Markkinoijan tie (10op)
Toteutuksen tunnus: HA00BS51-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 28.08.2023 - 18.05.2025
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 10 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketoimintayksikkö
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tiimiakatemia (AMK)
- Opettajat
- Anu Manner
- Kimmo Aho
- Tero Lehtinen
- Tapu Holttinen
- Janne Roiha
- Jaana Larsson
- Ryhmät
-
HTA22S1Tiimiakatemia (AMK)
- Opintojakso
- HA00BS51
Toteutukselle Markkinoijan tie HA00BS51-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
0-5
Tavoitteet
Markkinnoijan tie-kurssilla tavoitteena on kehittää osaamista, jota tarvitaan markkinointiprosessien menestykselliseen suunnitteluun, toteuttamiseen, johtamiseen ja arviointiin.
Toteutustavat
10 valmennuspäivää (orientaatiopäivä, 3 pv/moduli x 3 modulia ja päätösseminaari) ja käytännön markkinointityö. Jokaisesta modulista laaditaan reflektiopaperi. Lisäksi jokaisessa modulissa on erityinen esitehtävä liittyen modulin teemaan. Koko opintojaksosta laaditaan laaja reflektiopaperi, ”Major Paper”.
Sisältö
Markkinnoijan tie-kurssilla kehitetään markkinoinnin osaamista teoriassa ja käytännössä. Käytännön markkinoinnin projektit ovat esimerkiksi luovia ja innovatiivisia markkinointikampanjoita, ja niitä toteutetaan monikanavaisesti. Osallistujat voivat keskittyä osaamisen kehittymiseen esimerkiksi sisällöntuotannossa (copywriting, videotuotanto, kuvallinen viestintä) tai digitaalisten kanavien hallinnassa.
1. Markkinoinnin toimintakentät
2. Brändin rakentaminen
3. Markkinoinnin kampanjat & konseptit
4. Sisältömarkkinointi & kestävä markkinointi
5. Markkinoinnin johtaminen & strategiat
Esitietovaatimukset
Perustaidot henkilökohtaisen osaamisen kehittämisestä, tiimitoiminnasta ja –oppimisesta sekä markkinointityöskentelystä ja –johtamisesta. Teoriatietämys MT –ohjelman edellyttämästä etukäteen luettavasta kirjallisuudesta.