Siirry suoraan sisältöön

Markkinoijan tie (10op)

Toteutuksen tunnus: HA00BS51-3001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
28.08.2023 - 18.05.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Lähiosuus
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketoimintayksikkö
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tiimiakatemia (AMK)
Opettajat
Anu Manner
Kimmo Aho
Tero Lehtinen
Tapu Holttinen
Janne Roiha
Jaana Larsson
Ryhmät
HTA22S1
Tiimiakatemia (AMK)
Opintojakso
HA00BS51

Toteutukselle Markkinoijan tie HA00BS51-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

0-5

Tavoitteet

Markkinnoijan tie-kurssilla tavoitteena on kehittää osaamista, jota tarvitaan markkinointiprosessien menestykselliseen suunnitteluun, toteuttamiseen, johtamiseen ja arviointiin.

Toteutustavat

10 valmennuspäivää (orientaatiopäivä, 3 pv/moduli x 3 modulia ja päätösseminaari) ja käytännön markkinointityö. Jokaisesta modulista laaditaan reflektiopaperi. Lisäksi jokaisessa modulissa on erityinen esitehtävä liittyen modulin teemaan. Koko opintojaksosta laaditaan laaja reflektiopaperi, ”Major Paper”.

Sisältö

Markkinnoijan tie-kurssilla kehitetään markkinoinnin osaamista teoriassa ja käytännössä. Käytännön markkinoinnin projektit ovat esimerkiksi luovia ja innovatiivisia markkinointikampanjoita, ja niitä toteutetaan monikanavaisesti. Osallistujat voivat keskittyä osaamisen kehittymiseen esimerkiksi sisällöntuotannossa (copywriting, videotuotanto, kuvallinen viestintä) tai digitaalisten kanavien hallinnassa.

1. Markkinoinnin toimintakentät
2. Brändin rakentaminen
3. Markkinoinnin kampanjat & konseptit
4. Sisältömarkkinointi & kestävä markkinointi
5. Markkinoinnin johtaminen & strategiat

Esitietovaatimukset

Perustaidot henkilökohtaisen osaamisen kehittämisestä, tiimitoiminnasta ja –oppimisesta sekä markkinointityöskentelystä ja –johtamisesta. Teoriatietämys MT –ohjelman edellyttämästä etukäteen luettavasta kirjallisuudesta.

Siirry alkuun