Siirry suoraan sisältöön

Digitaalisen myynnin ja asiakaskokemuksen kehittäminenLaajuus (5 op)

Tunnus: HY00CS24

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuasi osaat:
hyödyntää asiakaskokemusta liiketoiminnan kilpailuetuna
tarkastella asiakaskäyttäytymisen psykologisia tekijöitä ja digitaalisen ostokäyttäytymisen malleja
kuvata digitaalisen myyntiprosessin kehittämisen asiakaskokemuksen näkökulmasta
analysoida asiakkaiden ostoprosessia ja hyödyntää tiedonkeruumenetelmiä asiakasymmärryksen syventämiseksi
hyödyntää analytiikkaa asiakaskokemuksen kehittämiseksi.

Osaamiset
Ennakoiva kehittäminen
Oppimaan oppiminen

Sisältö

Asiakaskokemus kilpailuetuna
Asiakaskäyttäytymisen perusteet ja myynnin psykologiset tekijät
Asiakaslähtöinen myyntiprosessi
Asiakastiedon keruu ja analytiikka
Asiakkuuksien hoitamiseen liittyvä keskeinen lainsäädäntö