Skip to main content

Customer experience management (5 op)

Toteutuksen tunnus: YT00BO42-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

20.11.2023 - 04.01.2024

Ajoitus

20.02.2024 - 19.05.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

3 op

Toteutustapa

40 % Lähiopetus, 60 % Verkko-opetus

Yksikkö

School of Technology

Toimipiste

Main Campus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 30

Koulutus

  • Master's Degree Programme in Business Network Management
  • Master's Degree Programme in Business Network Management

Opettaja

  • Emilia Lahdenperä

Vastuuopettaja

Emilia Lahdenperä

Ryhmät

  • YTV23S1
    Insinööri (ylempi AMK), verkostojohtaminen
  • YSV23S1
    Sosiaali- ja terveysalan ylempi AMK, verkostojohtaminen
  • ZJAYTV23S1
    Avoin amk, Verkostojohtaminen, insinööri, Monimuoto
  • ZJAYSV23S1
    Avoin AMK, sote, Verkostojohtaminen, YAMK-polku
  • 09.03.2024 08:30 - 15:00, Asiakaskokemuksen johtaminen YT00BO42-3005
  • 23.03.2024 09:00 - 12:00, Asiakaskokemuksen johtaminen YT00BO42-3005
  • 20.04.2024 09:00 - 12:00, Asiakaskokemuksen johtaminen YT00BO42-3005
  • 03.05.2024 12:15 - 18:00, Asiakaskokemuksen johtaminen YT00BO42-3005

Objectives

Kurssin jälkeen opiskelija
i) ymmärtää asiakaskokemuksen merkityksen organisaatioille
ii) tietää, mitä asiakaskokemuksella tarkoitetaan
iii) osaa mitata ja kehittää asiakaskokemusta eri menetelmiä hyväksi käyttäen
iv) tuntee asiakaskokemuksen johtamisen prosessin ja ymmärtää siihen liittyviä haasteita.

Content

Kurssilla tutustutaan monipuolisesti asiakaskokemukseen ja sen johtamiseen organisaatioissa.

Learning materials and recommended literature

Saarijärvi, H. & Puustinen, P. 2020. Strategiana asiakaskokemus.
Muu opintojaksolla käytettävä materiaali kerrotaan opintojakson alkaessa.

Teaching methods

Opetus- ja oppimismenetelminä käytetään luentoja, keskusteluja ja yhdessä tekemistä sekä oppimistehtäviä yksilö- ja ryhmätöinä. Oppimisen tukena käytetään reflektointia ja palautetta.

Student workload

Neljä lähipäivää 20 h (2 kontaktipäivää, 2 verkko-opetuspäivää)
Tehtävät 80h
Muu itsenäinen opiskelu 35 h

Content scheduling

Opintojakso etenee seuraavasti:
1. lähipäivä
1. verkkokontaktipäivä
2. verkkokontaktipäivä
2. lähipäivä

Further information for students

Osaamisen arviointi on kriteeriperusteista ja arvioinnin tekee vastuuopettaja, kun kaikki oppimistehtävät on tehty. Arviointipäätös tehdään asteikolla: hyväksytty/hylätty. Arviointiaineiston muodostavat opintojakson oppimistehtävät.

Evaluation scale

Hyväksytty/Hylätty

Evaluation criteria, pass/failed

Ymmärrät asiakaskokemuksen merkityksen organisaatiolle strategisena ratkaisuna. Tunnet asiakaskokemuksen johtamisen prosessin ja tunnistat siihen liittyviä haasteita. Osaat mitata asiakaskokemusta eri menetelmiä käyttäen ja hyödyntää mittaustuloksia asiakaskokemuksen kehittämisessä.

Prerequisites

AMK-tutkinto