Siirry suoraan sisältöön

Digimarkkinoinnin alustat (5op)

Toteutuksen tunnus: C-02537-LX00BN22-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.12.2025 - 15.01.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
05.01.2026 - 31.05.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Korkeakoulu
Savonia-ammattikorkeakoulu
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 250
Opintojakso
C-02537-LX00BN22

Toteutukselle Digimarkkinoinnin alustat C-02537-LX00BN22-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

H-5

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa - määritellä digimarkkinoinnin taktisia toimenpiteitä - valita digimarkkinointiin sopivat alustat - tarkastella digimarkkinoinnin mittareita ja hyödyntää dataa suunnittelussa - suunnitella ja arvioida digimarkkinointia

Sisältö

Opintojaksolla opit määrittelemään sekä toteuttamaan tehokkaita digimarkkinoinnin taktiikoita. Opit valitsemaan oikeat alustat digimarkkinointiin ja tarkastelemaan mittareita datan tehostaman suunnittelun kautta. Opintojakso tarjoaa taidot suunnitella ja arvioida digimarkkinointitoimenpiteitä. Vie digimarkkinointiosaamistasi uudelle tasolle! - digimarkkinoinnin taktiset toimenpiteet - digimarkkinoinnin alustat - digimarkkinoinnin mittarit - datan hyödyntäminen

Oppimateriaalit

Materiaali ilmoitetaan Moodlessa. Osa materiaaleista ovat englanniksi.

Opetusmenetelmät

Opintojakso opiskellaan verkossa Moodle-oppimisympäristössä. Oppimismenetelmät: - 100 % itsenäisesti suoritettava verkkototeutus - digipedagogiset ratkaisut Opiskelu sisältää materiaaleihin perehtymistä, oppimistehtäviä, verkkoluentoja, webinaareja, minitenttejä ja soveltavan tehtävän. Opintojakso arvioidaan minitenttien ja soveltava tehtävän perusteella. Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Opintojakso alkaa 20.01.2026 ja päättyy 31.05.2026. Opintojaksolle täytyy kirjautua viimeistään 31.03.2026 Tehtävät on oltava palautettuna/tehtynä viimeistään 17.5.2026. Tehtävien palautusalustat avautuvat 20.1.2026 ja sulkeutuvat 17.5.2026 klo 23.55, jolloin opintojakson opiskelu päättyy. Opintojaksolla on kaksi arvioitavien tehtävien palautuspäivää: 12.4 ja 17.5. Palautuspäivään mennessä palautetut tehtävät arvioidaan noin viikon neljän viikon sisällä palautuspäivän jälkeen. Arviointi tehdään niiden opiskelijoiden osalta, jotka ovat palauttaneet kaikki opintojaksolla vaaditut tehtävät. Arviointi ja arvosanojen tallennus pyritään tekemään mahdollisimman lähellä palautuspäivää, mutta viimeistään 31.5. mennessä.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Ei vaihtoehtoista suoritustapaa.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Opintojakson työmäärä on noin 135 tuntia, joka koostuu - Verkkomateriaalista ja itsenäisestä opiskelusta (80 h) - Opintojakson tehtävistä ja niihin valmistautumisesta (45 h) - Tentit ja niihin valmistautuminen (10 h)

Esitietovaatimukset

Digimarkkinoinnin perusteet tai muu vastaava opintojakso

Siirry alkuun