Skip to main content

Physical Education in Early Childhood (3cr)

Code

General information


Enrollment
18.05.2026 - 22.11.2026
Registration for introductions has not started yet.
Timing
01.06.2026 - 31.12.2026
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
3 cr
Institution
Laurea University of Applied Sciences, Laurea Verkkokampus
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 300

Unfortunately, no reservations were found for the realization Physical Education in Early Childhood C-02629-TO00CF22-3002. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Evaluation methods and criteria

Osaamisen arviointi kohdistuu tavoitekuvauksiin ja osaamisen taso arvioidaan opinnon toteutussuunnitelmalla ilmoitetun arviointikriteeristön perusteella (Tutkintosääntö 2024). Opintojakson kokonaisarvosana muodostuu kolmen moduulin testien keskiarvon perusteella. Arviointi asteikkona Hyl/ 1-5

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Opinnot etenevät moduuleittain: Orientaatio Moduuli A: Varhaisvuosien fyysinen aktiivisuus osana hyvinvointia Moduuli B: Leikki ja liikkumisen inkluusio Moduuli C: Liikkumisen ilo, lapsen osallisuus, toimijuus ja minäpystyvyys Kussakin moduulissa on materiaalit ja moduulin lopuksi opiskelijan tulee läpaistä moduuliin liittyvä testi, jonka kysymykset pohjautuvat kyseisen moduulin sisältöihin

Objective

The student is able to: - apply early childhood physical activity guidelines - utilize physical activity and playfulness to promote a more active culture in early childhood education - recognize physical activity as an important part of a child's growth and overall development - explain the role of physical activity in children's social and emotional development in early childhood education

Location and time

Verkossa Canvas/Digicampus-oppimisympäristössä toteutuksen voimassaolon sisällä. Katso Ajoitus

Materials

Materiaaleina on videoita ja kirjallisuutta itsenäiseen opiskeluun Canvasin työtilassa

Teaching methods

The implementation plan is available in Finnish

Exam schedules

Toteutuksen työtila on avoinna toteutuksen päättymispäivän loppuun saakka (ks. ajoitus) ja kaikki tehtävät tulee olla tehtynä ennen työtilan sulkeutumista.

Completion alternatives

Tutkintosäännön (2024) mukaan opiskelijalla on oikeus hakea osaamisen tunnustamista riippumatta siitä, missä, miten ja milloin osaaminen on hankittu. Laureassa osaamisen tunnistamista ja tunnustamista toteutetaan kahden eri menettelyn kautta: a) hyväksiluku (toisen korkeakoulun opinnoissa hankittu osaaminen) ja b) osaamisen näyttö (muulla tavoin hankittu osaaminen). Aloitteen osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta tekee opiskelija. Opiskelijan vastuulla on osoittaa ja todentaa osaamisensa. Lisätietoa hyväksiluvusta ja osaamisen näytöstä on opiskelijaintrassa. Osaamisen hankkimiseksi voit arvioida myös työn opinnollistamisen mahdollisuutta. Lue lisää opinnollistamisesta opiskelijaintrasta.

Student workload

Opinnon työmäärä on mitoitettu siten, että opinnon tavoitteena olevan osaamisen hankkimiseksi yksi opintopiste vastaa keskimäärin 26,7 tuntia opiskelijan tekemää työtä. Todellinen ajan tarve vaihtelee yksilöittäin mm. aiemman osaamisen takia. Opintojakso suoritetaan täysin itsenäisesti omaan tahtiisi toteutuksen päättymispäivän loppuun mennessä. Opiskelet verkko-oppimisympäristössä, joka sisältää opiskelumateriaaleja ja itsenäisesti suoritettavia testitehtäviä. Tehtävistä ei anneta henkilökohtaista palautetta. Kun olet koko opintojakson suorittanut hyväksytysti, saat hyväksytty (HYV) suorituksestasi opintosuoritusotteen.

Go back to top of page