Brändiosaajaksi (10 op)
Toteutuksen tunnus: HTLM0001-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
04.01.2021 - 10.01.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
11.01.2021 - 31.07.2022
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Lähiosuus
- 4 op
- Virtuaaliosuus
- 6 op
- TKI-osuus
- 10 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Liiketoimintayksikkö
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 0 - 8
- Koulutus
- Liiketalous (AMK)
- Opettajat
- Nina Välimäki
- Ryhmät
-
HTL19S1Liiketalous
-
HTLMARMarkkinointi, liiketalous
- Opintojakso
- HTLM0001
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Tavoitteet
Opiskelija muodostaa kuvan yhteistyöyrityksen markkinoinnista ja brändin rakentamisesta.
Opiskelija tutustuu käytännössä markkinoinnin ja brändinrakentamisen toimintoihin.
Opiskelija tutustuu yrityksen markkinoinnin ja brändin johtamisen käytäntöihin.
Opiskelija perehtyy brändin strategiseen suunnitteluun, brändin kehittämiseen ja johtamiseen.
Sisältö
Opintojakson osaamistavoitteiden mukaisten sisältöjen työssäoppiminen.
Oppimateriaalit
Yrityksen perehdytysmateriaalit. Projektitöiden aihealueen kirjallisuus.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Projektityöt yhteistyöyrityksessä 100%.
Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus
Työssäoppiminen, projektityö, tiimi-tapaamiset ja seminaarit 216h. Tapahtumiin osallistuminen/tapahtumien järjestäminen 54h.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Hyväksytty (S): Opiskelija kykenee osoittamaan osaamisensa kehittymisen brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelija osoittaa ammatillista osaamista brändin strategisen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen aloilla.
Hylätty (0): Opiskelija ei kykene osoittamaan osaamisensa kehittymistä brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelijan ammatillinen osaaminen brändin strategiseen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen osalta ei tule ilmi.
Esitietovaatimukset
Liiketalouden koulutusohjelman perusopinnot.
Lisätiedot
Opintojaksoa voivat suorittaa ainoastaan brändiasiantuntijakärjen opiskelijat.