Nordea-polku II (3op)
Toteutuksen tunnus: HBM22100-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 04.01.2021 - 10.01.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 11.01.2021 - 21.05.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketoimintayksikkö
- Opetuskielet
- suomi
- Opettajat
- Anne Eskola
- Ari Karsikas
- Ryhmät
-
HTL18S1Liiketalous
-
HTLFINFinanssiala, liiketalous
- Opintojakso
- HBM22100
Toteutukselle Nordea-polku II HBM22100-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
0-5
Tavoitteet
Opintojakson tavoitteena on kehittyä finassialan asiantuntijaksi valitulla asiantuntija-alueella. Opintojakson käytyään opiskelija osaa tehdä päätöksiä koskien luotonantoa vähittäispankissa yrityksen strategian mukaisesti.
Sisältö
Luotonanto, erilaiset luottomuodot (vakuudellinen-vakuudeton, panttaus-takaus), viitekorot, takaisinmaksutavat, pankin ansainta, luottopolitiikan perusteet, henkilöasiakkaiden ja yritysasiakkaiden luototuksen erityispiirteet ja erot,
LTV (Loan to Value)ja RWA (Risk-Weighted Assets).
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
5 (erinomainen): Opiskelija ymmärtää ja osaa arvioida kriittisesti vastuullisen luotonannon keskeisiä käsitteitä ja menetelmiä. Opiskelija osaa yhdistää useita eri tietoja toisiinsa. Opiskelija hallitsee laaja-alaiset käytännön taidot, jotka näkyvät kykynä tarjota osuvia luotonannon ratkaisuja. Opiskelija osallistuu yhteistyöhön vuorovaikutteisesti, aktiivisesti ja sitoutuneesti huolehtien ryhmän ja/tai työparinsa onnistumisesta.
4 (kiitettävä): Opiskelija ymmärtää ja osaa arvioida luotonannon keskeisiä käsitteitä ja menetelmiä. Opiskelija osaa yhdistää eri tietoja toisiinsa. Opiskelija hallitsee laaja-alaiset käytännön taidot, jotka näkyvät kykynä tarjota luotonannon ratkaisuja. Opiskelija osallistuu yhteistyöhön vuorovaikutteisesti ja aktiivisesti.
3 (hyvä): Opiskelija tuntee kokonaisvaltaisesti luotonannon peruskäsitteet ja menetelmät. Opiskelija osaa yhdistää tietoja toisiinsa. Opiskelija hallitsee käytännön perus- ja erityistaidot, joita hän tarvitsee itsenäisen työn tekemiseen. Opiskelija osallistuu yhteistyöhön melko aktiivisesti ja sitoutuneesti.
2 (tyydyttävä): Opiskelija tunnistaa osittain luotonannon keskeiset käsitteet ja menetelmät. Opiskelija osaa käytännön perustaidot, joilla hän selviää tutuissa tilanteissa. Opiskelija osallistuu ryhmän työskentelyyn osin puutteellisesti.
1 (välttävä): Opiskelija tunnistaa osittain luotonannon keskeisiä käsitteitä ja/tai menetelmiä. Opiskelija omaa vähäiset perusvalmiudet luotonannon työtehtävissä toimimiseen, joten hän tarvitsee ohjausta työssään. Opiskelija osallistuu ryhmän työskentelyyn puutteellisesti.
0 (hylätty): Opiskelija ei hahmota luotonannon keskeisiä käsitteitä eikä menetelmiä. Opiskelijalla ei ole valmiuksia työskennellä luotonannon työtehtävissä osoittamansa osaamisen perusteella. Opiskelija ei ole kykenevä sujuvaan yhteistyöhön.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
3 (hyvä): Opiskelija tuntee kokonaisvaltaisesti luotonannon peruskäsitteet ja menetelmät. Opiskelija osaa yhdistää tietoja toisiinsa. Opiskelija hallitsee käytännön perus- ja erityistaidot, joita hän tarvitsee itsenäisen työn tekemiseen. Opiskelija osallistuu yhteistyöhön melko aktiivisesti ja sitoutuneesti.
4 (kiitettävä): Opiskelija ymmärtää ja osaa arvioida luotonannon keskeisiä käsitteitä ja menetelmiä. Opiskelija osaa yhdistää eri tietoja toisiinsa. Opiskelija hallitsee laaja-alaiset käytännön taidot, jotka näkyvät kykynä tarjota luotonannon ratkaisuja. Opiskelija osallistuu yhteistyöhön vuorovaikutteisesti ja aktiivisesti.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
5 (erinomainen): Opiskelija ymmärtää ja osaa arvioida kriittisesti vastuullisen luotonannon keskeisiä käsitteitä ja menetelmiä. Opiskelija osaa yhdistää useita eri tietoja toisiinsa. Opiskelija hallitsee laaja-alaiset käytännön taidot, jotka näkyvät kykynä tarjota osuvia luotonannon ratkaisuja. Opiskelija osallistuu yhteistyöhön vuorovaikutteisesti, aktiivisesti ja sitoutuneesti huolehtien ryhmän ja/tai työparinsa onnistumisesta.
Esitietovaatimukset
-