Skip to main content

Specialization in BrandingLaajuus (10 cr)

Course unit code: HTLM0001

General information


Credits
10 cr
Teaching language
Finnish

Objective

Opiskelija muodostaa kuvan yhteistyöyrityksen markkinoinnista ja brändin rakentamisesta.
Opiskelija tutustuu käytännössä markkinoinnin ja brändinrakentamisen toimintoihin.
Opiskelija tutustuu yrityksen markkinoinnin ja brändin johtamisen käytäntöihin.
Opiskelija perehtyy brändin strategiseen suunnitteluun, brändin kehittämiseen ja johtamiseen.

Content

Opintojakson osaamistavoitteiden mukaisten sisältöjen työssäoppiminen.

Qualifications

Liiketalouden koulutusohjelman perusopinnot.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Hyväksytty (S): Opiskelija kykenee osoittamaan osaamisensa kehittymisen brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelija osoittaa ammatillista osaamista brändin strategisen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen aloilla.
Hylätty (0): Opiskelija ei kykene osoittamaan osaamisensa kehittymistä brändin johtamisen teorioiden, keskeisten käsitteiden ja menetelmien osalta. Opiskelijan ammatillinen osaaminen brändin strategiseen suunnittelun, kehittämisen ja johtamisen osalta ei tule ilmi.

Go back to top of page