Digital Marketing (4cr)
Code
General information
- Enrollment
- 13.03.2023 - 09.06.2023
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 08.05.2023 - 31.08.2023
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 4 cr
- Institution
- Häme University of Applied Sciences, Hämeenlinna
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 15
- Course
- C-02467-LT00DE11
Unfortunately, no reservations were found for the realization Digital Marketing C-02467-LT00DE11-3007. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
1-5
Objective
Students can network and take initiative in changing work situations as well as act ethically and efficiently, in accordance with your own and your work community’s goals and rules. Students can use the tools of digital marketing and plan a digital marketing campaign. They can communicate in accordance with their organisation's basic principles and make use of spoken and written communication in their activities. Included in module: Business Practices or Equine Business Practices
Location and time
8.5. - 31.8.2023 Avoimen amkin ilmoittautumisaika on 13.-24.3.2023.
Materials
Alan kirjallisuus ja verkossa oleva materiaali, mahdolliset asiantuntijoiden alustukset ja opettajien aineisto.(tarkemmin opintojakson Moodle-työtilassa).
Teaching methods
Opintojakso koostuu luentoalustuksesta, oppimismateriaalista, oppimistehtävästä (suoritetaan Google Digital Garage) sekä työelämälähtöisyydestä. Toteutus sisältää verkko-opetusta ja itsenäistä opiskelua. Keskeisiä käsiteltäviä aihealueita ovat digitaalisen markkinoinnin työkalut (some, automatiikka, hakukonemarkkinointi) sekä digitaalisen markkinoinnin kampanjasuunnittelu. Osaamistavoitteet: Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja ja suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan. Opiskelussa hyödynnetään seuraavia oppimisympäristöjä: - Moodle-oppimisalusta (ohjeet, tehtävät, materiaalit, aikataulu)
Exam schedules
Opintojaksolla ei ole tenttejä, vaan osaamisen osoitetaan harjoitustehtävällä, jonka voi tehdä osissa ja omaan aikatauluunsa (Google Digital Garage, digitaalinen markkinointi).
International connections
Opintojaksolla tutustutaan digitaaliseen markkinointiin myös kansainvälisestä näkökulmasta.