Siirry suoraan sisältöön

Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen media (2 op)

Toteutuksen tunnus: HT00BY97-3001

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
28.08.2023 - 31.07.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
2 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
Verkko-opetus
Yksikkö
Liiketoimintayksikkö
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 40
Koulutus
Liiketalouden koulutusohjelma (AMK)
Opettajat
Juuso Hassi
Ryhmät
ZJA23SHT2
Avoin AMK, liiketalous, orientoivat opinnot (EduFutura, 2. aste)
Opintojakso
HT00BY97
Toteutukselle HT00BY97-3001 ei löytynyt varauksia!

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Tavoitteet

Opiskelija oppii tunnistamaan oman urheilu-uransa taloudellisia mahdollisuuksia ja ymmärtää yhteistyökumppaneiden merkityksen ja odotukset. Opiskelija oppii käyttämään sosiaalisen median eri kanavia ja ymmärtää miten niitä voi hyödyntää omalla urheilu-uralla.

Sisältö

Kolmannessa osassa luennoilla käydään läpi urheilumarkkinointia, sponsorisopimuksia ja sosiaalisen median työvälineitä ja niiden käyttöä. Tehtävissä urheilija pohtii sponsoriyhteistyön perusteita ja sosiaalisen median hyödyntämistä urheilussa.

Aika ja paikka

Non-stop toteutus. Opiskelija voi suorittaa opintojakson oman aikataulun mukaisesti.

Oppimateriaalit

Suomen Olympiakomitean teos "Kehity huippu-urheilijaksi" sekä muu kurssilla jaettava materiaali

Opetusmenetelmät

Verkkototeutus Moodle-alustalla, videoluennot, tehtävät.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Videoluennot 6 h
Materiaalien lukeminen ja tehtävien tekeminen 48 h

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Opiskelija osaa arvioida taitojaan ja osaamistaan sekä tunnistaa kriittiset kehityskohteet. Opiskelija ymmärtää sponsoriyhteistyön perusteet ja osaa hyödyntää sosiaalisen median eri kanavia.

Lisätiedot

Avoin amk 10
EduFutura 30

Siirry alkuun