Teollisuusyritysten markkinointiin vaikuttaminen (3op)
Toteutuksen tunnus: TK00BU17-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 13.04.2022 - 23.05.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 30.05.2022 - 03.06.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Teknologiayksikkö
- Toimipiste
- Pääkampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 0 - 25
- Koulutus
- Konetekniikka (AMK)
- Opettajat
- Anneli Kakko
- Ryhmät
-
TKN20SBKonetekniikka (AMK)
-
TKN21VKKonetekniikka (AMK), vaihto-opiskelu/Exchange studies
-
TKN20SAKonetekniikka (AMK)
-
TKN20SMKonetekniikka
-
TKN22VKKonetekniikka (AMK), vaihto-opiskelu/Exchange studies
- Opintojakso
- TK00BU17
Toteutukselle Teollisuusyritysten markkinointiin vaikuttaminen TK00BU17-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Tavoitteet
Opintojakson tavoitteena on tutustuttaa opiskelijoita vaikuttamisen roolista markkinoinnissa ja siitä, miten vaikuttajamarkkinointistrategioita voidaan käyttää liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamiseen. Kulttuurillisen vaikuttamisen roolia teollisessa liiketoiminnassa painotetaan, vaikka aiheita tutkitaan myös yritysten ja kuluttajien välisen markkinoinnin yhteydessä.
Sisältö
Opijntojakso kattaa neljä pääaihetta:
1. Kulttuuri - sen vaikutus kuluttajien käyttäytymiseen
2. Ihmisten ajatusten ja tekojen muuttamisen vaikutusmekaniikka
3. Vaikuttajamarkkinointi - vaikuttajien valintaan ja kampanjoiden luomiseen liittyvät näkökohdat
4. B2B Influencer Marketing - soveltamalla vaikuttajamarkkinointikäytäntöjä B2B-yleisöjen sitouttamiseen.
Opetusmenetelmät
Luennot ja yritysvierailu