Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen mediaLaajuus (2 cr)
Course unit code: HT00BY97
General information
- Credits
- 2 cr
- Teaching language
- Finnish
- Responsible person
- Aila Ahonen
- Juuso Hassi
Objective
Opiskelija oppii tunnistamaan oman urheilu-uransa taloudellisia mahdollisuuksia ja ymmärtää yhteistyökumppaneiden merkityksen ja odotukset. Opiskelija oppii käyttämään sosiaalisen median eri kanavia ja ymmärtää miten niitä voi hyödyntää omalla urheilu-uralla.
Content
Kolmannessa osassa luennoilla käydään läpi urheilumarkkinointia, sponsorisopimuksia ja sosiaalisen median työvälineitä ja niiden käyttöä. Tehtävissä urheilija pohtii sponsoriyhteistyön perusteita ja sosiaalisen median hyödyntämistä urheilussa.
Assessment criteria, approved/failed
Opiskelija osaa arvioida taitojaan ja osaamistaan sekä tunnistaa kriittiset kehityskohteet. Opiskelija ymmärtää sponsoriyhteistyön perusteet ja osaa hyödyntää sosiaalisen median eri kanavia.
Further information
Opintojakso on osa Urheilijan yhteistyösuhteet -opintojaksoa (HTLMS002) 5 op
- Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen media