Skip to main content

Urheilumarkkinointi ja sosiaalinen mediaLaajuus (2 cr)

Course unit code: HT00BY97

General information


Credits
2 cr
Teaching language
Finnish
Responsible person
Aila Ahonen
Juuso Hassi

Objective

Opiskelija oppii tunnistamaan oman urheilu-uransa taloudellisia mahdollisuuksia ja ymmärtää yhteistyökumppaneiden merkityksen ja odotukset. Opiskelija oppii käyttämään sosiaalisen median eri kanavia ja ymmärtää miten niitä voi hyödyntää omalla urheilu-uralla.

Content

Kolmannessa osassa luennoilla käydään läpi urheilumarkkinointia, sponsorisopimuksia ja sosiaalisen median työvälineitä ja niiden käyttöä. Tehtävissä urheilija pohtii sponsoriyhteistyön perusteita ja sosiaalisen median hyödyntämistä urheilussa.

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija osaa arvioida taitojaan ja osaamistaan sekä tunnistaa kriittiset kehityskohteet. Opiskelija ymmärtää sponsoriyhteistyön perusteet ja osaa hyödyntää sosiaalisen median eri kanavia.

Further information

Opintojakso on osa Urheilijan yhteistyösuhteet -opintojaksoa (HTLMS002) 5 op

Go back to top of page