Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin perusteet (5op)

Toteutuksen tunnus: C-02471-KL00ET88-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.08.2025 - 15.09.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2025 - 31.12.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Korkeakoulu
Oulun ammattikorkeakoulu, Moodlessa, 1.9.2025-9.11.2025
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 150
Opintojakso
C-02471-KL00ET88

Toteutukselle Markkinoinnin perusteet C-02471-KL00ET88-3002 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Arviointiasteikko

0-5

Sisällön jaksotus

Opintojakson voi suorittaa 1.9.2025-9.11.2025. Opintojakson arvioinnit merkitään 9.12.2025 mennessä.

Tavoitteet

Opintojakson suoritettuasi osaat:  selittää markkinoinnin käsitteet, keskeiset tehtävät ja asiakkaan arvontuotannon kuvata markkinoinnin toimintaympäristön huomioida markkinoinnin vastuullisuuden ja digitalisaation markkinoinnissa kuvata markkinointiratkaisuja huomioiden segmentointiperusteet sekä kuluttajakäyttäytymiseen liittyvät tekijät ja erilaiset kilpailukeinot sekä niiden hyödyntämisen. tunnistaa asiakaspalvelu- ja myyntityön vaiheet ja toimit niissä asiakaslähtöisesti.

Sisältö

Markkinoinnin käsite, keskeiset tehtävät ja asiakkaan arvontuotanto Markkinoinnin toimintaympäristö Ostoprosessi ja asiakaskäyttäytyminen Segmentointi ja ostajapersoonat Markkinoinnin kilpailukeinot Asiakaspalvelu- ja myyntityön vaiheet

Aika ja paikka

Moodlessa, 1.9.2025-9.11.2025

Opetusmenetelmät

Samanaikainen verkko-opiskelu, synkroninen opiskelu

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Neljä osiokohtaista Moodle-tenttiä opintojakson aikana. Suoritetaan omaan tahtiin opintojakson käynnissäoloaikana. Kaikki tentit voi koittaa tehdä kolmesti. Korkein arvosana jää voimaan. Ryhmätehtävän kohdalta uusinnoissa yhteys oman korkeakoulun opettajaan.

Siirry alkuun