Tunteet ja asiakaskokemus (2op)
Toteutuksen tunnus: C-10126-YL00CX08-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 11.08.2025 - 01.12.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
- Ajoitus
- 01.09.2025 - 15.12.2025
- Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 2 op
- Korkeakoulu
- LAB-ammattikorkeakoulu, Verkkokampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 100
- Opintojakso
- C-10126-YL00CX08
Toteutukselle Tunteet ja asiakaskokemus C-10126-YL00CX08-3004 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Sisällön jaksotus
OSIO 1 Tunteiden merkitys OSIO 2 Tunteiden vaikutus asiakaskokemukseen OSIO 3 Henkilöstön rooli tunnekokemuksessa OSIO 4 Tunteiden mittaaminen OSIO 5 Tunteiden tulevaisuus Lopputentti
Tavoitteet
Opiskelija: • ymmärtää tunteiden merkityksen asiakaskokemuksessa ja kilpailijoista erottautumisessa • ymmärtää tunteiden vaikutuksen päätöksentekoon sekä tiedostetusti että tiedostamatta • ymmärtää henkilöstön roolin tunnekokemuksen luomisessa • osaa mitata tunteita ja soveltaa mittaustapoja • osaa arvioida tunteiden merkityksen tulevaisuutta yritysten erottaumistekijänä
Sisältö
Tämä kurssi tarjoaa näkökulman siihen, miten tunteet vaikuttavat asiakkaiden päätöksiin ja yritysten menestykseen. Opit ymmärtämään tunteiden roolin asiakaskokemuksessa, henkilöstön merkityksen tunnekokemuksen rakentamisessa sekä keinoja tunteiden mittaamiseen. Kurssi antaa työkaluja arvioida tunteiden merkitystä erottautua kilpailijoista ja ennakoida tunteiden merkitystä tulevaisuuden liiketoiminnassa.
Aika ja paikka
Itsenäisesti suoritettava, ei ajoitettuja tapahtumia. Suoritusmerkinnät viedään LABn Peppiin vähintään kerran kuussa.
Oppimateriaalit
Oppimateriaali osoitetaan opintojakson Moodle-alustalla.
Opetusmenetelmät
Toteutus on suunnattu kaikille YAMK-opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita tunteiden vaikutuksesta asiakaskokemukseen, joko myyjän/palveluntuottajan tai asiakkaan näkökulmasta. Opiskelijalla tulisi olla jo perustiedot asiakaskokemuksen rakentumisesta hallussa, mutta aiheen teoriaa palautellaan mieleen kurssilla. Opintojakson toteutuu itsenäisenä verkko-opintona Moodle-alustalla. Opintojakso koostuu seuraavista osista: OSIO 1 Tunteiden merkitys OSIO 2 Tunteiden vaikutus asiakaskokemukseen OSIO 3 Henkilöstön rooli tunnekokemuksessa OSIO 4 Tunteiden mittaaminen OSIO 5 Tunteiden tulevaisuus Lopputentti Kurssin suoritus rakentuu seuraavista tehtävistä: • osiokohtaiset itseopiskelumateriaalit, joista osa on englanninkielisiä • osiokohtaiset opintopäiväkirjatehtävät • lopputentti
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Tehtäviä voi täydentää opintojakson ajan.
Kansainvälisyys
Moodle
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
2 op = n. 55 tuntia opiskelijan työtä
Esitietovaatimukset
Suositeltavaa on, että opiskelijalla on aiemmin suoritettu korkeakoulututkinto.