Digital Marketing Platforms (5cr)
Code
General information
- Enrollment
- 01.12.2025 - 15.01.2026
- Registration for introductions has not started yet.
- Timing
- 05.01.2026 - 31.05.2026
- The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Institution
- Savonia University of Applied Sciences
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 250
- Course
- C-02537-LX00BN22
Unfortunately, no reservations were found for the realization Digital Marketing Platforms C-02537-LX00BN22-3001. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.
Evaluation scale
Five step scale
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa - määritellä digimarkkinoinnin taktisia toimenpiteitä - valita digimarkkinointiin sopivat alustat - tarkastella digimarkkinoinnin mittareita ja hyödyntää dataa suunnittelussa - suunnitella ja arvioida digimarkkinointia
Content
Opintojaksolla opit määrittelemään sekä toteuttamaan tehokkaita digimarkkinoinnin taktiikoita. Opit valitsemaan oikeat alustat digimarkkinointiin ja tarkastelemaan mittareita datan tehostaman suunnittelun kautta. Opintojakso tarjoaa taidot suunnitella ja arvioida digimarkkinointitoimenpiteitä. Vie digimarkkinointiosaamistasi uudelle tasolle! - digimarkkinoinnin taktiset toimenpiteet - digimarkkinoinnin alustat - digimarkkinoinnin mittarit - datan hyödyntäminen
Materials
Materiaali ilmoitetaan Moodlessa. Osa materiaaleista ovat englanniksi.
Teaching methods
Opintojakso opiskellaan verkossa Moodle-oppimisympäristössä. Oppimismenetelmät: - 100 % itsenäisesti suoritettava verkkototeutus - digipedagogiset ratkaisut Opiskelu sisältää materiaaleihin perehtymistä, oppimistehtäviä, verkkoluentoja, webinaareja, minitenttejä ja soveltavan tehtävän. Opintojakso arvioidaan minitenttien ja soveltava tehtävän perusteella. Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Opintojakso alkaa 20.01.2026 ja päättyy 31.05.2026. Opintojaksolle täytyy kirjautua viimeistään 31.03.2026 Tehtävät on oltava palautettuna/tehtynä viimeistään 17.5.2026. Tehtävien palautusalustat avautuvat 20.1.2026 ja sulkeutuvat 17.5.2026 klo 23.55, jolloin opintojakson opiskelu päättyy. Opintojaksolla on kaksi arvioitavien tehtävien palautuspäivää: 12.4 ja 17.5. Palautuspäivään mennessä palautetut tehtävät arvioidaan noin viikon neljän viikon sisällä palautuspäivän jälkeen. Arviointi tehdään niiden opiskelijoiden osalta, jotka ovat palauttaneet kaikki opintojaksolla vaaditut tehtävät. Arviointi ja arvosanojen tallennus pyritään tekemään mahdollisimman lähellä palautuspäivää, mutta viimeistään 31.5. mennessä.
Completion alternatives
Ei vaihtoehtoista suoritustapaa.
Student workload
Opintojakson työmäärä on noin 135 tuntia, joka koostuu - Verkkomateriaalista ja itsenäisestä opiskelusta (80 h) - Opintojakson tehtävistä ja niihin valmistautumisesta (45 h) - Tentit ja niihin valmistautuminen (10 h)
Qualifications
Digimarkkinoinnin perusteet tai muu vastaava opintojakso