Skip to main content

Marketing path (10 op)

Toteutuksen tunnus: HA00BS51-3001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus

28.08.2023 - 18.05.2025

Opintopistemäärä

10 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

School of Business

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Bachelor's Degree Programme in Team Academy

Opettaja

  • Anu Manner
  • Kimmo Aho
  • Tero Lehtinen
  • Tapu Holttinen
  • Janne Roiha
  • Jaana Larsson

Ryhmät

  • HTA22S1
    Tiimiakatemia (AMK)

Objectives

Markkinnoijan tie-kurssilla tavoitteena on kehittää osaamista, jota tarvitaan markkinointiprosessien menestykselliseen suunnitteluun, toteuttamiseen, johtamiseen ja arviointiin.

Content

Markkinnoijan tie-kurssilla kehitetään markkinoinnin osaamista teoriassa ja käytännössä. Käytännön markkinoinnin projektit ovat esimerkiksi luovia ja innovatiivisia markkinointikampanjoita, ja niitä toteutetaan monikanavaisesti. Osallistujat voivat keskittyä osaamisen kehittymiseen esimerkiksi sisällöntuotannossa (copywriting, videotuotanto, kuvallinen viestintä) tai digitaalisten kanavien hallinnassa.

1. Markkinoinnin toimintakentät
2. Brändin rakentaminen
3. Markkinoinnin kampanjat & konseptit
4. Sisältömarkkinointi & kestävä markkinointi
5. Markkinoinnin johtaminen & strategiat

Evaluation scale

0-5

Prerequisites

Perustaidot henkilökohtaisen osaamisen kehittämisestä, tiimitoiminnasta ja –oppimisesta sekä markkinointityöskentelystä ja –johtamisesta. Teoriatietämys MT –ohjelman edellyttämästä etukäteen luettavasta kirjallisuudesta.