Skip to main content

Customer-oriented service processes (5cr)

Code

General information


Timing
01.01.2020 - 31.07.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Face-to-face
Teaching languages
Finnish
Teachers
Kirsi Kemell
Groups
VAz20K1
5.jakson ja kesän 2020 opinnot
Course
HZV00003

Unfortunately, no reservations were found for the realization Customer-oriented service processes HZV00003-0K0Z1. It's possible that the reservations have not yet been published or that the realization is intended to be completed independently.

Objective

Opiskelija sisäistää asiakaslähtöisyyden merkityksen ja osaa huomioida asiakaskokemuksen ja asiakaslähtöisyyden prosessisuunnittelussa. Opiskelija oppii hahmottamaan kehitys- ja muutosprosessin erilaiset vaiheet ohjelmistoautomaation käyttöönotossa. Opiskelija osaa tarkasella muutosprosessia sekä toimintaympäristön että sisäisen viestinnän ja innostumisen johtamisen näkökulmasta.

Content

Toimintaympäristö ja strategiset asiakkuudet
Asiakaskokemus ja asiakaslähtöisyys
Muutoksen johtaminen
Osaamisen johtaminen ja kyvykkyyksien johtaminen
Sisäinenviestintä ja henkilöstökokemus
Jatkuva oppiminen ja muuttuvan työn mahdollisuudet

Qualifications

-

Go back to top of page