Testikurssi (10op)
Toteutuksen tunnus: XXXTESTI-3009
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 03.11.2025
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Toimipiste
- Pääkampus
- Opetuskielet
- englanti
- suomi
- Paikat
- 0 - 1
- Opettajat
- Peppi Teacher
- Opintojakso
- XXXTESTI
Toteutukselle Testikurssi XXXTESTI-3009 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Kuvaa käytettävät arviointimenetelmät, esim. jatkuva palaute, itsearviointi, vertaisarviointi. Oppimisen arviointi on ns. kehittävää arviointia.
Arviointi on osaamistavoitteisiin pohjautuvaa, laadullista, kriteeriperusteista ja siinä opiskelijan itsearvioinnilla on tärkeä rooli.
Kerro, mistä opintojakson arvosana muodostuu ja millaiset painoarvot eri osioilla on. Esim. numeraalisessa arvioinnissa: kokoava lopputehtävä 75 %, suullinen esitys 25 %. Lisäksi vaaditaan hyväksytysti suoritetut labroraatiot ja simulaatiot.
Sisällön jaksotus
Tarkenna toteutuksen etenemistä ja aikataulua, esim. jos on erilaisia vaiheistuksia (labrat tai harjoitukset, työelämään tutustuminen jne.), voit kertoa, miten ne ajoittuvat toteutukselle.
Tavoitteet
Tavoite eli oppimistulokset
Sisältö
Sisältö
Aika ja paikka
Voit tarvittaessa kirjoittaa kenttään päivämäärät ja kampuksen. Tarkemmat ajankohdat ja paikat kuvataan lukkareissa. Huomioithan, että tämän kentän tiedot tulee päivittää erikseen, jos päivämääriin tai paikkoihin tulee muutoksia!
Oppimateriaalit
Julkinen opiskelumateriaali (kirjat, artikkelit, videot jne.), joka vaaditaan opintojakson läpäisyyn (must know).
Tämän toteutuksen suorittamiseen tarvittava opiskelumateriaali tulee kuvata yksityiskohtaisesti JAMKin raportointiohjeita noudattaen,
EI esim. materiaalin sijaintia verkko-oppimisympäristössä tai että materiaali ilmoitetaan myöhemmin. Peppi mahdollistaa alakohtaisen oppimateriaalin kuvaamisen esim. Jamkin yhteisissä opinnoissa
Opetusmenetelmät
Tässä kuvataan tämän toteutuksen opetus- ja oppimismenetelmät sekä kuinka opiskelijan ohjaus toteutetaan, esim. palautteen anto.
- esim. flipped learning, problem-based learning, case study, design thinking, projektioppiminen, verkkopedagogiikka jne.
Avataan, mitä edellä olevat tarkoittavat tällä toteutuksella konkreettisina toimintoina.
- esim. luennot/verkkoluennot, webinaarit, harjoitustyöt/oppimistehtävät, seminaarit/workshopit,erilaiset verkkopedagogiset menetelmät
- blogit, vlogit, verkkotestit, tietotestit jne.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Voidaan kuvata esim. erilaiset tutustumiset työelämään, alumniyhteistyö, vierailevat luennoitsijat jne
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Kerrotaan, milloin on varsinainen tentti ja kaikki uusintamahdollisuudet. Onko tentti exam-tentti, kotitentti, verkkotentti, lähitentti vai exam -omakonetentti jne.
Kansainvälisyys
Opetussuunnitelmat-sivustolla kentän nimi on Kansainvälisyys.
Kuvataan, miten kansainvälisyys toteutuu tässä toteutuksessa.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Tässä kuvataan, voidaanko tämä kyseinen toteutus suorittaa jollain muulla tavalla esim. opinnollistamalla.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Kuvataan oppimistehtävät ja niiden ajankäyttö sekä opiskelijan muu ajankäyttö (esim. opetuskerrat ja kirjallisuuteen perehtyminen, luennoille valmistuminen jne.
(Ks. Esim. ”Anna aikaa ajatella”: http://bcbu.oulu.fi/Syomitja.pd f)
Verkko-opetuksen kuormittavuuteen saat ohjeita: https://karvi.fi/app/uploads/2015/01/KKA_1106.pdf
Käytä myös Moodlen opintopistelaskuria hyväksesi.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Arviointimenetelmät ja -kriteerit
Esitietovaatimukset
Edeltävä osaaminen
Lisätiedot
Voit kertoa tärkeää lisätietoa tarvittaessa. Huom. myös opintojaksolla on Lisätietoa opiskelijalle -kenttä.