Skip to main content

Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen media (2cr)

Code

General information


Timing
28.08.2023 - 31.07.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
2 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
2 cr
Mode of delivery
Online learning
Unit
School of Business
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 40
Degree programmes
Degree Programme in Business Administration
Teachers
Juuso Hassi
Groups
ZJA23SHT2
Avoin AMK, liiketalous, orientoivat opinnot (EduFutura, 2. aste)
Course
HT00BY97

Unfortunately, no reservations were found for the realization Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen media HT00BY97-3001. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Evaluation scale

Pass/Fail

Objective

Opiskelija oppii tunnistamaan oman urheilu-uransa taloudellisia mahdollisuuksia ja ymmärtää yhteistyökumppaneiden merkityksen ja odotukset. Opiskelija oppii käyttämään sosiaalisen median eri kanavia ja ymmärtää miten niitä voi hyödyntää omalla urheilu-uralla.

Content

Kolmannessa osassa luennoilla käydään läpi urheilumarkkinointia, sponsorisopimuksia ja sosiaalisen median työvälineitä ja niiden käyttöä. Tehtävissä urheilija pohtii sponsoriyhteistyön perusteita ja sosiaalisen median hyödyntämistä urheilussa.

Location and time

Non-stop toteutus. Opiskelija voi suorittaa opintojakson oman aikataulun mukaisesti.

Materials

Suomen Olympiakomitean teos "Kehity huippu-urheilijaksi" sekä muu kurssilla jaettava materiaali

Teaching methods

Verkkototeutus Moodle-alustalla, videoluennot, tehtävät.

Student workload

Videoluennot 6 h
Materiaalien lukeminen ja tehtävien tekeminen 48 h

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija osaa arvioida taitojaan ja osaamistaan sekä tunnistaa kriittiset kehityskohteet. Opiskelija ymmärtää sponsoriyhteistyön perusteet ja osaa hyödyntää sosiaalisen median eri kanavia.

Further information

Avoin amk 10
EduFutura 30

Go back to top of page