Toimintaterapeutti: STT2015SMM
Opetussuunitelman tunnus: STT2015SMM
- Tutkintonimike
- Toimintaterapeutti (AMK)
- Laajuus
- 210 op
- Kesto
- 3.5 vuotta (210 op)
- Aloituslukukausi
- Syksy 2015
- Opetuskieli
- suomi
Valitse opintojen ajoitus-, rakenne- tai jäsentelynäkymä
Näytä opintojen ajoitukset lukuvuosittain, lukukausittain tai periodeittain
| Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) | 2015-2016 | 2016-2017 | 2017-2018 | 2018-2019 | Syksy 2015 | Kevät 2016 | Syksy 2016 | Kevät 2017 | Syksy 2017 | Kevät 2018 | Syksy 2018 | 1. / 2015 | 2. / 2015 | 3. / 2016 | 4. / 2016 | 5. / 2016 | 1. / 2016 | 2. / 2016 | 3. / 2017 | 4. / 2017 | 5. / 2017 | 1. / 2017 | 2. / 2017 | 3. / 2018 | 4. / 2018 | 5. / 2018 | 1. / 2018 | 2. / 2018 |
|---|---|---|
| Yhteensä | 210 |
AMK: Sosiaali- ja terveysalan yhteinen osaaminen 2015-2019
AMK: Toimintaterapeutti 2015-2019
|
Toimintaterapeuttisen vuorovaikutussuhteen osaaminen
Toimintaterapeutti osaa: |
| Ryhmät toimintaterapiassa |
| Harjoittelu I |
| Harjoittelu II |
|
Toimintaterapian teoreettisen perustan osaaminen
Toimintaterapeutti osaa: |
| Lääketiede kuntoutuksen näkökulmasta |
| Neuropsykologia ja toiminnallinen anatomia |
| Toimintakeskeinen arviointi |
| Harjoittelu I |
| Johdanto toiminnan mahdollistamiseen |
| Toiminnan mahdollistaminen I |
| Enabling Occupation II |
| Harjoittelu II |
| Puhetta tukeva ja korvaava kommunikaatio |
|
Toimintaterapian tutkimus- ja kehittämistyön osaaminen
Toimintaterapeutti osaa: |
| Näyttöön perustuva toimintaterapia |
| Harjoittelu IV |
|
Toimintaterapiapalvelujen johtamisen ja edistämisen osaaminen
Toimintaterapeutti osaa: |
| Näyttöön perustuva toimintaterapia |
| Harjoittelu IV |
|
Toimintaterapiaprosessin ja ammatillisen harkinnan osaaminen
Toimintaterapeutti osaa: |
| Ryhmät toimintaterapiassa |
| Johdanto toiminnan mahdollistamiseen |
| Enabling Occupation II |
| Harjoittelu III |
| Ympäristön arviointi ja muokkaaminen |
| Community-Based Interventions |
|
Vastuullisen toimintaterapiatyöskentelyn osaaminen
Toimintaterapeutti osaa: |
| Lääketiede kuntoutuksen näkökulmasta |
| Toimintakeskeinen arviointi |
| Toiminnan mahdollistaminen I |
| Harjoittelu III |
| Ympäristön arviointi ja muokkaaminen |
| Yhteiskunta, yrittäjyys ja verkostot toimintaterapiassa |
| Harjoittelu IV |
| Puhetta tukeva ja korvaava kommunikaatio |
| Luokittelemattomat |
| Osaajana kehittyminen |
| ICT-valmiudet |
| Työelämän englanti |
| Työelämän ruotsi |
| Työelämän viestintä |
| Yrittäjyys |
| JAMK Innovaatioviikko |
| Anatomian ja fysiologian perusteet |
| Lääketiede kansanterveyden näkökulmasta |
| Turvallisen lääkehoidon perusteet |
| Työhyvinvointi ja työturvallisuus |
| Asiakaslähtöisyys sosiaali- ja terveysalalla |
| Toimintakyky ja osallisuus |
| Sosiaali- ja terveysalan palvelut |
| Hyvinvoinnin ja terveyden edistämisen perusteet |
| Ohjaaminen hyvinvoinnin ja terveyden edistämisessä |
| Leadership Skills and Quality Assurance |
| Gerontologisen kuntoutuksen tietoperusta ja lähestymistapa |
| Gerontologisen kuntoutuksen menetelmät |
| Geronteknologia |
| Gerontologisen kuntoutuksen vaikuttavuus |
| Gerontologisen kuntoutuksen kehittäminen |
| Työterveyshuollon perusteet |
| Työhyvinvointi |
| Ammatillinen kuntoutus |
| Ravitsemus ja liikunta terveyden edistäjänä |
| Multiprofessional Co-operation |
| Työhyvinvoinnin ja ammatillisen kuntoutuksen kehittäminen |
| Varhaiskasvatuksen menetelmät |
| Mediakasvatus lasten ja nuorten kehityksen tukena |
| Nuorisokulttuuri ja nuorisotyö |
| Guiding and Councelling Work for the Young People |
| Vahvistuva vanhemmuus |
| Lasten ja nuorten hyvinvoinnin ja kuntoutuksen kehittäminen |
| Therapeutic Skills for Physical Activity and Sports Training |
| Aquagym |
| Leikki ja liikunta lapsen kehityksen ja oppimisen tukena |
| Toiminnan ja osallistumisen arviointi |
| Music and Physical Activities |
| Fyysisen ja toiminnallisen aktiivisuuden kehittäminen |
| Assistive Technology |
| Kodin ja työympäristön arviointi |
| Mobiilimenetelmät ja pelillisyys sosiaali- ja terveysalan asiakastyössä |
| Hyvinvointiteknologian kehittäminen |
| Kuvataiteen ja luovan liikkeen menetelmiä |
| Luonto, ympäristö ja hyvinvointi |
| Empowering Creativity |
| Music and Physical Activities |
| Luova toiminta asiakastyössä |
| Luovan toiminnan kehittäminen |
| Sosiaalinen kuntoutus |
| Psykoedukaatio |
| Rahapeliongelmat haasteena |
| Läheisväkivallan ennaltaehkäisy |
| Mielenterveys- päihde- ja kriisityön kehittäminen |
| Kehittämistyö kansainvälisessä vaihdossa |
| Yrittäjyys |
| JAMK Innovaatioviikko |
| Etsin, kehitän ja käynnistän |
| JAMKGenerator Project |
| Yrittäminen osuuskunnassa |
| Esihautomo |
| Hautomo |
| Tutkimus ja kehittäminen |
| Opinnäytetyö osa 1 |
| Opinnäytetyö osa 2 |
| Kypsyysnäyte |
AMK: JAMKin yhteiset osaamiset 2015-2016
Opintojen tyyppi (AMK)
Lukukausi- ja lukuvuosikohtaiset opintopistekertymät vaihtelevat valinnaisten ja vapaasti valittavien opintojen ajoituksesta johtuen.