Digitaalisen myynnin ja asiakaskokemuksen kehittäminenLaajuus (5 op)
Tunnus: HY00CS24
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Vastuuhenkilö
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuasi osaat:
hyödyntää asiakaskokemusta liiketoiminnan kilpailuetuna
tarkastella asiakaskäyttäytymisen psykologisia tekijöitä ja digitaalisen ostokäyttäytymisen malleja
kuvata digitaalisen myyntiprosessin kehittämisen asiakaskokemuksen näkökulmasta
analysoida asiakkaiden ostoprosessia ja hyödyntää tiedonkeruumenetelmiä asiakasymmärryksen syventämiseksi
hyödyntää analytiikkaa asiakaskokemuksen kehittämiseksi.
Osaamiset
Ennakoiva kehittäminen
Oppimaan oppiminen
Sisältö
Asiakaskokemus kilpailuetuna
Asiakaskäyttäytymisen perusteet ja myynnin psykologiset tekijät
Asiakaslähtöinen myyntiprosessi
Asiakastiedon keruu ja analytiikka
Asiakkuuksien hoitamiseen liittyvä keskeinen lainsäädäntö