Markkinoinnin perusteet (5op)
Toteutuksen tunnus: C-02471-KL00ET88-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.08.2025 - 15.09.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2025 - 31.12.2025
- Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Korkeakoulu
- Oulun ammattikorkeakoulu, Moodlessa, 1.9.2025-9.11.2025
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 150
- Opintojakso
- C-02471-KL00ET88
Toteutukselle Markkinoinnin perusteet C-02471-KL00ET88-3002 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
0-5
Sisällön jaksotus
Opintojakson voi suorittaa 1.9.2025-9.11.2025. Opintojakson arvioinnit merkitään 9.12.2025 mennessä.
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuasi osaat: selittää markkinoinnin käsitteet, keskeiset tehtävät ja asiakkaan arvontuotannon kuvata markkinoinnin toimintaympäristön huomioida markkinoinnin vastuullisuuden ja digitalisaation markkinoinnissa kuvata markkinointiratkaisuja huomioiden segmentointiperusteet sekä kuluttajakäyttäytymiseen liittyvät tekijät ja erilaiset kilpailukeinot sekä niiden hyödyntämisen. tunnistaa asiakaspalvelu- ja myyntityön vaiheet ja toimit niissä asiakaslähtöisesti.
Sisältö
Markkinoinnin käsite, keskeiset tehtävät ja asiakkaan arvontuotanto Markkinoinnin toimintaympäristö Ostoprosessi ja asiakaskäyttäytyminen Segmentointi ja ostajapersoonat Markkinoinnin kilpailukeinot Asiakaspalvelu- ja myyntityön vaiheet
Aika ja paikka
Moodlessa, 1.9.2025-9.11.2025
Opetusmenetelmät
Samanaikainen verkko-opiskelu, synkroninen opiskelu
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Neljä osiokohtaista Moodle-tenttiä opintojakson aikana. Suoritetaan omaan tahtiin opintojakson käynnissäoloaikana. Kaikki tentit voi koittaa tehdä kolmesti. Korkein arvosana jää voimaan. Ryhmätehtävän kohdalta uusinnoissa yhteys oman korkeakoulun opettajaan.