Siirry suoraan sisältöön

Global Marketing and Sales (5op)

Toteutuksen tunnus: YHIHE110-9S9H1

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.08.2019 - 31.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoimintayksikkö
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Master's Degree Programme in International Business Management
Opettajat
Salman Saleem
Ryhmät
YBB19S1
Master's Degree Programme in International Business Management
VAn19S1
Master's Degree Programme in International Business Management 2019
Opintojakso
YHIHE110

Toteutukselle Global Marketing and Sales YHIHE110-9S9H1 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

0-5

Tavoitteet

Global marketing and sales course has been designed to emphasize the global marketing and sales management perspectives.

Toteutustavat

Hybrid sessions: Physical+online

Face to face mode of education are involved in this course. Global marketing and sales course is designed to implement experiential learning. Face to face interaction involves, including but not limited to, in-class lectures, case study discussions, in-class assignments, and sales workshops.

Oppimateriaalit

To be announced at the prior to commencement of the course.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Pre- assignment, case analyses, take home assignments workshop/presentation. Further details provided on first contact lesson.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Detailed instructions and hours allocated for each other course component and student workload are provided at the first meeting.Total 135h (one credit equals 27 hours of student work).

Esitietovaatimukset

BBA in business or economics or equal

Lisätiedot

No further information.

Siirry alkuun