Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointiLaajuus (4 op)

Opintojakson tunnus: C-02467-LT00FL70

Opintojakson perustiedot


Laajuus
4 op
Opetuskieli
suomi
Korkeakoulu
Hämeen ammattikorkeakoulu

Osaamistavoitteet

Osaat hyödyntää digitaalisen markkinoinnin työkaluja sekä palveluja työelämälähtöisesti. Osaat suunnitella digitaalisen markkinoinnin kampanjan strategian huomioon ottaen. Sisältyy moduuliin: Liiketoiminta käytännössä tai Liiketoiminta käytännössä hevosalalla.

Sisältö

- Digitaalisen markkinoinnin strategiset toimintatavat - Digitaalisen markkinoinnin yleisimmät työkalut ja palvelut - Markkinoinnilliset menetelmät työelämässä

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tiedät ja tunnistat digitaalisen markkinoinnin työkalut ja palvelut. Ymmärrät digitaalisen markkinoinnin peruskäsitteet. Osaat soveltaa oppimaasi työelämään tarkoituksellisella tavalla.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Tiedät ja tunnistat digitaalisen markkinoinnin työkalut ja palvelut sekä osaat soveltaa niitä eri käyttötilanteisiin. Ymmärrät, analysoit ja sovellat digitaalisen markkinoinnin peruskäsitteitä. Osaat soveltaa oppimaasi työelämään tarkoituksellisella tavalla.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Tiedät ja tunnistat digitaalisen markkinoinnin työkalut ja palvelut sekä osaat soveltaa niitä eri käyttötilanteisiin. Ymmärrät, analysoit ja sovellat digitaalisen markkinoinnin peruskäsitteitä tilanteen vaatimalla tavalla. Osaat soveltaa oppimaasi tarkoituksellisella tavalla sekä kehittää tai luoda uudenlaisia toimintatapoja työelämän tilanteisiin.

Siirry alkuun