Digitaalinen markkinointiLaajuus (4 op)
Opintojakson tunnus: C-02467-LT00FL70
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 4 op
- Opetuskieli
- suomi
- Korkeakoulu
- Hämeen ammattikorkeakoulu
Osaamistavoitteet
Osaat hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja sekä palveluja työelämälähtöisesti. Osaat suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan strategian huomioon ottaen. Sisältyy moduuliin: Liiketoiminta käytännössä tai Liiketoiminta käytännössä hevosalalla.
Sisältö
- Digitaalisen markkinoinnin strategiset toimintatavat - Digitaalisen markkinoinnin yleisimmät työkalut ja palvelut - Markkinoinnilliset menetelmät työelämässä
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tiedät ja tunnistat digitaalisen markkinoinnin työkalut ja palvelut. Ymmärrät digitaalisen markkinoinnin peruskäsitteet. Osaat soveltaa oppimaasi työelämään tarkoituksellisella tavalla.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Tiedät ja tunnistat digitaalisen markkinoinnin työkalut ja palvelut sekä osaat soveltaa niitä eri käyttötilanteisiin. Ymmärrät, analysoit ja sovellat digitaalisen markkinoinnin peruskäsitteitä. Osaat soveltaa oppimaasi työelämään tarkoituksellisella tavalla.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Tiedät ja tunnistat digitaalisen markkinoinnin työkalut ja palvelut sekä osaat soveltaa niitä eri käyttötilanteisiin. Ymmärrät, analysoit ja sovellat digitaalisen markkinoinnin peruskäsitteitä tilanteen vaatimalla tavalla. Osaat soveltaa oppimaasi tarkoituksellisella tavalla sekä kehittää tai luoda uudenlaisia toimintatapoja työelämän tilanteisiin.