Digimarkkinoinnin alustat (5op)
Toteutuksen tunnus: C-02537-LX00BN22-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.12.2025 - 15.01.2026
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 05.01.2026 - 31.05.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Korkeakoulu
- Savonia-ammattikorkeakoulu
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 250
- Opintojakso
- C-02537-LX00BN22
Toteutukselle Digimarkkinoinnin alustat C-02537-LX00BN22-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
H-5
                    
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa - määritellä digimarkkinoinnin taktisia toimenpiteitä - valita digimarkkinointiin sopivat alustat - tarkastella digimarkkinoinnin mittareita ja hyödyntää dataa suunnittelussa - suunnitella ja arvioida digimarkkinointia
                    
Sisältö
Opintojaksolla opit määrittelemään sekä toteuttamaan tehokkaita digimarkkinoinnin taktiikoita. Opit valitsemaan oikeat alustat digimarkkinointiin ja tarkastelemaan mittareita datan tehostaman suunnittelun kautta. Opintojakso tarjoaa taidot suunnitella ja arvioida digimarkkinointitoimenpiteitä. Vie digimarkkinointiosaamistasi uudelle tasolle! - digimarkkinoinnin taktiset toimenpiteet - digimarkkinoinnin alustat - digimarkkinoinnin mittarit - datan hyödyntäminen
                    
Oppimateriaalit
Materiaali ilmoitetaan Moodlessa. Osa materiaaleista ovat englanniksi.
                    
Opetusmenetelmät
Opintojakso opiskellaan verkossa Moodle-oppimisympäristössä. Oppimismenetelmät: - 100 % itsenäisesti suoritettava verkkototeutus - digipedagogiset ratkaisut Opiskelu sisältää materiaaleihin perehtymistä, oppimistehtäviä, verkkoluentoja, webinaareja, minitenttejä ja soveltavan tehtävän. Opintojakso arvioidaan minitenttien ja soveltava tehtävän perusteella. Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Opintojakso alkaa 20.01.2026 ja päättyy 31.05.2026. Opintojaksolle täytyy kirjautua viimeistään 31.03.2026 Tehtävät on oltava palautettuna/tehtynä viimeistään 17.5.2026. Tehtävien palautusalustat avautuvat 20.1.2026 ja sulkeutuvat 17.5.2026 klo 23.55, jolloin opintojakson opiskelu päättyy. Opintojaksolla on kaksi arvioitavien tehtävien palautuspäivää: 12.4 ja 17.5. Palautuspäivään mennessä palautetut tehtävät arvioidaan noin viikon neljän viikon sisällä palautuspäivän jälkeen. Arviointi tehdään niiden opiskelijoiden osalta, jotka ovat palauttaneet kaikki opintojaksolla vaaditut tehtävät. Arviointi ja arvosanojen tallennus pyritään tekemään mahdollisimman lähellä palautuspäivää, mutta viimeistään 31.5. mennessä.
                    
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Ei vaihtoehtoista suoritustapaa.
                    
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Opintojakson työmäärä on noin 135 tuntia, joka koostuu - Verkkomateriaalista ja itsenäisestä opiskelusta (80 h) - Opintojakson tehtävistä ja niihin valmistautumisesta (45 h) - Tentit ja niihin valmistautuminen (10 h)
                    
Esitietovaatimukset
Digimarkkinoinnin perusteet tai muu vastaava opintojakso
                    
