Asiakaslähtöiset palveluprosessit (5op)
Toteutuksen tunnus: HZV00003-0K0Z1
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 01.01.2020 - 31.07.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Opetuskielet
- suomi
Toteutukselle Asiakaslähtöiset palveluprosessit HZV00003-0K0Z1 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Tavoitteet
Opiskelija sisäistää asiakaslähtöisyyden merkityksen ja osaa huomioida asiakaskokemuksen ja asiakaslähtöisyyden prosessisuunnittelussa. Opiskelija oppii hahmottamaan kehitys- ja muutosprosessin erilaiset vaiheet ohjelmistoautomaation käyttöönotossa. Opiskelija osaa tarkasella muutosprosessia sekä toimintaympäristön että sisäisen viestinnän ja innostumisen johtamisen näkökulmasta.
Sisältö
Toimintaympäristö ja strategiset asiakkuudet
Asiakaskokemus ja asiakaslähtöisyys
Muutoksen johtaminen
Osaamisen johtaminen ja kyvykkyyksien johtaminen
Sisäinenviestintä ja henkilöstökokemus
Jatkuva oppiminen ja muuttuvan työn mahdollisuudet
Esitietovaatimukset
-