, lukukausittain tai periodeittain
Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) | 2019-2020 | 2020-2021 | 2021-2022 | 2022-2023 | Syksy 2019 | Kevät 2020 | Syksy 2020 | Kevät 2021 | Syksy 2021 | Kevät 2022 | Syksy 2022 | 1. / 2019 | 2. / 2020 | 3. / 2020 | 1. / 2020 | 2. / 2021 | 3. / 2021 | 1. / 2021 | 2. / 2022 | 3. / 2022 | 1. / 2022 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ZZP03Z-1332 |
TYÖELÄMÄVALMIUDET
(Valitaan kaikki ) |
24 | |||||||||||||||||||||
ZZPP0500 | Osaajana kehittyminen | 5 | 2.5 | 1.3 | 1.3 | 1.3 | 1.3 | 1.3 | 1.3 | 1.3 | 1.3 | 1.3 | 1.3 | ||||||||||
ZZPP0400 | ICT-valmiudet | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
ZZPC0200 | Työelämän englanti | 4 | 4 | 4 | 4 | ||||||||||||||||||
ZZPC0300 | Työelämän ruotsi | 4 | 4 | 4 | 4 | ||||||||||||||||||
ZZPC0400 | Työelämän viestintä | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
ZZPP0710 | Yrittäjyys | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
ZZPP0730 | JAMK InnoFlash | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||
SZZ15Z-1154 |
SOSIAALI- JA TERVEYSALAN YHTEISET PERUSOPINNOT
(Valitaan kaikki ) |
11 | |||||||||||||||||||||
SZZZ1510 | Anatomian ja fysiologian perusteet | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
SZZZ1520 | Lääketiede kansanterveyden näkökulmasta | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
SZZZ1530 | Turvallisen lääkehoidon perusteet | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||
SZZZ1540 | Työhyvinvointi ja työturvallisuus | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
SZX15Z-1154 |
ASIAKKUUS MUUTTUVASSA TOIMINTAYMPÄRISTÖSSÄ
(Valitaan kaikki ) |
16 | |||||||||||||||||||||
SZYY1500 | Hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen perusteet | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
SZXX1510 | Asiakaslähtöisyys sosiaali- ja terveysalalla | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
SZXX1530 | Sosiaali- ja terveysalan palvelut | 4 | 4 | 4 | 4 | ||||||||||||||||||
SZXX1801 | Toimintakyky, osallisuus ja ohjaaminen | 6 | 6 | 6 | 6 | ||||||||||||||||||
SO151Z-1031 |
ASIAKASTYÖ SOSIAALIALAN TOIMINTAYMPÄRISTÖISSÄ
(Valitaan kaikki ) |
44 | |||||||||||||||||||||
SOSS1501 | Sosiaalialan monitieteiset lähtökohdat | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
SOSS1502 | Sosiaaliohjaus ja kasvatus asiakastyössä | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
SOSS1503 | Lastensuojelun ja perhetyön perusteet | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
SZZZ1539 | Mielenterveys- ja päihdetyö | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
SOSS1504 | Varhaiskasvatustyö | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
SOSSW500 | Asiakastyön orientoiva harjoittelu | 6 | 6 | 6 | 6 | ||||||||||||||||||
SOSSW501 | Asiakastyön harjoittelu 1 | 12 | 12 | 12 | 12 | ||||||||||||||||||
SOSS1805 | Erityiskasvatus varhaislapsuudessa | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
SO152Z-1031 |
SOSIAALIALAN TYÖMUODOT JA MENETELMÄT
(Valitaan kaikki ) |
34 | |||||||||||||||||||||
SOSS1508 | Luova toiminta asiakastyössä | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
SOSS1509 | Lastensuojelun ja perhetyön menetelmät | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
SWOS1510 | Music and Physical Activities | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
SOSS1511 | Varhaiskasvatuksen pedagogiikka | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
SOSS1512 | Lasten taidekasvatus | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
SOSSW502 | Asiakastyön harjoittelu 2 | 11 | 11 | 11 | 11 | ||||||||||||||||||
SO153Z-1031 |
OSALLISUUDEN TUKEMINEN SOSIAALIALALLA
(Valitaan kaikki ) |
15 | |||||||||||||||||||||
SOSS1515 | Osallistava asiakastyö | 7 | 7 | 3.5 | 3.5 | 3.5 | 3.5 | ||||||||||||||||
SWOS1516 | Multicultural Work | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||
SWOS1517 | Supporting, Human Growth, Development and Learning | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
SO154Z-1031 |
JOHTAMINEN JA KEHITTÄMINEN SOSIAALIALALLA
(Valitaan kaikki ) |
16 | |||||||||||||||||||||
SOSS1519 | Lähijohtaminen sosiaalipalveluissa | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
SOSSW503 | Lähijohtamisen harjoittelu | 6 | 6 | 6 | 6 | ||||||||||||||||||
SZXX1805 | Oman työn kehittäminen, johtaminen ja palvelumuotoilu | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
SSZ06Z-1025 |
KEHITTYVÄ ASIANTUNTIJUUS SOSIAALIALALLA
(Valitaan kaikki ) |
20 | |||||||||||||||||||||
SZZZ1601 | Kehittyvä asiantuntijuus I | 10 | 10 | 10 | 10 | ||||||||||||||||||
SZZZ1602 | Kehittyvä asiantuntijuus II | 10 | 10 | 10 | 10 | ||||||||||||||||||
ZZG01Z-1367 |
YRITTÄJYYS JA INNOVAATIOTOIMINTA
(Valitaan opintopisteitä: 15) |
0 - 15 | |||||||||||||||||||||
ZYVZ0200 | Unelmat+Inspiraatio! | 3 | |||||||||||||||||||||
ZYVZ0100 | NY-startup 1 | 10 | |||||||||||||||||||||
ZYVZ0150 | NY-startup 2 | 5 | |||||||||||||||||||||
ZZWZ0150 | DreamUp-projektikurssi | 5 | |||||||||||||||||||||
ZZVV0420 | Luo oma kesäduunisi | 1 - 2 | |||||||||||||||||||||
ZZVZ0250 | Demola Project | 5 | |||||||||||||||||||||
ZZVZ0400 | Esihautomo | 5 | |||||||||||||||||||||
ZZVZ0450 | Hautomo | 8 | |||||||||||||||||||||
SZZ01Z-1130 |
OPINNÄYTETYÖ
(Valitaan kaikki ) |
20 | |||||||||||||||||||||
ZZPP0610 | Tutkimus ja kehittäminen | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
SZZO1500 | Opinnäytetyö osa 1 | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||||||||
SZZO1510 | Opinnäytetyö osa 2 | 10 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||||||
SZZZZ310 | Kypsyysnäyte | 0 | |||||||||||||||||||||
SOS2019SPT-1001 |
VAPAASTI VALITTAVAT OPINNOT
(Valitaan opintopisteitä: 10) |
10 | |||||||||||||||||||||
Yhteensä | 210 | 59.5 | 60.3 | 55.3 | 25 | 28.3 | 31.3 | 31.3 | 29 | 24.5 | 30.8 | 25 | 28.3 | 31.3 | 0 | 31.3 | 29 | 0 | 24.5 | 30.8 | 0 | 25 |
Lukukausi- ja lukuvuosikohtaiset opintopistekertymät vaihtelevat valinnaisten ja vapaasti valittavien opintojen ajoituksesta johtuen.
AMK: JAMKin yhteiset osaamiset 2017-2019
Kansainvälisyysosaaminen
Opiskelija |
Työelämän englanti |
Työelämän ruotsi |
Demola Project |
Oppimisen taidot
Opiskelija |
Osaajana kehittyminen |
ICT-valmiudet |
Työelämän viestintä |
Yrittäjyys |
JAMK InnoFlash |
Anatomian ja fysiologian perusteet |
Turvallisen lääkehoidon perusteet |
Asiakaslähtöisyys sosiaali- ja terveysalalla |
Sosiaali- ja terveysalan palvelut |
Luova toiminta asiakastyössä |
Music and Physical Activities |
Lasten taidekasvatus |
Unelmat+Inspiraatio! |
Demola Project |
Tutkimus ja kehittäminen |
Opinnäytetyö osa 1 |
Opinnäytetyö osa 2 |
Tiedonhallintaosaaminen
Opiskelija |
Osaajana kehittyminen |
ICT-valmiudet |
Yrittäjyys |
JAMK InnoFlash |
Kehittyvä asiantuntijuus I |
Kehittyvä asiantuntijuus II |
Unelmat+Inspiraatio! |
Demola Project |
Tutkimus ja kehittäminen |
Työelämäosaaminen
Opiskelija |
Työelämän englanti |
Työelämän ruotsi |
Työelämän viestintä |
Yrittäjyys |
JAMK InnoFlash |
Unelmat+Inspiraatio! |
NY-startup 1 |
NY-startup 2 |
DreamUp-projektikurssi |
Luo oma kesäduunisi |
Demola Project |
Viestintäosaaminen
Opiskelija |
Osaajana kehittyminen |
ICT-valmiudet |
Työelämän englanti |
Työelämän ruotsi |
Työelämän viestintä |
Oman työn kehittäminen, johtaminen ja palvelumuotoilu |
Kehittyvä asiantuntijuus I |
Kehittyvä asiantuntijuus II |
DreamUp-projektikurssi |
Demola Project |
Tutkimus ja kehittäminen |
Opinnäytetyö osa 2 |
Kypsyysnäyte |
Yrittäjyysosaaminen
Opiskelija |
Yrittäjyys |
JAMK InnoFlash |
Unelmat+Inspiraatio! |
NY-startup 1 |
NY-startup 2 |
DreamUp-projektikurssi |
Luo oma kesäduunisi |
Demola Project |
Esihautomo |
Hautomo |
Luokittelemattomat |
Lääketiede kansanterveyden näkökulmasta |
Työhyvinvointi ja työturvallisuus |
Hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen perusteet |
Toimintakyky, osallisuus ja ohjaaminen |
Sosiaalialan monitieteiset lähtökohdat |
Sosiaaliohjaus ja kasvatus asiakastyössä |
Lastensuojelun ja perhetyön perusteet |
Mielenterveys- ja päihdetyö |
Varhaiskasvatustyö |
Asiakastyön orientoiva harjoittelu |
Asiakastyön harjoittelu 1 |
Erityiskasvatus varhaislapsuudessa |
Lastensuojelun ja perhetyön menetelmät |
Varhaiskasvatuksen pedagogiikka |
Asiakastyön harjoittelu 2 |
Osallistava asiakastyö |
Multicultural Work |
Supporting, Human Growth, Development and Learning |
Lähijohtaminen sosiaalipalveluissa |
Lähijohtamisen harjoittelu |
AMK: Sosiaali- ja terveysalan yhteinen osaaminen 2015-2019
Hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen osaaminen
* tunnistaa hyvinvointiin ja terveyteen vaikuttavia tekijöitä ja ymmärtää niiden merkityksen hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen eri tasoilla tavoitteena mm. terveyserojen kaventaminen ja syrjäytymisen ehkäisy |
Työhyvinvointi ja työturvallisuus |
Hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen perusteet |
Toimintakyky, osallisuus ja ohjaaminen |
Mielenterveys- ja päihdetyö |
Music and Physical Activities |
Kehittyvä asiantuntijuus I |
Sosiaali- ja terveysalan asiakkuusosaaminen
* osaa toimia sosiaali- ja terveysalan arvojen ja ammattieettisten periaatteiden mukaisesti |
Anatomian ja fysiologian perusteet |
Lääketiede kansanterveyden näkökulmasta |
Turvallisen lääkehoidon perusteet |
Työhyvinvointi ja työturvallisuus |
Hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen perusteet |
Asiakaslähtöisyys sosiaali- ja terveysalalla |
Toimintakyky, osallisuus ja ohjaaminen |
Mielenterveys- ja päihdetyö |
Luova toiminta asiakastyössä |
Sosiaali- ja terveysalan toimintaympäristöosaaminen
* tuntee sosiaali- ja terveydenhuollon palvelu- ja tietojärjestelmiä, niihin liittyvän lainsäädännön ja sosiaali- ja terveyspoliittiset ohjelmat ja linjaukset ja hyödyntää niitä työssään |
Sosiaali- ja terveysalan palvelut |
Toimintakyky, osallisuus ja ohjaaminen |
Oman työn kehittäminen, johtaminen ja palvelumuotoilu |
Kehittyvä asiantuntijuus II |
Luokittelemattomat |
Osaajana kehittyminen |
ICT-valmiudet |
Työelämän englanti |
Työelämän ruotsi |
Työelämän viestintä |
Yrittäjyys |
JAMK InnoFlash |
Sosiaalialan monitieteiset lähtökohdat |
Sosiaaliohjaus ja kasvatus asiakastyössä |
Lastensuojelun ja perhetyön perusteet |
Varhaiskasvatustyö |
Asiakastyön orientoiva harjoittelu |
Asiakastyön harjoittelu 1 |
Erityiskasvatus varhaislapsuudessa |
Lastensuojelun ja perhetyön menetelmät |
Varhaiskasvatuksen pedagogiikka |
Lasten taidekasvatus |
Asiakastyön harjoittelu 2 |
Osallistava asiakastyö |
Multicultural Work |
Supporting, Human Growth, Development and Learning |
Lähijohtaminen sosiaalipalveluissa |
Lähijohtamisen harjoittelu |
Unelmat+Inspiraatio! |
NY-startup 1 |
NY-startup 2 |
DreamUp-projektikurssi |
Luo oma kesäduunisi |
Demola Project |
Esihautomo |
Hautomo |
Tutkimus ja kehittäminen |
Opinnäytetyö osa 1 |
Opinnäytetyö osa 2 |
Kypsyysnäyte |
AMK: Sosionomi 2017-2019
Asiakastyön osaaminen
Sosionomi (AMK) |
Sosiaaliohjaus ja kasvatus asiakastyössä |
Asiakastyön orientoiva harjoittelu |
Asiakastyön harjoittelu 1 |
Lastensuojelun ja perhetyön menetelmät |
Music and Physical Activities |
Varhaiskasvatuksen pedagogiikka |
Lasten taidekasvatus |
Asiakastyön harjoittelu 2 |
Osallistava asiakastyö |
Supporting, Human Growth, Development and Learning |
Kriittinen ja osallistava yhteiskuntaosaaminen
Sosionomi (AMK) |
Sosiaalialan monitieteiset lähtökohdat |
Osallistava asiakastyö |
Multicultural Work |
Sosiaalialan eettinen osaaminen
Sosionomi (AMK) |
Sosiaalialan monitieteiset lähtökohdat |
Lastensuojelun ja perhetyön perusteet |
Varhaiskasvatustyö |
Asiakastyön orientoiva harjoittelu |
Asiakastyön harjoittelu 1 |
Erityiskasvatus varhaislapsuudessa |
Lastensuojelun ja perhetyön menetelmät |
Varhaiskasvatuksen pedagogiikka |
Asiakastyön harjoittelu 2 |
Osallistava asiakastyö |
Multicultural Work |
Supporting, Human Growth, Development and Learning |
Lähijohtamisen harjoittelu |
Sosiaalialan palvelujärjestelmäosaaminen
Sosionomi (AMK) |
Sosiaaliohjaus ja kasvatus asiakastyössä |
Lastensuojelun ja perhetyön perusteet |
Varhaiskasvatustyö |
Asiakastyön orientoiva harjoittelu |
Asiakastyön harjoittelu 1 |
Erityiskasvatus varhaislapsuudessa |
Asiakastyön harjoittelu 2 |
Multicultural Work |
Lähijohtaminen sosiaalipalveluissa |
Lähijohtamisen harjoittelu |
Tutkimuksellinen kehittämis- ja innovaatio-osaaminen
Sosionomi (AMK) |
Lähijohtaminen sosiaalipalveluissa |
Työyhteisö-, johtamis- ja yrittäjyysosaaminen
Sosionomi (AMK) |
Lähijohtaminen sosiaalipalveluissa |
Lähijohtamisen harjoittelu |
Luokittelemattomat |
Osaajana kehittyminen |
ICT-valmiudet |
Työelämän englanti |
Työelämän ruotsi |
Työelämän viestintä |
Yrittäjyys |
JAMK InnoFlash |
Anatomian ja fysiologian perusteet |
Lääketiede kansanterveyden näkökulmasta |
Turvallisen lääkehoidon perusteet |
Työhyvinvointi ja työturvallisuus |
Hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen perusteet |
Asiakaslähtöisyys sosiaali- ja terveysalalla |
Sosiaali- ja terveysalan palvelut |
Toimintakyky, osallisuus ja ohjaaminen |
Mielenterveys- ja päihdetyö |
Luova toiminta asiakastyössä |
Oman työn kehittäminen, johtaminen ja palvelumuotoilu |
Kehittyvä asiantuntijuus I |
Kehittyvä asiantuntijuus II |
Unelmat+Inspiraatio! |
NY-startup 1 |
NY-startup 2 |
DreamUp-projektikurssi |
Luo oma kesäduunisi |
Demola Project |
Esihautomo |
Hautomo |
Tutkimus ja kehittäminen |
Opinnäytetyö osa 1 |
Opinnäytetyö osa 2 |
Kypsyysnäyte |
Opintojen tyyppi (AMK)
Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) |
---|---|---|
ZZP03Z-1332 |
TYÖELÄMÄVALMIUDET
(Valitaan kaikki) |
24 |
ZZPP0500 | Osaajana kehittyminen | 5 |
ZZPP0400 | ICT-valmiudet | 3 |
ZZPC0200 | Työelämän englanti | 4 |
ZZPC0300 | Työelämän ruotsi | 4 |
ZZPC0400 | Työelämän viestintä | 3 |
ZZPP0710 | Yrittäjyys | 3 |
ZZPP0730 | JAMK InnoFlash | 2 |
SZZ15Z-1154 |
SOSIAALI- JA TERVEYSALAN YHTEISET PERUSOPINNOT
(Valitaan kaikki) |
11 |
SZZZ1510 | Anatomian ja fysiologian perusteet | 3 |
SZZZ1520 | Lääketiede kansanterveyden näkökulmasta | 3 |
SZZZ1530 | Turvallisen lääkehoidon perusteet | 2 |
SZZZ1540 | Työhyvinvointi ja työturvallisuus | 3 |
SZX15Z-1154 |
ASIAKKUUS MUUTTUVASSA TOIMINTAYMPÄRISTÖSSÄ
(Valitaan kaikki) |
16 |
SZYY1500 | Hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen perusteet | 3 |
SZXX1510 | Asiakaslähtöisyys sosiaali- ja terveysalalla | 3 |
SZXX1530 | Sosiaali- ja terveysalan palvelut | 4 |
SZXX1801 | Toimintakyky, osallisuus ja ohjaaminen | 6 |
SO151Z-1031 |
ASIAKASTYÖ SOSIAALIALAN TOIMINTAYMPÄRISTÖISSÄ
(Valitaan kaikki) |
44 |
SOSS1501 | Sosiaalialan monitieteiset lähtökohdat | 3 |
SOSS1502 | Sosiaaliohjaus ja kasvatus asiakastyössä | 3 |
SOSS1503 | Lastensuojelun ja perhetyön perusteet | 5 |
SZZZ1539 | Mielenterveys- ja päihdetyö | 5 |
SOSS1504 | Varhaiskasvatustyö | 5 |
SOSSW500 | Asiakastyön orientoiva harjoittelu | 6 |
SOSSW501 | Asiakastyön harjoittelu 1 | 12 |
SOSS1805 | Erityiskasvatus varhaislapsuudessa | 5 |
SO152Z-1031 |
SOSIAALIALAN TYÖMUODOT JA MENETELMÄT
(Valitaan kaikki) |
34 |
SOSS1508 | Luova toiminta asiakastyössä | 3 |
SOSS1509 | Lastensuojelun ja perhetyön menetelmät | 5 |
SWOS1510 | Music and Physical Activities | 5 |
SOSS1511 | Varhaiskasvatuksen pedagogiikka | 5 |
SOSS1512 | Lasten taidekasvatus | 5 |
SOSSW502 | Asiakastyön harjoittelu 2 | 11 |
SO153Z-1031 |
OSALLISUUDEN TUKEMINEN SOSIAALIALALLA
(Valitaan kaikki) |
15 |
SOSS1515 | Osallistava asiakastyö | 7 |
SWOS1516 | Multicultural Work | 3 |
SWOS1517 | Supporting, Human Growth, Development and Learning | 5 |
SO154Z-1031 |
JOHTAMINEN JA KEHITTÄMINEN SOSIAALIALALLA
(Valitaan kaikki) |
16 |
SOSS1519 | Lähijohtaminen sosiaalipalveluissa | 5 |
SOSSW503 | Lähijohtamisen harjoittelu | 6 |
SZXX1805 | Oman työn kehittäminen, johtaminen ja palvelumuotoilu | 5 |
SSZ06Z-1025 |
KEHITTYVÄ ASIANTUNTIJUUS SOSIAALIALALLA
(Valitaan kaikki) |
20 |
SZZZ1601 | Kehittyvä asiantuntijuus I | 10 |
SZZZ1602 | Kehittyvä asiantuntijuus II | 10 |
ZZG01Z-1367 |
YRITTÄJYYS JA INNOVAATIOTOIMINTA
(Valitaan opintopisteitä: 15) |
0 - 15 |
ZYVZ0200 | Unelmat+Inspiraatio! | 3 |
ZYVZ0100 | NY-startup 1 | 10 |
ZYVZ0150 | NY-startup 2 | 5 |
ZZWZ0150 | DreamUp-projektikurssi | 5 |
ZZVV0420 | Luo oma kesäduunisi | 1 - 2 |
ZZVZ0250 | Demola Project | 5 |
ZZVZ0400 | Esihautomo | 5 |
ZZVZ0450 | Hautomo | 8 |
SZZ01Z-1130 |
OPINNÄYTETYÖ
(Valitaan kaikki) |
20 |
ZZPP0610 | Tutkimus ja kehittäminen | 5 |
SZZO1500 | Opinnäytetyö osa 1 | 5 |
SZZO1510 | Opinnäytetyö osa 2 | 10 |
SZZZZ310 | Kypsyysnäyte | 0 |
SOS2019SPT-1001 |
VAPAASTI VALITTAVAT OPINNOT
(Valitaan opintopisteitä: 10) |
10 |