Markkinoinnin perusteet (5op)
Toteutuksen tunnus: C-02471-KL00ET88-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.08.2025 - 15.09.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
- Ajoitus
- 01.08.2025 - 31.12.2025
- Toteutus on käynnissä.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Korkeakoulu
- Oulun ammattikorkeakoulu
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 150
- Opintojakso
- C-02471-KL00ET88
Toteutukselle Markkinoinnin perusteet C-02471-KL00ET88-3002 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Arviointiasteikko
0-5
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuasi osaat: selittää markkinoinnin käsitteet, keskeiset tehtävät ja asiakkaan arvontuotannon kuvata markkinoinnin toimintaympäristön huomioida markkinoinnin vastuullisuuden ja digitalisaation markkinoinnissa kuvata markkinointiratkaisuja huomioiden segmentointiperusteet sekä kuluttajakäyttäytymiseen liittyvät tekijät ja erilaiset kilpailukeinot sekä niiden hyödyntämisen. tunnistaa asiakaspalvelu- ja myyntityön vaiheet ja toimit niissä asiakaslähtöisesti.
Sisältö
Markkinoinnin käsite, keskeiset tehtävät ja asiakkaan arvontuotanto Markkinoinnin toimintaympäristö Ostoprosessi ja asiakaskäyttäytyminen Segmentointi ja ostajapersoonat Markkinoinnin kilpailukeinot Asiakaspalvelu- ja myyntityön vaiheet