Vuorovaikutus ja osallisuus moniammatillisessa yhteistyössä (5op)
Toteutuksen tunnus: EKSKZ208-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
 - 31.08.2020 - 26.11.2020
 - Toteutus on päättynyt.
 
- Opintopistemäärä
 - 5 op
 
- Lähiosuus
 - 5 op
 
- Toteutustapa
 - Lähiopetus
 
- Yksikkö
 - Hyvinvointiyksikkö
 
- Opetuskielet
 - suomi
 
- Paikat
 - 0 - 20
 
- Opettajat
 - Tuija Ketola
 - Teppo Karapalo
 
- Vastuuopettaja
 - Teppo Karapalo
 
- Ryhmät
 - 
                        EKS20KAPEAsiakas- ja palveluohjauksen erikoistumiskoulutus
 
- Opintojakso
 - EKSKZ208
 
Toteutukselle Vuorovaikutus ja osallisuus moniammatillisessa yhteistyössä EKSKZ208-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
                    
Tavoitteet
Erikoistuja
 1. Osaa toimia vastavuoroisessa ja dialogisessa vuorovaikutussuhteessa
 2. Osaa soveltaa vuorovaikutuksen tietoperustaa asiakas – ja palveluohjauksen eri roo-leissa
 3. Osaa käyttää digitaalisia palveluja ja ohjata asiakasta digitaalisten palveluiden käy-tössä
 4. Osaa hyödyntää digitaalisia välineitä ja robotologiaa asiakas- ja palveluohjauksessa ja edistää niiden kehittämistä monialaisessa ja -ammatillisessa yhteistyössä
                    
Sisältö
- Vastavuoroisuus ja dialogisuus asiakas- ja palveluohjauksen ammatillisessa vuo-rovaikutuksessa ja ohjaamisessa
 - Moniammatillisen vuorovaikutuksen ja kohtaamisen teoreettiset lähtökohdat ja asiakaskeskeinen orientaatio
 - Roolit asiakas – ja palveluohjauksessa sekä moniammatillisessa verkostotyössä
 - Vuorovaikutus ja tiimityötaidot moniammatillisessa verkostotyössä
 - Sähköisen asioinnin palvelut
 - Digitaalisten palvelujen saavutettavuus
 - Digitalisaatio ja robotologian palvelumuotoilun mahdollisuudet asiakas – ja palve-luohjauksessa
                    
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Hyväksytty
 
 Opiskelija osaa soveltaa vuorovaikutuksen tietoperustaa erilaisissa asiakastilanteissa ja hän osaa toimia vastavuoroisessa ja dialogisessa vuorovaikutussuhteessa. Opiskelija tuntee ja osaa soveltaa asiakas – ja palveluohjaustyön digitaalisia keinoja sekä osaa oh-jata asiakkaita digitaalisten palveluiden käytössä. Hän osaa tarkastella asiakaslähtöisesti moniammatillista yhteistyötä sekä hyödyntää tässä yhteistyössä digitaalisia välineitä. Opiskelija kykenee reflektoimaan kriittisesti oman asiantuntijuuden kehittymistä.
 
 
 Täydennettävä/hylätty
 Yllä olevat tavoitteet eivät toteudu.