Brändiosaajaksi (10 op)
Toteutuksen tunnus: HTLM0001-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
04.01.2021 - 10.01.2021
Ajoitus
11.01.2021 - 31.07.2022
Opintopistemäärä
10 op
Virtuaaliosuus
6 op
TKI-osuus
10 op
Toteutustapa
40 % Lähiopetus, 60 % Verkko-opetus
Yksikkö
Liiketoimintayksikkö
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 8
Koulutus
- Liiketalous (AMK)
Opettaja
- Nina Välimäki
Ryhmät
-
HTL19S1Liiketalous
-
HTLMARMarkkinointi, liiketalous
Objectives
Opiskelija muodostaa kuvan yhteistyöyrityksen markkinoinnista ja brändin rakentamisesta.
Opiskelija tutustuu käytännössä markkinoinnin ja brändinrakentamisen toimintoihin.
Opiskelija tutustuu yrityksen markkinoinnin ja brändin johtamisen käytäntöihin.
Opiskelija perehtyy brändin strategiseen suunnitteluun, brändin kehittämiseen ja johtamiseen.
Content
Opintojakson osaamistavoitteiden mukaisten sisältöjen työssäoppiminen.
Learning materials and recommended literature
Yrityksen perehdytysmateriaalit. Projektitöiden aihealueen kirjallisuus.
Alternative completion methods
Projektityöt yhteistyöyrityksessä 100%.
Student workload
Työssäoppiminen, projektityö, tiimi-tapaamiset ja seminaarit 216h. Tapahtumiin osallistuminen/tapahtumien järjestäminen 54h.
Further information for students
Opintojaksoa voivat suorittaa ainoastaan brändiasiantuntijakärjen opiskelijat.
Evaluation scale
Hyväksytty/Hylätty
Evaluation criteria, satisfactory (1-2)
Hyväksytty (S): Opiskelija kykenee osoittamaan osaamisensa kehittymisen brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelija osoittaa ammatillista osaamista brändin strategisen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen aloilla.
Hylätty (0): Opiskelija ei kykene osoittamaan osaamisensa kehittymistä brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelijan ammatillinen osaaminen brändin strategiseen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen osalta ei tule ilmi.
Prerequisites
Liiketalouden koulutusohjelman perusopinnot.